Decyzje strategiczne w lancuchach dostaw.pdf

(1339 KB) Pobierz
Blanka Tundys
Andrzej Rzeczycki
Joanna Drobiazgiewicz
F
mat ragme
eri nt
k
pro siążk
moc i
yjn
y
Decyzje strategiczne
w ła cuchach dostaw
Opracowanie porządkujące wiedzę i terminologię związaną
z podejmowaniem decyzji strategicznych w ła cuchu dostaw –
szerokie spektrum teoretyczne i praktyczne przykłady
print
pdf
epub mobi
Decyzje strategiczne
w łańcuchach dostaw
Kup książkę
Blanka Tundys
Andrzej Rzeczycki
Joanna Drobiazgiewicz
Decyzje strategiczne
w łańcuchach dostaw
Kraków–Legionowo 2018
Kup książkę
© edu-Libri s.c. 2018
Redakcja merytoryczna: edu-Libri
Projekt okładki i stron tytułowych: GRAFOS
Korekta: Barbara Wardein
Ilustracja na okładce: Artem_Egorov/Shutterstock
Recenzent: dr hab. Andrzej Jezierski, prof. UG
Publikacja została sfinansowana ze środków na utrzymanie potencjału badawczego
przyznanych Wydziałowi Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego
Wydawnictwo edu-Libri
ul. Zalesie 15, 30-384 Kraków
e-mail: edu-libri@edu-libri.pl
Skład i łamanie: GRAFOS
Druk i oprawa: Druk-24h.com.pl
ISBN druk 978-83-65648-53-2
ISBN e-book (PDF) 978-83-65648-54-9
ISBN e-book (epub) 978-83-65648-55-6
ISBN e-book (mobi) 978-83-65648-56-3
Wydawnictwo edu-Libri
Wydanie I | Ark. wyd. 11 | Ark. druk. 10,5 | Format 165/235
Kup książkę
Spis treści
Wstęp
.........................................................................................................................
1. Istota oraz miejsce strategii logistycznej w procesie zarządzania
strategicznego
.......................................................................................................
1.1. Istota decyzji strategicznych w logistyce ........................................................
1.2. Strategia logistyczna .......................................................................................
1.3. Typologia strategii logistycznych ....................................................................
2. Łańcuch dostaw w ujęciu modelowym
................................................................
2.1. Istota i zakres łańcucha dostaw
......................................................................
2.2. Modele integracyjne .......................................................................................
2.3. Modele dojrzałości/doskonałości
....................................................................
2.4. Modele zarządzania informacją w łańcuchach dostaw
...................................
2.5. Modele analityczne ........................................................................................
3. Łańcuch dostaw w ujęciu strategicznym – tendencje i kierunki rozwoju
.........
3.1. Odchudzony oraz elastyczny łańcuch dostaw
.................................................
3.2. Inteligentny łańcuch dostaw
..........................................................................
3.3. Zrównoważony łańcuch dostaw
.....................................................................
3.4. Kruche i wrażliwe łańcuchy dostaw
................................................................
4. Zachowania strategiczne w łańcuchach dostaw
..................................................
4.1. Decyzje strategiczne w kontekście teorii interesariuszy
.................................
4.2. Relacje w łańcuchach dostaw
.........................................................................
4.3. Decyzje strategiczne w łańcuchach dostaw według teorii gier
........................
5. Obszary decyzji strategicznych w łańcuchu dostaw
...........................................
5.1. Problemy lokalizacji w łańcuchu dostaw
........................................................
5.2. Problematyka organizacji logistyki w łańcuchu dostaw
.................................
5.3. Strategiczne aspekty gospodarki materiałowej ...............................................
5.3.1. Podstawy funkcjonowania gospodarki materiałowej
w przedsiębiorstwie
.............................................................................
5.3.2. Klasyfikacja strategii zakupowych
........................................................
5.3.3. Tendencje zmian w zakresie zarządzania zakupami
............................
5.3.4. Znaczenie zakupów elektronicznych w systemie zaopatrzenia
.............
5.4. Znaczenie obsługi klienta w procesie strategicznego zarządzania łańcuchem
dostaw ...........................................................................................................
5.4.1. Pojęcie oraz elementy obsługi klienta
...................................................
7
9
9
13
23
37
37
38
50
53
54
64
64
74
77
83
89
89
93
97
103
103
109
115
115
123
126
128
129
129
Kup książkę
Zgłoś jeśli naruszono regulamin