Google_dla_biznesu_googpb.pdf

(1047 KB) Pobierz
Kup książkę
Poleć książkę
Oceń książkę
Księgarnia internetowa
Lubię to! » Nasza społeczność
Spis tre ci
WstÚp: Google+ jest wciÈ nowe .............................................................................13
Kim jestem? ......................................................................................................................... 14
Co znajdziesz w tej książce? .............................................................................................. 14
1
SkÈd siÚ tutaj wziÈïem? ......................................................................................17
Dlaczego Google+ jest „tą kolejną Wielką Rzeczą”? ..................................................... 18
Przewidywanie przyszłości ................................................................................................ 19
Facebook jest lepszy. Twitter jest lepszy. LinkedIn jest siecią dla firm ....................... 20
Moje pierwsze doświadczenia z Google+ ........................................................................ 21
Google+ wygląda zupełnie jak inne sieci społecznościowe ................................... 22
Dlaczego Google+ jest tak interesujące? ......................................................................... 22
Kultura dzielenia się ........................................................................................................... 23
Kolejna sieć społecznościowa? Serio? .............................................................................. 24
Co ludzie robią na Google+? ............................................................................................. 25
2
Mo liwo ci Google+ ..........................................................................................27
Miejsce Google+ w biznesowym ekosystemie ................................................................ 28
Możliwości Google+ .................................................................................................... 28
Przygotuj się na nowe możliwości ............................................................................. 31
Osobiste podejście i osobowość ........................................................................................ 32
Wpisy „biznesowe” i „osobiste” ................................................................................. 33
Zacznij wcześnie ........................................................................................................... 34
Co możesz osiągnąć dzięki Google+? .............................................................................. 34
Masz takie możliwości, jakie sam sobie tworzysz .......................................................... 35
3
Dzieñ z Google+ .................................................................................................37
Mój dzień z Google+ .......................................................................................................... 38
Wywiad ze Scottem Montym (firma Ford Motor) ........................................................ 39
Wywiad z Gregiem Pakiem, autorem komiksów oraz scenarzystą ............................. 40
Kup książkę
Poleć książkę
6
Google+ dla biznesu
Wywiad z Jenny Cisney, główną blogerką firmy Kodak .............................................. 42
Wywiad z Darrenem Rowsem, profesjonalnym blogerem (ProBlogger) .................. 43
Wywiad z Jacqueline Carly, instruktorką fitness ........................................................... 44
Kilka częściowo fikcyjnych „dni z życia” ........................................................................ 45
Pisarz ............................................................................................................................. 45
Pośrednik nieruchomości ........................................................................................... 46
Dziennikarz .................................................................................................................. 47
Dyrektor sprzedaży ..................................................................................................... 47
Nauczyciel ..................................................................................................................... 48
Fotograf ......................................................................................................................... 49
Dyrektor ........................................................................................................................ 50
Podsumowanie ................................................................................................................... 51
4
Pierwsze kroki na Google+ ............................................................................... 53
Biznesowe znaczenie profilu ............................................................................................ 54
Profil Google+ dla Twojej firmy ...................................................................................... 54
Biznes tworzą ludzie .......................................................................................................... 54
Kontakty przed sprzedażą .......................................................................................... 55
Jak widzą Cię inni? ............................................................................................................. 56
Zakładka „O mnie” — podstawy ..................................................................................... 59
Zacznij od podstaw ............................................................................................................ 61
Zdjęcie profilowe ......................................................................................................... 61
Edycja danych osobowych ......................................................................................... 62
Edycja podpisu ............................................................................................................. 62
Najważniejsza część Twojego profilu — sekcja „O mnie” ..................................... 63
Zatrudnienie — przydatna sztuczka ......................................................................... 64
Linki ............................................................................................................................... 64
Po uzupełnieniu profilu… ................................................................................................ 64
5
KrÚgi ................................................................................................................... 65
Czym są kręgi? .................................................................................................................... 66
Skąd mam wiedzieć, że ktoś dodał mnie do swojego kręgu? ....................................... 67
Wzajemna obserwacja ................................................................................................ 68
Tworzenie i nazywanie kręgów ........................................................................................ 68
Kręgi wychodzące i wchodzące ........................................................................................ 69
Udostępnianie kręgów ....................................................................................................... 70
Organizowanie kręgów ..................................................................................................... 70
Kup książkę
Poleć książkę
Spis tre ci
7
Kogo obserwować? ............................................................................................................. 72
Friendsurfing ................................................................................................................ 72
Czy my się znamy? ....................................................................................................... 73
Czy powinieneś obserwować celebrytów? ................................................................ 73
Więcej o kręgach wychodzących ...................................................................................... 74
„Kręgowe” triki ................................................................................................................... 74
Zarządzanie kręgami ................................................................................................... 75
Podsumowanie .................................................................................................................... 75
6
Strumieñ ..............................................................................................................77
Google+ to nie blog i to coś więcej niż Twitter .............................................................. 78
Publikowanie treści na Google+ ....................................................................................... 79
Opcje udostępniania .................................................................................................... 81
Formatowanie opublikowanego tekstu ..................................................................... 81
Publikowanie zdjęć ...................................................................................................... 83
Publikowanie filmów wideo ....................................................................................... 84
Publikowanie miejsc i lokalizacji ............................................................................... 84
Wpisy — inne możliwości .......................................................................................... 84
Blokowanie komentarzy i dalszego udostępniania ................................................. 85
Wartość udostępniania treści ........................................................................................... 86
7
Prosta strategia tworzenia tre ci .......................................................................87
Różne podejścia do udostępniania treści ........................................................................ 88
Jennifer Cisney (Kodak) ............................................................................................. 88
Michael Dell (prezes firmy Dell) ............................................................................... 89
Scott Monty (firma Ford Motor) ............................................................................... 89
Bill Gerth (specjalista ds. mediów społecznościowych w Comcaście) ................. 90
Co wyróżnia Google+? ...................................................................................................... 90
Właściciel restauracji ................................................................................................... 91
Animator społeczności ................................................................................................ 92
Sklep internetowy ........................................................................................................ 93
Profesjonalny mówca lub wizjoner ........................................................................... 94
Pisarz, fotograf i artysta ............................................................................................... 95
Zdobywanie kontaktów przez publikowanie .................................................................. 96
Ceń uwagę swojego audytorium ...................................................................................... 97
Kup książkę
Poleć książkę
Zgłoś jeśli naruszono regulamin