Test diagnostyczny 1.pdf

(384 KB) Pobierz
OXFORD PRIMARY
Test diagnostyczny 1
CZAS 40 minut
SEKCJA 1
ROZUMIENIE
ZE SŁUCHU
A
1
1
Imię i nazwisko:
____________________
Posłuchaj nagrania. Zakreśl odpowiednie obrazki.
2
3
4
5
6
7
8
Liczba punktów
____
/ 5
B
2
Posłuchaj nagrania. Zakreśl liczby, które usłyszysz.
10
8
17
12
4
16
5
20
11
13
Liczba punktów:
____
/ 5
Samoocena ucznia: Sekcja 1.
Rozumienie ze słuchu
1
To było
bardzo łatwe.
2
3
4
5
To było
bardzo trudne.
OXFORD PRIMARY
Test diagnostyczny 1
1
PHOTOCOPIABLE
© Oxford University Press 2020
OXFORD PRIMARY
Test diagnostyczny 1
SŁOWNICTWO
A Podpisz obrazki.
pencil
1
_
__
2
_
___
3
_
____
4
_
_____
5
_
_____
____
Liczba punktów
___
/ 5
B
Połącz części wyrazów,
tak
aby utworzyć nazwy przedmiotów. Zapisz te nazwy.
cam
comp
do
ki
skate
ted
board
era
dy
ll
te
uter
camera
6
_______________
7
_______________
8
_______________
9
_______________
10
_______________
Liczba punktów
____
/ 5
OXFORD PRIMARY
Test diagnostyczny 1
2
PHOTOCOPIABLE
© Oxford University Press 2020
OXFORD PRIMARY
Test diagnostyczny 1
C
Znajdź nazwy pięciu elementów ubioru. Zapisz je poniżej.
hat
milk
dress
apple
cake
socks
chicken
egg
skirt
trousers
cheese
shoes
hat____________
11
_______________
12
_______________
13
_______________
14
_______________
15
_______________
Liczba punktów
____
/ 5
D Wstaw znak
obok tych nazw przedmiotów, które znajdują się na obrazku, a znak
obok tych
przedmiotów, których tam nie ma.
bookcase
16
chair
17
bed
18
poster
19
wardrobe
20
window
Liczba punktów
____
/ 5
Liczba punktów w Sekcji 1
____
/ 30
Samoocena ucznia: Sekcja 1.
Słownictwo
1
To było
bardzo łatwe.
2
3
4
5
To było
bardzo trudne.
OXFORD PRIMARY
Test diagnostyczny 1
3
PHOTOCOPIABLE
© Oxford University Press 2020
OXFORD PRIMARY
Test diagnostyczny 1
SEKCJA 2
ZNAJOMOŚĆ ŚRODKÓW I FUNKCJI JĘZYKOWYCH
A
Zakreśl właściwą odpowiedź:
A lub B.
My name_____ Amy.
A
are
B
is
3
My brothers _____ playing football.
A
have got
B
don’t like
1
_____ are new.
A
She
B
They
4
My sister has got _____ hair.
A
long
B
big
2
We _____ a car.
A
haven’t got
B
can’t
5
Jack has pizza _____ lunch.
A
to
B
for
Liczba punktów
____
/ 5
B
Dopasuj pytania do właściwych odpowiedzi.
Are you new?
Where is my T-shirt?
Can I have some ice cream?
What’s that?
How old is she?
What’s your name?
Are you new?___________________
Yes, I am.
6
______________________________
I’m Adam.
7
______________________________
It’s on the bed.
8
______________________________
Yes, of course.
9
______________________________
She’s ten.
10
______________________________
It’s my bike.
Liczba punktów
____
/ 5
Samoocena ucznia: Sekcja 1.
Znajomość środków
i funkcji
językowych
1
To było
bardzo łatwe.
2
3
4
5
To było
bardzo trudne.
OXFORD PRIMARY
Test diagnostyczny 1
4
PHOTOCOPIABLE
© Oxford University Press 2020
OXFORD PRIMARY
Test diagnostyczny 1
WYPOWIEDŹ
PISEMNA
Napisz kilka zdań o sobie. Odpowiedz na poniższe pytania.
Ile masz lat?
Jak wyglądasz?
Co lubisz robić?
Czego nie lubisz robić?
Liczba punktów
____
/ 5
Liczba punktów w Sekcji 2
____
/ 15
Samoocena ucznia: Sekcja 2.
Wypowiedź
pisemna
1
To było
bardzo łatwe.
2
3
4
5
To
było
bardzo trudne.
OXFORD PRIMARY
Test diagnostyczny 1
5
PHOTOCOPIABLE
© Oxford University Press 2020
Zgłoś jeśli naruszono regulamin