KeepTalkingAndNobodyExplodes - PODRĘCZNIK ROZBRAJANIA BOMB pl.pdf

(781 KB) Pobierz
8/28/2020
KeepTalkingandNobodyExplodes-PodręcznikRozbrajaniaBomb-pl-wersja2-pl
PODRĘCZNIK
ROZBRAJANIA
BOMB
www.keeptalkinggame.com
Wersja 2-pl
Kod weryfikacyjny: 856
file:///C:/SteelCrate/KTaNE/git/Manual/build/pl/print/source_html/index.html
Podręcznik do gry wideo. Dowiedz się więcej na www.keeptalkinggame.com
1/23
8/28/2020
Keep Talking and Nobody Explodes, wersja 2-pl
KeepTalkingandNobodyExplodes-PodręcznikRozbrajaniaBomb-pl-wersja2-pl
Wprowadzenie
Witaj w niebezpiecznym i wymagającym świecie rozbrajania bomb.
Przestudiuj ten podręcznik z uwagą; jesteś ekspertem. Na tych stronach znajdziesz
całą wiedzę potrzebną do rozbrojenia nawet najbardziej podstępnych bomb.
I pamiętaj - jedno małe potknięcie i pozamiatane!
file:///C:/SteelCrate/KTaNE/git/Manual/build/pl/print/source_html/index.html
Strona 2 z 23
2/23
8/28/2020
Keep Talking and Nobody Explodes, wersja 2-pl
KeepTalkingandNobodyExplodes-PodręcznikRozbrajaniaBomb-pl-wersja2-pl
Rozbrajanie bomb
Rozbrajanie bomb
Bomba wybuchnie, gdy jej licznik dojdzie do 0:00 lub gdy zostanie odnotowanych
zbyt wiele pomyłek. Jedynym sposobem na rozbrojenie bomby jest unieszkodliwienie
wszystkich jej modułów przed upływem czasu wyświetlanego na liczniku.
Przykładowa bomba
Przód
Bok
Moduły
Każda bomba będzie zawierać do 11 modułów, które muszą zostać unieszkodliwione.
Każdy moduł jest oddzielny i może zostać unieszkodliwiony w dowolnej kolejności.
Instrukcje unieszkodliwiania modułów znajdują się w Sekcji 1. Moduły "Irytki" są
wyjątkowym przypadkiem i zostały opisane w Sekcji 2.
Pomyłki
Gdy Rozbrajający popełni błąd, bomba odnotuje pomyłkę, która będzie
wyświetlana na liczniku pomyłek, nad licznikiem czasu. Bomby z
licznikiem pomyłek wybuchną przy trzeciej pomyłce. Licznik czasu
przyspieszy odliczanie po odnotowaniu pomyłki.
Jeśli nad licznikiem czasu nie znajduje się licznik pomyłek, bomba
wybuchnie przy pierwszej pomyłce, nie zostawiając miejsca na błąd.
Licznik
pomyłek
Zbieranie informacji
Niektóre instrukcje dotyczące unieszkodliwiania będą wymagały konkretnych
informacji o bombie, takich jak numer seryjny. Ten typ informacji może być
zazwyczaj znaleziony na górze, dole lub bokach obudowy bomby. Zobacz Załącznik A,
B lub C dla instrukcji identyfikacji, które mogą być przydatne przy
unieszkodliwianiu niektórych modułów.
file:///C:/SteelCrate/KTaNE/git/Manual/build/pl/print/source_html/index.html
Strona 3 z 23
3/23
8/28/2020
Keep Talking and Nobody Explodes, wersja 2-pl
KeepTalkingandNobodyExplodes-PodręcznikRozbrajaniaBomb-pl-wersja2-pl
Sekcja 1: Moduły
Sekcja 1: Moduły
Moduły mogą być zidentyfikowane dzięki diodzie LED w prawym
górnym rogu. Jeśli ta dioda świeci się na zielono, moduł ten
został unieszkodliwiony.
Wszystkie moduły muszą zostać unieszkodliwione, by rozbroić
bombę.
file:///C:/SteelCrate/KTaNE/git/Manual/build/pl/print/source_html/index.html
Strona 4 z 23
4/23
8/28/2020
Keep Talking and Nobody Explodes, wersja 2-pl
KeepTalkingandNobodyExplodes-PodręcznikRozbrajaniaBomb-pl-wersja2-pl
Przewody
Odnośnie Przewodów
Przwody to siła napędowa elektroniki! Nie, chwila, to byłby prąd. Przewody są
bardziej jak tętnice. Żyły? No nieważne...
Moduł ten może zawierać 3-6 przewodów.
Tylko jeden przewód musi zostać przecięty, by
unieszkodliwić moduł.
Przewody numerowane są od góry do dołu.
3 przewody:
Jeśli nie ma czerwonych przewodów, przetnij drugi przewód.
W przeciwnym razie, jeśli ostatni przewód jest biały, przetnij ostatni przewód.
W przeciwnym razie, jeśli występuje więcej niż jeden niebieski przewód, przetnij
ostatni niebieski przewód.
W przeciwnym razie, przetnij ostatni przewód.
4 przewody:
Jeśli występuje więcej niż jeden czerwony przewód i ostatnia cyfra numeru
seryjnego jest nieparzysta, przetnij ostatni czerwony przewód.
W przeciwnym razie, jeśli ostatni przewód jest żółty i nie występują czerwone
przewody, przetnij pierwszy przewód.
W przeciwnym razie, jeśli występuje dokładnie jeden niebieski przewód, przetnij
pierwszy przewód.
W przeciwnym razie, jeśli występuje więcej niż jeden żółty przewód, przetnij
ostatni przewód.
W przeciwnym razie, przetnij drugi przewód.
5 przewodów:
Jeśli ostatni przewód jest czarny i ostatnia cyfra numeru seryjnego jest
nieparzysta, przetnij czwarty przewód.
W przeciwnym razie, jeśli występuje dokładnie jeden czerwony przewód i więcej
niż jeden żółty przewód, przetnij pierwszy przewód.
W przeciwnym razie, jeśli nie ma czarnych przewodów, przetnij drugi przewód.
W przeciwnym razie, przetnij pierwszy przewód.
6 przewodów:
Jeśli nie ma żółtych przewodów i ostatnia cyfra numeru seryjnego jest
nieparzysta, przetnij trzeci przewód.
W przeciwnym razie, jeśli występuje dokładnie jeden żółty przewód i więcej niż
jeden biały przewód, przetnij czwarty przewód.
W przeciwnym razie, jeśli nie występują czerwone przewody, przetnij ostatni
przewód.
W przeciwnym razie, przetnij czwarty przewód.
Strona 5 z 23
file:///C:/SteelCrate/KTaNE/git/Manual/build/pl/print/source_html/index.html
5/23
Zgłoś jeśli naruszono regulamin