Jak_zarabiac_na_aplikacjach_i_grach_mobilnych_jazaap.pdf
(
802 KB
)
Pobierz
Wszelkie prawa zastrzeżone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości
lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione.
Wykonywanie kopii metodą kserograficzną, fotograficzną, a także kopiowanie
książki na nośniku filmowym, magnetycznym lub innym powoduje naruszenie
praw autorskich niniejszej publikacji.
Wszystkie znaki występujące w tekście są zastrzeżonymi znakami firmowymi
bądź towarowymi ich właścicieli.
Autor oraz Wydawnictwo HELION dołożyli wszelkich starań, by zawarte
w tej książce informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak
żadnej
odpowiedzialności ani za ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne
naruszenie praw patentowych lub autorskich. Autor oraz Wydawnictwo
HELION nie ponoszą również
żadnej
odpowiedzialności za ewentualne
szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartych w książce.
Redaktor prowadzący: Barbara Gancarz-Wójcicka
Projekt okładki: Jan Paluch
Fotografia na okładce została wykorzystana za zgodą Shutterstock.
Wydawnictwo HELION
ul. Kościuszki 1c, 44-100 GLIWICE
tel. 32 231 22 19, 32 230 98 63
e-mail:
onepress@onepress.pl
WWW:
http://onepress.pl
(księgarnia internetowa, katalog książek)
Drogi Czytelniku!
Jeżeli chcesz ocenić tę książkę, zajrzyj pod adres
http://onepress.pl/user/opinie/jazaap
Możesz tam wpisać swoje uwagi, spostrzeżenia, recenzję.
ISBN: 978-83-246-6247-0
Copyright © Helion 2012
Printed in Poland.
•
Kup książkę
•
Poleć książkę
•
Oceń książkę
•
Księgarnia internetowa
•
Lubię to! » Nasza społeczność
Spis treści
WstÚp
5
1. Poznajmy siÚ — jak to siÚ staïo, e zaprzyja niïem siÚ z telefonami 9
2. O dwóch grach i dwóch wieczorach przynoszÈcych bogactwo
3. Krótka historia rynku mobilnego
4. PrzeglÈd platform dystrybucji aplikacji mobilnych
5. WstÚp do metod spieniÚ ania aplikacji mobilnych
6. Czynniki decydujÈce o zysku z aplikacji
7. Projektowanie aplikacji generujÈcych zysk
8. Metody zapewniania ogólnodostÚpno ci
9. Metody spieniÚ ania w praktyce
10. Marketing wbudowany
11. Marketing ogólny na rynku mobilnym
12. Podsumowanie
15
21
31
53
71
79
95
105
119
127
131
Kup książkę
Poleć książkę
4
Jak zarabiać na aplikacjach i grach mobilnych
Kup książkę
Poleć książkę
Czynniki decydujące o zysku z aplikacji
71
6
Czynniki
decydujące
o zysku
z aplikacji
PrzebrnÈwszy przez ostatnie dwa, mocno teoretyczne rozdziaïy,
jeste gotowy, drogi Czytelniku, wkroczyÊ do królestwa praktyki
zbijania fortuny na aplikacjach mobilnych. W niniejszym roz-
dziale uzmysïowimy sobie bardzo istotnÈ kwestiÚ, której wiado-
mo Ê doprowadzi CiÚ, drogi Czytelniku, do pewnego bogactwa.
Rzecz, o której tak wielu twórców aplikacji mobilnych zapomina,
po angielsku mo na by ujÈÊ krótko:
Application is not enough.
Przeanalizujmy mo liwo ci zarabiania na rynku mobilnym
i wyja nijmy, skÈd siÚ wziÚïo takie przekorne powiedzenie.
RozpoczynajÈc przygodÚ z rynkiem mobilnym, tak naprawdÚ
nie wiedziaïem, jakich zarobków mogÚ siÚ spodziewaÊ — poja-
wiaïy siÚ pytania typu: ile zarabiajÈ najlepsi, ile zarabiajÈ red-
niacy, ile najsïabsi, je li w ogóle? Przeszukiwaïem internet
w nadziei znalezienia choÊby szczÈtkowych informacji na temat
spodziewanych zarobków, ale wszystko byïo do Ê rozmyte. MajÈc
Kup książkę
Poleć książkę
Plik z chomika:
Faficzek-10
Inne pliki z tego folderu:
Baw_sie_kodem_Twoja_wlasna_gra_CoderDojo_Nano_poprok.pdf
(6758 KB)
Dotknij_i_przeciagnij_Projektowanie_gier_na_ekrany_dotykowe_dotkpr.pdf
(3412 KB)
Abecadlo_Malego_Czlowieka_e_03h2.pdf
(1458 KB)
Fizyka_dla_programistow_gier_fiprog.pdf
(1094 KB)
Android_Programowanie_gier_na_tablety_androt.pdf
(555 KB)
Inne foldery tego chomika:
Administracja
Afryka
After Effects
Agile - Programowanie
AJAX
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin