Predator.pdf

(464 KB) Pobierz
NOWY PRZECIWNIK: YAUTJA
SZYBKOŚĆ 2
ZDROWIE 10
PANCERZ 8
UMIEJĘTNOŚCI: Sprawność 10*, Spostrzegawczość 8
*Jeżeli Łowca aktywował system kamuflażu, to przy testach
na jego wykrycie obowiązuje modyfikator -4.
ATAKI (rzuć 1k6):
1.
Dominacja: Łowca staje w rozkroku z szeroko otwartymi ramionami i wydaje z siebie ogłuszający ryk.
Wszyscy w zasięgu średnim otrzymują jeden punkt Stresu. Ponadto wszyscy w zasięgu bliskim muszą
dodatkowo wykonać rzut na Panikę.
Wysuwane ostrza: rozlega się metaliczny szczęk i z nadgarstka Łowcy wyskakują dwa zakrzywione
ostrza, które wznosi skacząc w kierunku najbliższej ofiary. Wykonaj atak używając dziesięciu kości,
obrażenia 2 (przebijające pancerz).
Inteligentne „frisbee”: Łowca sięga do pasa i aktywuje dysk z podwójnym ostrzem, którym miota w
kierunku ofiary. Dysk automatycznie śledzi namierzony cel: wykonaj atak przy użyciu dziesięciu kości.
Ofiara może próbować unikać używając szybkiej akcji i wykonując przeciwstawny rzut na Sprawność
(bez możliwości przerzutu). W przypadku trafienia, obrażenia 2 (przebijające pancerz). Jeżeli atak zadał
jakiekolwiek obrażenia, rzuć 1k6: 1-2 – odcięta ręka (trafienie krytyczne 54), 3-4 – odcięta noga
(trafienie krytyczne 55), 5-6 odcięta głowa albo przecięcie na pół (natychmiastowa śmierć). Wszyscy,
którzy widzą te obrażenia, otrzymują jeden punkt Stresu.
Wyrzutnia siatki: Łowca wyciąga z części nożnej pancerza przypominającą pistolet broń, z której
wystrzeliwuje pocisk rozczepiający się w powietrzu na kilka bolców z rozpiętą pomiędzy nimi
metaliczną siatką. Bolce wbijają się w jakąkolwiek powierzchnię umożliwiając siatce unieruchomienie
ofiary. Stres ofiary rośnie o jeden, a siatka zaciska się na niej powodując co rundę (zaczynając od
następnej) jedno obrażenie. Jeżeli Zdrowie ofiary spadnie do zera, siatka przecina jej ciało i kości
powodując natychmiastową śmierć. Zbroja (zredukowana do połowy) chroni przed tymi obrażeniami,
ale co rundę jej wartość spada o jeden. Siatkę można przeciąć tylko przy użyciu dysku lub ostrzy
Łowców, ewentualnie narzędzi energetycznych w rodzaju palnika do cięcia metalu. W następnej akcji,
jeżeli nikt mu nie przeszkodzi, Łowca postara się dobić ofiarę atakiem numer 5.
Teleskopowa włócznia: Łowca wyprowadza potężne pchnięcie blisko dwumetrową włócznią. Wykonaj
atak używając dwunastu kości, obrażenia 3 (przebijające pancerz). Jeżeli Zdrowie ofiary spadnie do
zera, zostaje ona uniesiona do góry i rzucona w kierunku kolejnego celu, wykrwawiając się w przeciągu
jednej rundy (odpowiednik trafienia krytycznego 62). Osoba będąca kolejnym celem otrzymuje jeden
punkt Stresu i może próbować uniknąć lecącego ciała używając szybkiej akcji i rzucając na Sprawność
(bez możliwości przerzutu). Jeżeli test się nie powiedzie, postać pada na ziemię przygnieciona ciałem i
musi w swojej inicjatywie wykorzystać szybką akcję, aby stanąć na nogi.
Działko plazmowe: Rozdrażniony albo znudzony, Łowca aktywuje potrójny laser celowniczy i
wystrzeliwuje pocisk energetyczny z naramiennego działka. Wykonaj atak przy użyciu dziesięciu kości,
obrażenia 4 (przebijające pancerz).
Uwaga! Łowca może wykorzystywać działko plazmowe również na zasięgach średnim i dalekim. Łowca
może rozpoczynać walkę już na zasięgu bliskim – nie musi wchodzić w zwarcie.
2.
3.
4.
5.
6.
Zgłoś jeśli naruszono regulamin