PROTOKÓŁ Z HOSPITACJI ZAJĘĆ PRAKTYCZNYCH - tabelka.docx

(10 KB) Pobierz

PROTOKÓŁ  Z  HOSPITACJI  ZAJĘĆ  PRAKTYCZNYCH

 

 

Czas

 

Czynności nauczyciela

 

Czynności uczącego się

 

Uwagi

7.00-7.05

 

 

7.05-7.20

 

 

 

7.20-7.35

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.35-9.30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.30-10.00

 

10.00-11.45

 

 

 

 

 

 

11.45-12.00

 

 

 

12.00-12.45

 

12.45-13.00

Sprawdzenie gotowości studentów do zajęć (umundurowanie, lista obecności)

 

Instruktaż wstępny co do dnia i realizacji zajęć.

Wysłuchanie informacji o stanie chorych.

 

Przydzielenie zadań do realizacji na podstawie zaprezentowanych celów kształcenia.

Przedstawienie przebiegu zajęć pod katem tematu wiodącego i zwróceniu uwagi na temat seminarium.

 

 

 

 

 

Realizacja zadań według  zatwierdzonych indywidualnych planów opieki

 

 

 

 

 

 

 

 

Przerwa śniadaniowa

 

 

Dalsza realizacja zadań według zatwierdzonych indywidualnych planów pracy.

 

 

 

 

 

Ocena stopnia realizacji planów pracy

 

 

 

Realizacja seminarium

 

 

Instruktaż końcowy – ocena. pracy zespołu

 

 

 

 

Uważne śledzenie danych o pacjentach wymagających odpowiedniego działania.

 

 

Studenci otrzymują zadania do realizacji:

- planowanie i realizowanie opieki pielęgniarskiej zgodnie z rozpoznanymi potrzebami;

- dbanie o swoje stanowisko pracy:

- dokonanie oceny podstawowych parametrów życiowych:

- dokładne prowadzenie dokumentacji pielęgniarskiej obowiązującej w oddziale.

 

Studenci realizują indywidualną opiekę:

- wykonanie toalety porannej i zmiana bielizny osobistej oraz pościelowej chorego;

- pomoc w przyjmowaniu śniadania;

- współpraca z członkami zespołu terapeutycznego;

-wykonywanie zabiegów pielęgniarskich (nebulizacja, iniekcje poskórne, domięśniowe i dożylne)

 

Przerwa śniadaniowa

 

 

Studenci realizują indywidualna opiekę:

- zmiana pozycji u pacjentów leżących;

-pojenie pacjentów ciężko chorych;

- współpraca z zespołem terapeutycznym;

- wykonywanie zabiegów pielęgniarskich (m.in. pomiar glikemii).

 

Studenci składają informację o przebiegu pracy i ewentualnych trudnościach, sposobach ich przezwyciężenia.

 

Udział studentów w seminarium i w dyskusji

 

Studenci dokumentują oceny swoich osiągnięć, odwołując się do zasadniczego celu wynikającego z bieżącej sytuacji.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dokonanie uogólnionej oceny grupy w realizacji do założonych celów kształcenia

 

Podpis hospitującego ……………………………….  Podpis hospitowanego………………………………

 

Zakład Pielęgniarstwa Społecznego, Wydział Nauki o Zdrowiu, Warszawski Uniwersytet Medyczny

 

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin