Windchaser_poradnik_do_gry_e_07ok.pdf

(734 KB) Pobierz
Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry
Windchaser
autor: Szymon „Hed” Liebert
Copyright © wydawnictwo GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
www.gry-online.pl
Producent Chimera Entertainment, Wydawca dtp AG / Anaconda, Wydawca PL Techland.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp.
należą do ich prawowitych właścicieli.
Kup książkę
Windchaser
– Poradnik
GRY-OnLine
Spis
treści
Wstęp_________________________________________________________ 3
Jednostki ______________________________________________________ 4
Miejsce
Miejsce
Miejsce
Miejsce
szkolenia
szkolenia
szkolenia
szkolenia
- fort
______________________________________________________
– Akademia (koncentracja)
___________________________________
– Acheron (chaos)___________________________________________
– Forteca (dyscyplina)
_______________________________________
4
5
6
7
Ulepszenia statku________________________________________________ 8
Kampania 1 ___________________________________________________ 10
Misja
Misja
Misja
Misja
Misja
Misja
Misja
Misja
Misja
Misja
Misja
Misja
Misja
Misja
Misja
1 – Początek podróży
__________________________________________________
2: Wojna reformacyjna
________________________________________________
3: Odpowiedzialność
__________________________________________________
4: Wybraniec
_________________________________________________________
5: Pustynia Kor
_______________________________________________________
6: W nieznane
________________________________________________________
7: Zwiastun nadziei
___________________________________________________
8: Na końcu świata
____________________________________________________
9: Koniec świata
______________________________________________________
Przebudzenie
_____________________________________________________
Kusząca prowincja
_________________________________________________
Klucz do sukcesu
__________________________________________________
Wyścig z czasem
__________________________________________________
Starożytny plan
___________________________________________________
Potęga nadziei
____________________________________________________
Kampania 2 ___________________________________________________ 48
10:
11:
12:
13:
14:
15:
10
14
23
30
35
40
44
45
47
48
52
56
61
64
66
Copyright © wydawnictwo GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione
bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Ilustracja na okładce
-
wykorzystana za zgodą © Shutterstock
Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine.
www.gry-online.pl
Strona: 2
Kup książkę
Windchaser
– Poradnik
GRY-OnLine
Wstęp
Windchaser
to produkcja niemieckiego studia Chimera. W grze wcielamy się w grupę
śmiałków,
którzy zmagają się ze złą, potężną istotą, próbującą powrócić do pełni sił. Tytuł skupia się na
taktycznych pojedynkach i odpowiednim konstruowaniu oddziałów. Poradnik przedstawia
poszczególne jednostki, ulepszenia tytułowego statku (Wichrołapa) oraz przede wszystkim
kompletny opis przejścia wszystkich misji.
Większość informacji potrzebnych do rozpoczęcia zabawy zawarto w całkiem przejrzystej instrukcji
do gry. W poradniku nie powtarzamy tych kwestii, przechodząc od razu do oceny przydatności
poszczególnych wojowników, przedmiotów, ulepszeń oraz wskazując jak przejść całą grę. W wielu
momentach możliwe są inne drogi i różne kombinacje, chociaż przeważnie trzeba jednak spełnić
pewne kryteria.
Szymon „Hed” Liebert
Strona: 3
Kup książkę
Windchaser
– Poradnik
GRY-OnLine
Jednostki
Jednostki w grze dzielą się na: nowicjuszy oraz dwa wyższe stopnie. Pierwszy z nich szkolimy w
forcie, a drugi w trzech szkołach walki. Poniżej prezentujemy listę klas oraz ich umiejętności.
Oznaczenie „lider” oznacza umiejętność bierną, która jest aktywna tylko, gdy dana jednostka jest
przywódcą drużyny. W przypadku drugiego ataku w nawiasach pojawiają się moce, które można
daną umiejętnością kontrować.
M i e j s c e
s z k o l e n i a
-
f o r t
Żołnierz
(dyscyplina)
Punkty życia:
408
Obrażenia na sekundę:
8.2
Morale:
288
Umiejętności:
-
Antychaos
(lider) – wrogie jednostki chaosu otrzymują 25%
więcej obrażeń
-
Ochrona
– zmniejsza o 25% obrażenia zadawane drużynie,
kosztem utraty
życia Żołnierza.
Wtajemniczony
(koncentracja)
Punkty życia:
277
Obrażenia na sekundę:
6.9
Morale:
275
Umiejętności:
-
Antydyscyplina
(lider) – wrogie
otrzymują 25% więcej obrażeń
jednostki
dyscypliny
-
Zniszczenie
– zadaje obrażenia równe obrażeniom na
sekundę jednostki.
Łotr
(chaos)
Punkty życia:
334
Obrażenia na sekundę:
8.8
Morale:
215
Umiejętności:
-
Antykoncentracja
(lider) – wrogie jednostki koncentracji
otrzymują 25% więcej obrażeń
-
Ujawnienie słabości
– ogłusza losowego przeciwnika na 10
sekund. Ta jednostka otrzymuje dodatkowe obrażenia nawet
gdy ogłuszenie minęło.
Strona: 4
Kup książkę
Zgłoś jeśli naruszono regulamin