Biblia_sprzedazy_bibspr.pdf

(411 KB) Pobierz
Wszelkie prawa zastrzeżone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej
publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione. Wykonywanie kopii metodą kserograficzną,
fotograficzną, a także kopiowanie książki na nośniku filmowym, magnetycznym lub innym
powoduje naruszenie praw autorskich niniejszej publikacji.
Wszystkie znaki występujące w tekście są zastrzeżonymi znakami firmowymi bądź towarowymi
ich właścicieli.
Autor oraz Wydawnictwo HELION dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce informacje
były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za ich wykorzystanie,
ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub autorskich. Autor oraz
Wydawnictwo HELION nie ponoszą również żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody
wynikłe z wykorzystania informacji zawartych w książce.
Redaktor prowadzący: Barbara Gancarz-Wójcicka
Projekt okładki: Jan Paluch
Fotografia na okładce została wykorzystana za zgodą Shutterstock.
Wydawnictwo HELION
ul. Kościuszki 1c, 44-100 GLIWICE
tel. 32 231 22 19, 32 230 98 63
e-mail: onepress@onepress.pl
WWW: http://onepress.pl (księgarnia internetowa, katalog książek)
Drogi Czytelniku!
Jeżeli chcesz ocenić tę książkę, zajrzyj pod adres
http://onepress.pl/user/opinie?bibspr
Możesz tam wpisać swoje uwagi, spostrzeżenia, recenzję.
ISBN: 978-83-246-5151-1
Copyright © Helion 2013
Printed in Poland.
Kup książkę
Poleć książkę
Oceń książkę
Księgarnia internetowa
Lubię to! » Nasza społeczność
Spis treści
KSIĘGA WEJŚCIA
KW.I. GENEZA ....................................................................................... 11
KW.II. POJAWIA SIĘ SPRZEDAŻ ....................................................... 11
KW.III. CO O TYM MYŚLISZ? .............................................................. 18
KW.IV. CO NAS POWSTRZYMUJE? ................................................... 19
KSIĘGA PRZYCZYNY
CZĘŚĆ I
JAK I DLACZEGO ................................................................... 27
KP.I.1. SKĄD SIĘ BIORĄ EFEKTY? .................................................... 28
KP.I.2. O CO PYTAĆ? ............................................................................. 34
KP.I.3. NIE ZAWSZE RAZEM .............................................................. 38
CZĘŚĆ II
Z DYSTANSU ......................................................................... 41
KP.II.1. CZYM JEST MOTYWACJA? .................................................... 42
KP.II.2. WAŻNE PYTANIA .................................................................... 49
CZĘŚĆ III
U
ŹRÓDEŁ
............................................................................. 53
KP.III.1. BIP. BÓL I PRZYJEMNOŚĆ .................................................. 54
KP.III.2. PERCEPCJA ............................................................................. 61
CZĘŚĆ IV
GŁÓWNY NURT .................................................................... 68
KP.IV.1. WZORCE MENTALNE .......................................................... 68
KP.IV.2. WARTOŚCI ............................................................................... 71
KP.IV.3. PRZEKONANIA ....................................................................... 81
KP.IV.4. POTRZEBY ............................................................................. 111
KP.IV.5. METAPROGRAMY ................................................................ 126
Kup książkę
Poleć książkę
Biblia sprzedaży
CZĘŚĆ V
OTWÓRZ OCZY! ................................................................. 139
KP.V.1. ZMYSŁY .................................................................................... 140
KP.V.2. KONCENTRACJA ................................................................... 142
KP.V.3. SIŁA PYTAŃ ............................................................................. 149
KP.V.4. JĘZYK ........................................................................................ 167
CZĘŚĆ VI
PODRÓŻ DO PRZYSZŁOŚCI .............................................. 175
KP.VI.1. MAGIA EFEKTÓW ............................................................... 176
KP.VI.2. STWÓRZ WIZJĘ! ................................................................... 179
KP.VI.3. WYTYCZANIE CELÓW ....................................................... 186
KSIĘGA METODY
CZĘŚĆ I
DLACZEGO LUBIMY KUPOWAĆ I NIE LUBIMY,
JAK SIĘ NAM SPRZEDAJE ................................................... 201
KM.I.1.
ŹRÓDŁA
NASZYCH DECYZJI ............................................. 202
KM.I.2. POTRZEBY ............................................................................... 204
CZĘŚĆ II
OD CZEGO ZACZĄĆ? ......................................................... 222
KM.II.1. PIERWSZY KROK ................................................................. 223
KM.II.2. BAZA KONTAKTÓW ............................................................ 228
KM.II.3. SIANIE .................................................................................... 233
CZĘŚĆ III
WŁAŚCIWE PODEJŚCIE DO SPRZEDAŻY .......................... 251
KM.III.1. TWÓJ KLIENT ..................................................................... 252
KM.III.2. SKUTECZNOŚĆ ROZMOWY TELEFONICZNEJ ......... 256
CZĘŚĆ IV
TELEFON .............................................................................. 263
KM.IV.1. ZANIM WYBIERZESZ NUMER ........................................ 264
KM.IV.2. KONSTRUKCJA ROZMOWY TELEFONICZNEJ .......... 267
KM.IV.3. ZASTRZEŻENIA ................................................................... 292
CZĘŚĆ V
SPOTKANIE HANDLOWE ................................................... 300
KM.V.1. ETAP PIERWSZY — NAWIĄZANIE KONTAKTU ........... 303
KM.V.2. ETAP DRUGI — ZBIERANIE INFORMACJI
I UŚWIADAMIANIE POTRZEB ....................................... 317
KM.V.3. ETAP TRZECI — PRZEDSTAWIENIE
PROPOZYCJI I PREZENTACJA ........................................ 330
KM.V.4. PREZENTACJA WIELOOSOBOWA .................................. 335
KM.V.5. ETAP CZWARTY — ZAMKNIĘCIE SPRZEDAŻY ........... 342
6
Kup książkę
Poleć książkę
Spis treści
KM.V.6. UTWIERDZENIE W DECYZJI ........................................... 348
KM.V.7. ZASTRZEŻENIA .................................................................... 351
KM.V.8. PODSUMOWANIE ................................................................ 363
CZĘŚĆ VI
WZORZEC PYTAŃ PROWADZĄCYCH (WPP) .................... 366
KM.VI.1. SIŁA PYTAŃ .......................................................................... 367
KM.VI.2. JAK DZIAŁA WZORZEC? ................................................... 369
KM.VI.3. TWORZENIE PYTAŃ .......................................................... 377
KSIĘGA DROGI
CZĘŚĆ I
DOKĄD ZMIERZA SPRZEDAŻ? .......................................... 385
KD.I.1. CZYM JEST DZISIAJ PRODUKT? ....................................... 386
KD.I.2. ZMIANY W
ŚWIADOMOŚCI
KONSUMENTÓW ............. 388
CZĘŚĆ II
WIELKIE TRENDY ............................................................... 399
KD.II.1. NETWORK MARKETING ................................................... 400
KD.II.2. E-COMMERCE ..................................................................... 423
KSIĘGA PASJI
KP.I. CZYM JEST PASJA? .................................................................... 427
KP.II. GDZIE ZACZĄĆ? ....................................................................... 432
KP.III. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ......................................................... 448
KP.IV. TROCHĘ ETYKI ....................................................................... 465
KP.V. AKADEMIA HANDLOWA ....................................................... 467
7
Kup książkę
Poleć książkę
Zgłoś jeśli naruszono regulamin