Zorro jeździec w masce - 03 - Mora Mora.pdf

(5741 KB) Pobierz
H.
ŁSFjf
L
d
W
Jeździec
w
masce
(ZORRO)
Nr.
3.
„Mora-Mora“
Napisał:
LUIGI
MICUNO.
Wydawnictwo
„DOBRA
POWIEŚĆ4*.
Sp.
z
o.
o
w
Warszawie.
Wszelkie
prawa
zastrzeżone.
.pyright
by
..DOBRA
POWIEŚĆ".
SP.
z
o.
o.
Printed
in
Poland.
Druk.
„GLOBUS"
W.wa.
3.
„MORA
-
MORA*1.
Mora,
jest
to
prastara
gra
hiszpańska.
Polega
ona
na
bystrości
oka,
zimnej
krwi
i
zręczności
parts
nerów.
Dwaj
grający
siadają
za
stołem
na
przeciw
siebie.
Każdy
z
nich,
chowa
prawą
rękę
zaciśniętą
w
pięść,
pod
stołem.
Na
dany
sygnał,
obaj
wyciągają
błyskawicznie
pięść
przed
siebie
i
prostują
palce.
Sztuka
polega
na
tym,
że
gdy
partner
prowadzący
grę,
prostuje
dwa
palce,
drugi
błyskawicznie
mus
si
odpowiedzieć
prostując
trzy
palce,
gdy
jeden
prostuje
cztery
drugi
partner
prostuje
natych­
miast
jeden
palec,
uzupełniając
ogólną
liczbę
pięć.
Gra
odbywa
się
z
błyskawiczną
szybkością
i
trzeba
mieć
szaloną
wprawę,
by
się
nie
pomylić.
Omyłka
to
przegrany
punkt
opieszałość
w
od*
powiedzi
również
punkt.
Prowadzi
grę
ten,
który
wygrywa
punkt.
A
więc,
zgoda?
rzekł
Zefirio
zagramy
w
morę
o
te
pół
miliona.
Jeśli
wygram
zabieram
pieniądze
jeśli
zaś
przegram
bierzesz
ziemię.
Dobrze
1
rzekł
Pablo
siadając
gramy
do
stu
punktów.
Kto
prowadzi?
Ustępuję
ci
ten
zaszczyt
,senorl
rzekł
Ze*
firio
zrobię
jeszcze
to
ustępstwo:
pomimo
przegranych
punktów,
cały
czas
będziesz
ty
prowa*
dził.
Był
to
warunek,
niesłychanie
ciężki
dla
Zefkia.
Nadawanie
liczby
nie
jest
rzeczą
trudną
odpo«
3
Jeździec
3.
Zgłoś jeśli naruszono regulamin