Tajemnice Pętli.pdf

(28002 KB) Pobierz
ZAGRAJ W LATACH 80., KTÓRYCH NIGDY NIE BYŁO
TWÓRCA UNIWERSUM PĘTLI
Simon Stålenhag
GŁÓWNY PROJEKTANT GRY
Nils Hintze
REDAKCJA I ZARZĄDZANIE PROJEKTEM
Tomas Härenstam
REDAKCJA WYDANIA POLSKIEGO
Jerzy Łanuszewski
TŁUMACZENIE
Janek Sielicki
MECHANIKA „THE YEAR ZERO GAME ENGINE”
DODATKOWE ILUSTRACJE W POLSKIEJ EDYCJI
Tomas Härenstam
POZOSTALI AUTORZY
Jarek Kubicki,
Anna Jarmołowska-Goryńska
PROJEKT LOGOTYPU INTERFIZU
Matt Forbeck, Nils Karlén,
Björn Hellqvist
DODATKOWE TEKSTY W POLSKIEJ EDYCJI
Marcin Bieliński
PROJEKT GRAFICZNY I MAPY
Kuba Polkowski, Daria Pilarczyk
ILUSTRACJE
Christian Granath
DODATKOWE MAPY W POLSKIEJ EDYCJI
Simon Stålenhag
KOREKTA
Anna Jarmołowska-Goryńska
PRZYGOTOWANIE DO DRUKU
Kasia Wieczorek
TESTY GRY
Monika Rajkowska-Fuczkiewicz
Vincent Chang, Geoffrey Norman, Jessica Chang, Kimsan Kim, David Sack,
Rickard Antroia, Tove Lindholm, Staffan Fladvad, Sandra Abi-Khalil, Leif Westerholm,
Artur Foxander, Fia Tjernberg, Anton Albiin, Leili Mander, Kosta Kostulas, Marco Behrmann
SPECJALNE PODZIĘKOWANIA OTRZYMUJĄ
Rickard Antroia, Björn Hellqvist, Therese Clarhed, Simon J Berger
oraz Adam Wieczorek
DZIĘKUJEMY OSOBOM, KTÓRE SZCZEGÓLNIE POMOGŁY W ODNAJDYWANIU BŁĘDÓW
OPIERAJĄCYCH SIĘ PROCESOWI REDAKCYJNEMU:
Antoni Wicke oraz Piotr Chojnacki
PARTNERZY:
WYDAWCA:
BLACK MONK MICHAŁ LISOWSKI
UL. KOŚCIELNA 24A/24
60-538 POZNAŃ
COPYRIGHT © 2019 SIMON STÅLENHAG
AND FRIA LIGAN AB
COPYRIGHT © 2020 BLACK MONK GAMES
TAJEMNICE PĘTLI
TP001
978-83-64198-23-6
TAJEMNICE PĘTLI - EDYCJA EKSKLUZYWNA
TP002
978-83-64198-24-3
SPIS TREŚCI
O1. O2. O3. O4.
WITAJCIE W PĘTLI EPOKA PĘTLI
TAJEMNICE PĘTLI
8
LATA 80., KTÓRYCH
NIGDY NIE BYŁO
SZWEDZKA PĘTLA
15
17
AMERYKAŃSKA
PĘTLA
ŻYCIE W AMERYCE
35
POLSKA PĘTLA
ŻYCIE W POLSCE
CO MOŻNA ROBIĆ
W LATACH 80.
REMBERTÓW:
NAPRZÓD, MARSZ!
REMBERTÓW
– CO I GDZIE?
49
51
53
54
ODGRYWANIE POSTACI
– JAK TO DZIAŁA?
9
RZUTY KOŚĆMI
ZASADY ŚWIATA PĘTLI
10
10
WYSPY NA JEZIORZE
MELAR: ZWYCZAJNE
PRZEDMIEŚCIE
19
CO MOŻNA ROBIĆ
W LATACH 80.
SVARTSJÖLANDET:
CIEMNA TOŃ
I GĘSTE LASY
MUNSÖ:
O KROK OD PĘTLI
ADELSÖ:
POWIEW HISTORII
RIKSENERGI
PĘTLA
TECHNOLOGIA
CYWILNA
TECHNOLOGIA
WOJSKOWA
LOT MAGNETYNOWY
– JAK TO DZIAŁA?
20
BOULDER CITY:
„NAJLEPSZE MIASTO
PRZY ZAPORZE”
37
CO MOŻNA ROBIĆ
W LATACH 80.
W GRANICACH
BOULDER CITY
JEZIORO MEAD
LAS VEGAS I DALEJ
DART
PĘTLA W AMERYCE
38
40
44
45
45
46
LASY REMBERTOWSKIE 55
SULEJÓWEK
ŁĄCZNIK
POLSKA PĘTLA
58
58
59
21
24
26
26
27
29
30
33
2
SPIS TREŚCI
O5. O6. O7. O8.
