Podstawy pisania przekonujacych tekstow(1).pdf
(
525 KB
)
Pobierz
Kup książkę
Spis treści
WSTĘP .............................................................................................7
Do kogo skierowana jest ta książka ..........................................8
Jak to się zaczęło, czyli o moich początkach pisania tekstów
reklamowych ..........................................................................9
ROZDZIAŁ PIERWSZY .......................................................................13
Najważniejsze cechy warsztatu copywritera ...........................13
Przekonania i wiedza ............................................................. 13
Otwartość.............................................................................. 19
Tworzenie pod odbiorcę klienta ............................................. 20
Klient ma zawsze rację .......................................................... 21
Nastawienie na krytykę ......................................................... 22
Ceń czas swojej pracy ............................................................ 23
Czytaj i ćwicz ......................................................................... 25
Język ..................................................................................... 26
Przykłady .............................................................................. 28
Jak zabrać się do pisania .......................................................28
1. Uporządkuj myśli ............................................................... 29
2. Zaznajom się z tematem .................................................... 29
3. Stwórz konspekt, zbierz słownictwo .................................. 29
4. Napisz tekst ....................................................................... 30
Kup książkę
5. Przeczytaj i popraw............................................................ 30
6. Ponownie przeczytaj .......................................................... 30
ROZDZIAŁ DRUGI .............................................................................33
Co charakteryzuje „dobry tekst” .............................................33
Co oznacza pojęcie: tekst sprzedający ....................................36
Dobry tekst a tekst sprzedający .............................................37
ROZDZIAŁ TRZECI ............................................................................39
Perswazyjne pisanie ..............................................................43
Zastosowanie techniki ...........................................................44
Apel o zajęcie określonego stanowiska
i podjęcie określonego działania ............................................ 44
Sugerowanie pożądanych interpretacji i ocen ........................ 45
Racjonalne uzasadnianie słuszności
prezentowanych poglądów .................................................... 46
Język i słownictwo ................................................................47
Budowanie obrazów .............................................................. 52
Długość i zrozumiałość........................................................... 54
Pisanie pod klienta ................................................................ 54
Jak stworzyć ciekawy opis produktu/usługi ............................55
ROZDZIAŁ CZWARTY ........................................................................65
Charakterystyka i klasyfikacja stron internetowych ................65
Rodzaje tekstów internetowych .............................................67
Kup książkę
Jak stworzyć treść wizytówki .................................................68
Jak stworzyć treść rozbudowanej strony firmowej ..................80
Jak stworzyć teksty serwisu i wortalu ....................................86
Budowa nagłówka ................................................................. 88
Stwórz ciekawy tytuł ............................................................. 89
Moc leadu ............................................................................. 90
Odwrócona piramida ............................................................. 92
Stań się architektem tekstu ................................................... 93
Potęga ramki ......................................................................... 93
Jak napisać tekst pozycjonujący —
materiały na firmowy blog ....................................................94
Spisz najważniejsze słowa związane z tematem..................... 96
Zwróć uwagę na nietypowe słowa
oraz te ważne dla odbiorcy .................................................... 96
Korzystaj z narzędzi Google ................................................... 97
Pamiętaj o zasadach pisania artykułów ................................. 98
ROZDZIAŁ PIĄTY ............................................................................ 101
Charakterystyka schematu budowy i klasyfikacja folderów ... 101
Wstęp .................................................................................. 102
Kwalifikacje ......................................................................... 102
Prezentacja.......................................................................... 102
Zakończenie ........................................................................ 102
Kup książkę
Plik z chomika:
rerakosi
Inne pliki z tego folderu:
Bogac sie kiedy spisz Jak wykorzystac sile Twojego umyslu do latwego i przyjemnego osiagania wszystkiego czego zapragniesz(1).pdf
(4432 KB)
Ekonomia dla bystrzakow Wydanie III.pdf
(2657 KB)
Aukcje internetowe i co dalej Jak rozkrecic BARDZIEJ DOCHODOWY BIZNES wykorzystujac doswiadczenie ze sprzedazy na serwisach aukcyjnych(1).pdf
(654 KB)
3 kroki do wolnosci finansowej Jak stosujac odpowiednia WIZJe DZIAlANIE i STRATEGIe mozesz uzyskac dochod pasywny(1).pdf
(504 KB)
4DX czyli 4 Dyscypliny realizacji.pdf
(1496 KB)
Inne foldery tego chomika:
3ds max
50 zadań i zagadek szachowych
Access
Acrobat
Administracja
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin