GENERATOR SPOTKAŃ LOSOWYCH.pdf

(317 KB) Pobierz
Na drogach i bezdrożach Imperium!
1.
Zagubione dziecko
2.
Zwierzoludzie
3. Zagubiona staruszka
4. Gnijące zwłoki (10% szans na posiadanie przedmiotu lub 1k10 ZK)
5. Podróżnik z Estalii (szermierz)
6. Świerze zwłoki (15% szans na posiadanie przedmiotu lub 1k10 ZK)
7.
Żebrzący trędowaty
8.
Krasnoludy
9. Szlachcic przebrany za Żebrzącego trędowatego
10. Przewodnik znający skrót
11. Uczony zbieracz insektów
12. Mieszczanie w podróży
13. Farmerzy
14. Pasterz 3k10 owcami lub 1k10 krów
15. Włóczykij
16. Regiment 2k10 +5 żołnierzy i 5 ludzi z łukami (w tym jeden Oficer)
17. Szlachcic z spora eskortą 5 ludzi
18. 1k10 Studentów magii
19. Zarośnięta kaplica
20. 1k10 Kapłanów (50% szans ze będą znali się na leczeniu)
21. Ruiny w środku jest stara skrzynia z zardzewiała bronią jednoręczną
22. Podróżujący cyrk, z wozami i komikami.
23. Szarlatan dybiący na pieniądze BG
24. Guślarz
25. 1k10 Leśników
26. Umierający człowiek, w ręku trzyma zakrwawiony miecz.
27. Ukryta krasnoludzka kuźnia, Arcykowala run
28.
1k10 Łowców
29.
Niziołek
30. 1k10 Węglarzy
31. 2k10 Biczowników lub fanatyków
32. Magiczna polana, oświetlona nienaturalnym blaskiem, z leczniczymi własciwościami
33. Dyliżans 1k8 pasażerów, woźnica i ochroniarz
34. 1k10 Przepatrywać dróg
35. 1k10 cudzoziemców
36. Spaczeń!
37. Posłanie
38. Porzucone niemowlę ( prawdopodobnie ludzkie)
39. Małe bagno (test Zręczności lub zapadanie się)
40. Wędrowny Mag
41. Mytnik +1k4 ochroniarzy (może zażądać 20% pieniędzy BG)
42. Zbrojny orszak rycerzy
43. Karawana kupiecka
44.
1k10 najemników
45.
Lekko ranny człowiek okazujący się pobliskim mieszkańcem wsi/miasta
46. Łowca czarownic
47.
1k10 strażników dróg
48.
Miecz lub topór wystaje z orkowej czaszki.
49. 1k10 rycerzy
50. Mauzoleum
51. Kość do gry ( może być zesłana przez samego Ranalda!)
52. Szałas w lesie
53. Rajtar
54. Pijany żołnierz
55. 1k10 banitów
56. Ruiny
57.
Zwiadowca
58.
Elfy
59. Imperialna armia 2k10 regimentów
60. 1k4 gladiatorów
61. 1k10 Pogromców i Łowców wampirów.
62. Odkrywca
63. 2k10 Bandytów z 1 Hersztem
64.
P
oczątkujący BN, zgodny z
tabela 2-5 z Str. 21 księga Zasad
65. Nekromanta ! (patrz
Nieumarli)
66. Obóz Najemników
67. Zabójca
68. Zaawansowany BN, Rozwiniecie zależne od
tabeli 2-5 z Str. 21 księga Zasad.)
69. Farma
70. Obłąkany (choroba zgodna z
tabelą 9-1 z Str 211 Księga Zasad )
71. Osada, 4 domy
72. Szaleniec (dwie choroba zgodna z
tabelą 9-1 z Str 211 Księga Zasad)
73. 1k4 Kapłanki Shallyi
74. Kapłan Ranalda
75. Mutant
76. Na trakcie leży porzucony mieszek. Zasadzka bandytów! BG zostają obrabowani
77. Wielki mutant
78. Wypalone ognisko, (ma kilka dni)
79. 1k6 Mutantów
80. Ojciec z synem podróżujący do osady
81. Wóz Woźnica, ochroniarz i 5 kurtyzan
82.
Dziwnie wyglądające jagody
83.
Zwierzęta
84. Podróżnik z Tileii (Najemnik)
85. 1k8 Mutantów
86. Śmieciarz, może mieć ciekawe przedmioty
87. Ruiny, Khazadów, (test przeszukiwania -20, 1k100 kamieni szlachetnych)
88. Wędrowny Filozof/Nauczyciel
89. 1k0 Mutantów
90. Ruiny Elfów
91. Strumień
92. Śpiący żołnierz
93. Wędrowny fechmistrz
94. Rzuć dwa razy ignorując ten wynik i wykorzystaj oba zdarzenia.
95. Bojowy kapłan Sigmara
96. Ciężko ranny człowiek okazujący się pobliskim mieszkańcem wsi/miasta
97. Wędrowny katecheta
98. 1k0 Mutantów + jeden wielki
99. Wieśniacy urządzają zawody sportowe. Wygrana jest jedzenie!
100.
Wędrowni Cyganie
1. ELFY
1. 1k10 Tancerzy Wojny
2. 1k10 wiecznych strażników
3. 1k10 Klanowych wojowników
4. Przyjaciel zwierząt ( z jednym dzikim zwierzęciem)
5. Mag
6. 1k6 wędrujących elfów (1k4 uzbrojonych)
7. Elfich kupców z eskortą
8. Orszak Elfów
9. Powóz szlachcica (w sumie 10 Elfów)
10. Początkujący BN, zgodny z
tabela 2-5 z Str. 21 księga Zasad
11. Zaawansowany BN, Rozwiniecie zależne od
tabeli 2-5 z Str. 21 księga Zasad.
2. KRASNOLUDY
1. Krasnoludzki szlachcic z eskortą
2. Krasnoludzki kapłan
3. Zabójca Trolii
4. Górnicy
5. Poszukiwacze przygód i piwa!
6. 1k4 regimenty
7. Inżynierowie
8. Kowal run
9. Początkujący BN, zgodny z
tabela 2-5 z Str. 21 księga Zasad
10.
Zaawansowany BN, Rozwiniecie zależne od
tabeli 2-5 z Str. 21 księga Zasad.
4.NIZIOŁKI
1. Rodzina 1k16 Niziołków zmierza osiedlić się w nowym miejscu.
5.NIEUMARLI
6.SKAVENI
7.ZIELONOSKÓRZY
8.ZWIERZOLUDZIE
9.ZWIERZĘTA
Zgłoś jeśli naruszono regulamin