Partnerstwo w komunikacji.pdf

(90 KB) Pobierz
Spis treści
Wstęp (Aleksandra
Kalisz, Ewelina Tyc)
Partnerstwo w komunikacji z punktów widzenia optymistów i pesymi‑
stów komunikacyjnych
Anioły komunikacji. Przyczyny dobrostanu współczesnej komunikacji
społecznej
O partnerstwie w komunikacji i jego braku w tekstach przysłów
„Zapach, który rozpieszcza zmysły…” – o konieczności współuczestnic‑
twa odbiorcy w tworzeniu komunikatu
Słowo i obraz, czyli partnerstwo semiotyczne w memie internetowym
BEATA KACPERSKA
MARTA WÓJCICKA
.
7
MAŁGORZATA KITA
11
IWONA LOEWE
37
50
WIOLETTA KOCHMAŃSKA
ILONA WITKOWSKA
67
83
Partnerstwo jako podstawa (współ)prowadzenia wideobloga sportowego
(na przykładzie kanału internetowego „Prawda Siatki”)
„Dialog i współpraca to warunek realizowania zadań”. Relacja partner‑
ska kreowana w obietnicach politycznych (na przykładzie
exposé
Ewy
Kopacz oraz Beaty Szydło)
Sytuacja narracyjna w filmie Andrzeja Wajdy
Tatarak
(2009)
IWONA GRODŹ
MAŁGORZATA SŁOWIK
106
123
141
Zgłoś jeśli naruszono regulamin