Inżynier Kolejowy 1936_tytul.pdf

(611 KB) Pobierz
I
R.
XIII.
~
4q
styczeń
1936
nr.
1 /137
Ze zbiorów Biblioteki Głównej AGH http://www.bg.agh.edu.pl/
BRACIA PE R'L Is·
SPADKOBIERCY
l
O
C
H
Ó
W
ODLEWNIA
Ż.ELAZA
i
FABRYKA MASZYN
R O K
MAJĄTEK
Z A
Ł OŻ
EN I A
1863
BACZKI. •
BOCZNICA I
SZOSA-WŁASNA.
CENTRALA TELEF. Nr. 9
PR O DU KUJE:
1) Rozjazdy kolejowe.
5) Maszyny rolnicze i torfowe.
maźnice
2)
Klocki hamulcowe,
oraz inne
części
6)
Gwoździe
tapicerskie.
akcesorja
do wagonów.
7)
Wszelkie odlewy feliwne i me-
tali
półszlachetnych
3)
Śruby
i
naśrubki.
z
as-
4)
Obrabiarki do metalu i drzewa.
nych i
nadesłanych
modeli.
PIERWSZA FABRYKA
LOKOMOTYW W POLSCE
S. A.
ZAKŁADY
W CHRZANOWl"E
BIURO
ZARZĄDU
W WARSZAWIE,
MARSZAŁK.OWSKA
136.
LO K O M OT Y W Y N OR MAL N OT OR OWE - osobowe
i
towarowe
według
nowoczesnych
wymagań
techniki
komunikacyjnej.
LOKOMOTYWY PRZETOKOWE I
WĄSKOTOROWE
o mocy od 60 do 220 KM i
wyżej
dla wszelkich
szerokości
toru.
LOKOMOTYWY KOPALNIANE.
WALCE SZOSOWE-MOTOROWE
dla
budowy
i
konserwacji dr6g szosowych.
KOWALSZCZYZNA: korbowody,
wiązary,
przeciwkorby,
tłoki,
osie
i t.
p.
K O
Ł
A Z
Ę
B AT E kute
i
lane.
DOSTAWCA:
POLSKICH KOLEI PANSTWOWYCH, Generalnej Dyrekcji Kolei
Państwowych BUŁGARJI
Dyrekcji Kolejowej
ŁOTWY,
Towarzystwa Kolei
Żelaznych
MAROCCO i
innych.
Ze zbiorów Biblioteki Głównej AGH http://www.bg.agh.edu.pl/
Zgłoś jeśli naruszono regulamin