DZIECIAKI
TYPY
DZIWACZKA
HARCERKA
KOMPUTEROWIEC
ŁOBUZ
METALÓWA
MÓL KSIĄŻKOWY
61
62
63
64
65
66
67
TARAPATY
SKUTKI STANÓW
RZUT KOŚĆMI
PRZEDMIOTY I DUMA
SZCZĘŚCIE
DOKONYWANIE
CZYNÓW PRAWIE
NIEMOŻLIWYCH
ODPOWIADANIE
NA PYTANIA
80
80
81
81
TAJEMNICA
SEDNO TAJEMNICY
TAJEMNICA A ŻYCIE
CODZIENNE
SCENY SOLOWE
I GRUPOWE
ETAPY TAJEMNICY
81
82
ETAP 1 – DZIECIAKI
WKRACZAJĄ
NA SCENĘ
ETAP 2 – POJAWIA SIĘ
TAJEMNICA
ETAP 3 – ŚLEDZTWO
ETAP 4 – FINAŁ
ETAP 5 – EPILOG
ETAP 6 – ZMIANY
BUDOWANIE
NASTROJU
BOHATEROWIE
NIEZALEŻNI
PRZEDMIOTY
WIĘKSZE TAJEMNICE
I KAMPANIE
92
KRAINA
TAJEMNIC
SZKOLNA BIBLIOTEKA 115
93
95
95
SKLEPIK
Z MARZENIAMI
117
KLUB MIŁOŚNIKÓW
DZIKIEJ PRZYRODY 118
WIEŻE CHŁODZĄCE
120
POPULARNY DZIECIAK 68
PUNK
SPORTOWIEC
WIEŚNIAK
69
70
71
96
96
96
101
101
102
102
105
105
106
POSTERUNEK POLICJI
W STENHAMRZE
121
NAAB
123
KUPOWANIE EFEKTÓW 82
BOHATEROWIE
NIEZALEŻNI
NIEUDANE RZUTY
82
83
83
84
84
84
86
86
86
86
86
87
87
87
88
88
89
89
89
WIEK
CECHY
PUNKTY SZCZĘŚCIA
UMIEJĘTNOŚCI
PRZEDMIOTY
PROBLEM
MOTYWACJA
DUMA
RELACJE
OPARCIE
STANY
DOŚWIADCZENIE
IMIĘ
OPIS
ULUBIONY KAWAŁEK
BAZA
PYTANIA
72
72
72
72
73
73
74
74
74
75
76
76
76
76
76
76
77
FORSOWANIE RZUTU
WZAJEMNA POMOC
DZIECIAK PRZECIW
DZIECIAKOWI
NADZWYCZAJNE
TARAPATY
UMIEJĘTNOŚCI
SKRADANIE SIĘ
SIŁA
RUCH
MAJSTERKOWANIE
PROGRAMOWANIE
ANALIZA
ZNAJOMOŚCI
UROK
PRZEWODZENIE
ŚLEDZTWO
POJMOWANIE
EMPATIA
3
SPIS TREŚCI
O9.
CZTERY PORY
SZALONEJ NAUKI
TŁO FABULARNE
DZIECIAKI A KAMPANIA
127
129
1O.
WAKACJE
I MORDERCZE PTAKI
SEDNO TAJEMNICY
LATO NAD JEZIOREM
MELAR
LATO W BOULDER CITY
LATO W REMBERTOWIE
DZIECIAKI WKRACZAJĄ
NA SCENĘ
POJAWIA SIĘ TAJEMNICA
ŚLEDZTWO
MIEJSCE NR 1:
DOM ORNITOLOGA
MIEJSCE NR 2:
GNIAZDO GOŁĘBI
131
132
132
132
133
133
135
136
137
11.
KUSZENIE
DOROSŁYCH
SEDNO TAJEMNICY
JESIEŃ NAD JEZIOREM
MELAR
JESIEŃ W BOULDER CITY
JESIEŃ W REMBERTOWIE
DZIECIAKI WKRACZAJĄ
NA SCENĘ
POJAWIA SIĘ TAJEMNICA
ŚLEDZTWO
MIEJSCE NR 1: WSP
MIEJSCE NR 2: ECHOKULA
MIEJSCE NR 3:
DOM SERWISANTA
FINAŁ
NASTĘPSTWA
EPILOG
ZMIANY
BOHATEROWIE NIEZALEŻNI
I STWORZENIA
147
148
148
148
148
148
149
150
152
153
154
155
156
156
156
MIEJSCE NR 3: OPUSZCZONY
DOM GUNNARA
139
FINAŁ
NASTĘPSTWA
EPILOG
ZMIANY
BOHATEROWIE NIEZALEŻNI
141
143
143
143
144
4
Zgłoś jeśli naruszono regulamin