karta_pomocy.pdf

(47 KB) Pobierz
Karta Pomocy: Przebieg sesji
Przygotowanie do sesji
⬜ znajdź graczy i ustal godzinę spotkania
⬜ przeczytaj zasady (jeśli to możliwe, gracze też powinni!)
⬜ przeczytaj przygodę
⬜ przygotuj miejsce do gry (stół lub podłoga, miejsce do rzucania kostkami (np. specjalne
tacki), ustalcie kto przynosi przekąski i napoje)
⬜ zadbajcie o to, by każdy miał pod ręką ołówek i kartkę do notatek
⬜ zdecyduj, w jaki sposób użyjesz map (druk, rysowanie na macie, na kartce papieru)
⬜ przygotuj swoje notatki (wydruk przygody, statystyki potworów itp.)
⬜ jeśli używasz żetonów lub figurek, które będą reprezentować na siatce taktycznej postaci
graczy i przeciwników – miej je pod ręką
⬜ wypisz sobie na kartce wartość Pasywnej Percepcji każdego bohatera
)
Ułatwienie: rzuć dwiema k20 zamiast jednej i wybierz tę z wyższym wynikiem. Utrudnie-
nie: rzuć dwiema k20 i weź tę z niższym wynikiem. Ułatwienie z utrudnieniem znoszą się.
Ułatwienia i utrudnienia nie kumulują się.
⬜ Odczytaj wstęp
⬜ Gracze opisują postacie
⬜ dalszy wstęp i decyzja graczy (na ratunek: tak/nie)
Jeśli
tak
→ Scena 1
Jeśli
nie
→ Scena 2 zmodyfikowana, bo BG nie uratowali Yuriego)
⬜ walka z goblinami
⬜ Uratowanie i poznanie Yuriego (osiłek/thug)
Scena 1 Prolog
Scena 2 Stara Dąbrowa
Ważni Bohaterowie Niezależni w Starej Dąbrowie:
Mandyk Bor – wójt, plebejusz
Jokista – karczmarka, plebejusz
Elenya Srebrnowłosa – półelfia uzdrowicielka, kapłanka
Bartolomeo Bandałyk – niziołek sklepikarz, plebejusz
Marsha – zielarka, plebejusz
⬜ zadanie od wójta i zebranie informacji o nowej przesiece
⬜ opcjonalnie: strażnik do pomocy
⬜ odpoczynek (przywraca stracone PW, kostki wytrzymałości, komórki czarów i inne)
Liubomyr Bodnar (Order #25653659)
⬜ spotkanie z Marshą
⬜ wyruszenie do nowej przesieki
Scena 3 Wędrówka przez las
⬜ Czy chcę użyć spotkania losowego?
⬜ Tak: wybierz lub wylosuj. Zapisz nazwę i rezultat: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Scena 4 Nowa Przesieka
⬜ przygotuj statystyki goblinów
⬜ poproś graczy o określenie taktyki
⬜ jeśli się skradają sprawdź, kto kogo widzi
⬜ wskaż „interaktywne” elementy środowiska
⬜ rozegraj walkę z goblinami
⬜ czy gracze znaleźli wejście do podziemi? Pamiętaj o pułapce
Scena 5 Stary Loch
⬜ potwory: herszt goblinów, ogromny pająk, goblin, półogr
⬜ warunki w lochu: oświetlenie i korytarze
Zbadane obszary
1
⬜ Wejście
2
⬜ Korytarz (rozgałęzienie do Obszarów 3, 5, zamaskowane do 6)
3
⬜ Jaskinia Pająka
4
⬜ nisza ze szkieletem
5
⬜ główny korytarz (patrol goblinów)
6
⬜ jaskinia Gruga
7
⬜ Główny korytarz (odkryte tajne przejście? [8a] Galeryjka)
8
⬜ Wielka sala
Notatki
Walka finałowa
⬜ gracze poinformowani o interaktywnych elementach obszaru (kandelabr, garniec)
⬜ starcie z goblinami
⬜ pojawienie się widma Bel’Quatha
⬜ przeszukanie sali
⬜ powrót i otrzymanie nagrody
⬜ rozdzielenie punktów doświadczenia
⬜ informacja zwrotna od graczy
Liubomyr Bodnar (Order #25653659)
Zgłoś jeśli naruszono regulamin