Art of Murder Karty Przeznaczenia poradnik do gry.pdf

(750 KB) Pobierz
Nieoficjalny polski poradnik GRY-OnLine do gry
Art of Murder:
Karty Przeznaczenia
autor: Katarzyna „Kayleigh” Michałowska
Copyright © wydawnictwo GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
www.gry-online.pl
Producent CITY interactive, Wydawca CITY interactive, Wydawca PL CITY interactive
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp.
należą do ich prawowitych właścicieli.
Kup książkę
Art of Murder: Karty Przeznaczenia
– Poradnik
GRY-OnLine
Spis
treści
Wprowadzenie __________________________________________________ 3
 
Opis przejścia___________________________________________________ 4
 
19 października 2009 __________________________________________________________ 4
 
Mieszkanie Nicole – Jersey City ________________________________________________ 4
 
Blake Avenue, Nowy Jork _____________________________________________________ 8
 
20 października 2009 _________________________________________________________ 21
 
Biuro terenowe FBI – Bronx, Nowy Jork ________________________________________ 21
 
Lunapark – New Jersey _____________________________________________________ 34
 
Elektrownia – New Jersey____________________________________________________ 44
 
21 października 2009 _________________________________________________________ 51
 
Biuro terenowe FBI – Bronx, Nowy Jork ________________________________________ 51
 
22 października 2009 _________________________________________________________ 60
 
Detalion, Luizjana __________________________________________________________ 60
 
Chatka na bagnach – Luizjana ________________________________________________ 63
 
23 października 2009 _________________________________________________________ 74
 
Biuro terenowe FBI – Bronx, Nowy Jork ________________________________________ 74
 
24 października 2009 _________________________________________________________ 77
 
Norwitch, Maine ___________________________________________________________ 77
 
Fort – Maine ______________________________________________________________ 88
 
Copyright © wydawnictwo GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione
bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Ilustracja na okładce
-
wykorzystana za zgodą © Shutterstock
Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine.
www.gry-online.pl
Strona: 2
Kup książkę
Art of Murder: Karty Przeznaczenia
– Poradnik
GRY-OnLine
Wprowadzenie
Poradnik do gry
Art of Murder: Karty Przeznaczenia
przeprowadzi Cię przez trzecią już odsłonę
przygód sympatycznej agentki FBI Nicole Bonnet. Nowością w tej części jest ukryty ekwipunek,
pojawia się on dopiero po najechaniu kursorem w dół ekranu. Z jego prawej strony znajdują się:
telefon komórkowy bohaterki (który zawiera takie opcje jak: Kontakty, Dialogi, Dokumenty i
Dziennik), system podpowiedzi (znak zapytania) oraz przejście do menu. Przedmioty w inwentarzu
można oglądać w powiększeniu i obracać je (przeciągając LPM lub strzałkami z boków zbliżenia), co
polecam robić, często bowiem z ich tylnej strony znajdują się dodatkowe elementy czy wskazówki.
Łączenie
znajdziek odbywa się w ustalonej kolejności, toteż jeśli kliknięcie jednym przedmiotem na
drugi nie przynosi efektu, warto spróbować wariantu odwrotnego. Rzeczy, które powinny trafić do
ekwipunku oznaczone są kolorem
czerwonym,
a rozwiązania zagadek
pogrubieniem.
W grze
występują zręcznościówki, parę razy można też zginąć, na szczęście program dokonuje
automatycznego zapisu, wspominam też o tym w poradniku. Kursor tradycyjnie ma kształt myszki
komputerowej, a po jego bokach ikonkami zaznaczone są akcje, jakie można wykonać danym
klawiszem (oko, ręka czy strzałki symbolizujące obrót). Podwójny klik (LPM) przyspiesza
bohaterkę, pojedynczy przewija dialogi, a klawisz „Esc” filmiki. Lupka oznacza przybliżenie widoku,
złote kółko ze strzałką – zmianę lokacji.
Katarzyna „Kayleigh” Michałowska
Strona: 3
Kup książkę
Art of Murder: Karty Przeznaczenia
– Poradnik
GRY-OnLine
Opis przejścia
1 9
Mieszkanie
Nicole
p a
ź
d z i e r n i k a
Jersey
City
2 0 0 9
Po rozmowie z Ruth przyjrzyj się biurku (zbliżenie), przy którym stoi Nicole. Zabierz dopiero co
otrzymaną
przesyłkę
i zielony notesik z samoprzylepnymi
karteczkami.
Otwórz szufladę sprytnie
zainstalowaną z boku krzesła. Wyjmij z niej
plan miasta.
Przejdź do blatu kuchennego (w dół ekranu). Stoi tam
szklanka wody
(po lewej), którą również
zgarnij. Teraz skieruj się do drzwi po prawej. Ze stołu obok nich zabierz
pisak
(po prawej). Wyjdź
na korytarz. W przedpokoju rzuć okiem na stolik po lewej (zbliżenie). Weź leżący na nim
nóż do
papieru,
zwiń także
kocią karmę
stojącą pod wiertarką (po prawej).
Strona: 4
Kup książkę
Zgłoś jeśli naruszono regulamin