karta_pomocy.pdf
(
47 KB
)
Pobierz
Karta Pomocy: Przebieg sesji
Przygotowanie do sesji
⬜ znajdź graczy i ustal godzinę spotkania
⬜ przeczytaj zasady (jeśli to możliwe, gracze też powinni!)
⬜ przeczytaj przygodę
⬜ przygotuj miejsce do gry (stół lub podłoga, miejsce do rzucania kostkami (np. specjalne
tacki), ustalcie kto przynosi przekąski i napoje)
⬜ zadbajcie o to, by każdy miał pod ręką ołówek i kartkę do notatek
⬜ zdecyduj, w jaki sposób użyjesz map (druk, rysowanie na macie, na kartce papieru)
⬜ przygotuj swoje notatki (wydruk przygody, statystyki potworów itp.)
⬜ jeśli używasz żetonów lub figurek, które będą reprezentować na siatce taktycznej postaci
graczy i przeciwników – miej je pod ręką
⬜ wypisz sobie na kartce wartość Pasywnej Percepcji każdego bohatera
)
Ułatwienie: rzuć dwiema k20 zamiast jednej i wybierz tę z wyższym wynikiem. Utrudnie-
nie: rzuć dwiema k20 i weź tę z niższym wynikiem. Ułatwienie z utrudnieniem znoszą się.
Ułatwienia i utrudnienia nie kumulują się.
⬜ Odczytaj wstęp
⬜ Gracze opisują postacie
⬜ dalszy wstęp i decyzja graczy (na ratunek: tak/nie)
Jeśli
tak
→ Scena 1
Jeśli
nie
→ Scena 2 zmodyfikowana, bo BG nie uratowali Yuriego)
⬜ walka z goblinami
⬜ Uratowanie i poznanie Yuriego (osiłek/thug)
Scena 1 Prolog
Scena 2 Stara Dąbrowa
Ważni Bohaterowie Niezależni w Starej Dąbrowie:
•
Mandyk Bor – wójt, plebejusz
•
Jokista – karczmarka, plebejusz
•
Elenya Srebrnowłosa – półelfia uzdrowicielka, kapłanka
•
Bartolomeo Bandałyk – niziołek sklepikarz, plebejusz
•
Marsha – zielarka, plebejusz
⬜ zadanie od wójta i zebranie informacji o nowej przesiece
⬜ opcjonalnie: strażnik do pomocy
⬜ odpoczynek (przywraca stracone PW, kostki wytrzymałości, komórki czarów i inne)
Liubomyr Bodnar (Order #25653659)
⬜ spotkanie z Marshą
⬜ wyruszenie do nowej przesieki
Scena 3 Wędrówka przez las
⬜ Czy chcę użyć spotkania losowego?
⬜ Tak: wybierz lub wylosuj. Zapisz nazwę i rezultat: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Scena 4 Nowa Przesieka
⬜ przygotuj statystyki goblinów
⬜ poproś graczy o określenie taktyki
⬜ jeśli się skradają sprawdź, kto kogo widzi
⬜ wskaż „interaktywne” elementy środowiska
⬜ rozegraj walkę z goblinami
⬜ czy gracze znaleźli wejście do podziemi? Pamiętaj o pułapce
Scena 5 Stary Loch
⬜ potwory: herszt goblinów, ogromny pająk, goblin, półogr
⬜ warunki w lochu: oświetlenie i korytarze
Zbadane obszary
1
⬜ Wejście
2
⬜ Korytarz (rozgałęzienie do Obszarów 3, 5, zamaskowane do 6)
3
⬜ Jaskinia Pająka
4
⬜ nisza ze szkieletem
5
⬜ główny korytarz (patrol goblinów)
6
⬜ jaskinia Gruga
7
⬜ Główny korytarz (odkryte tajne przejście? [8a] Galeryjka)
8
⬜ Wielka sala
Notatki
Walka finałowa
⬜ gracze poinformowani o interaktywnych elementach obszaru (kandelabr, garniec)
⬜ starcie z goblinami
⬜ pojawienie się widma Bel’Quatha
⬜ przeszukanie sali
⬜ powrót i otrzymanie nagrody
⬜ rozdzielenie punktów doświadczenia
⬜ informacja zwrotna od graczy
Liubomyr Bodnar (Order #25653659)
Plik z chomika:
htepot
Inne pliki z tego folderu:
Księga potworów.pdf
(140381 KB)
Przewodnik mistrza podziemi.pdf
(132098 KB)
Podręcznik gracza.pdf
(130268 KB)
Podręcznik Gracza 5e.pdf
(94600 KB)
Dungeons and Dragons 5e Podręcznik Gracza PL(1).pdf
(100735 KB)
Inne foldery tego chomika:
Afterbomb Madness
Dark Heresy II PL
Galeria
Galeria
Gry
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin