etat-biznes-tradycyjny-czy-marketing-sieciowy.pdf

(6670 KB) Pobierz
Copyright by Złote Myśli & Kamila Molińska, Roman Hadasik, rok 2012
Autor: Kamila Molińska, Roman Hadasik
Tytuł: Etat, biznes tradycyjny czy marketing sieciowy?
Nr zamówienia: 1305747-20130413
Nr Klienta: 1175282
Data realizacji: 16.04.2013
Zapłacono: 21,90 zł
Wydanie: I
Data: 13.03.2012
ISBN: 978-83-7701-330-4
Złote Myśli Sp. z o.o.
ul. Toszecka 102
44-117 Gliwice
www.zlotemysli.pl
email:
kontakt@zlotemysli.pl
Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce
informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za
ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub
autorskich. Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli nie ponoszą również żadnej
odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartych
w książce.
Niniejsza publikacja, ani żadna jej część, nie może być kopiowana, ani w jakikolwiek inny
sposób reprodukowana, powielana, ani odczytywana w środkach publicznego przekazu bez
pisemnej zgody wydawcy. Wykonywanie kopii metodą kserograficzną, fotograficzną, a także
kopiowanie książki na nośniku filmowym, magnetycznym lub innym powoduje naruszenie praw
autorskich niniejszej publikacji.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Spis treści
Dziękujemy .............................................................................................................................................. 5
Rozdział 1. Dlaczego powinieneś przeczytać pierwsze trzy rozdziały? ................. 7
Rozdział 2. Pierwsze wrażenie bywa złudne ...................................................................... 16
Rozdział 3. Czy stać cię na to, aby przejść obok marketingu sieciowego
obojętnie? ................................................................................................................. 23
Rozdział 4. Dlaczego wybraliśmy marketing sieciowy? ............................................... 31
Rozdział 5. Ile będziesz zarabiał? 100 zł? 1000 zł? 10 000 zł? A może więcej? ........ 41
Finanse ....................................................................................................................... 42
Niezależność ........................................................................................................... 45
Niezależność działania ..................................................................... 45
Niezależność finansowa ................................................................... 46
Kompetencje............................................................................................................. 47
Styl życia .................................................................................................................. 49
Wersja damska ........................................................................................ 49
Wersja męska ........................................................................................... 52
Rozdział 6. Ulubione bajki Kamili ........................................................................................... 54
Rozdział 7. Najlepsze dopiero przed tobą! ......................................................................... 64
Marketing sieciowy kiedyś ................................................................................ 64
Marketing sieciowy obecnie ............................................................................. 69
Brak zaufania do nowych idei ....................................................... 69
Brak ekspertów w tej dziedzinie .................................................... 70
Marketing sieciowy w przyszłości ................................................................ 70
Większość z nas lubi polecać coś innym .................................... 70
Cenimy jasne reguły gry i klarowne sytuacje .......................... 71
Nie lubimy przepłacać ......................................................................... 71
Chcemy być niezależni ........................................................................ 71
Częściej wybieramy bezpieczne rozwiązania niż ryzyko ....... 72
Korzystamy z postępu technologicznego ................................. 72
Rozdział 8. Dla tych, którzy nie lubią sprzedawać ........................................................ 74
Rekomendacja gastronomiczna ..................................................................... 75
Rozdział 9.
Rozdział 10.
Rozdział 11.
Rozdział 12.
Rozdział 13.
Rozdział 14.
Rozdział 15.
Rozdział 16.
Rozdział 17.
Rozdział 18.
Rozdział 19.
Rekomendacja telefoniczna ............................................................................. 75
Rekomendacja turystyczna .............................................................................. 76
Skąd się biorą pieniądze? .................................................................................... 80
Tabela rabatów w marketingu sieciowym ................................................... 83
Z czym kobietom jest najbardziej do twarzy? ........................................... 88
Przyjazna atmosfera ............................................................................................ 89
Fantastyczne zakupy ............................................................................................ 90
Ty w show-biznesie ............................................................................................... 91
Egzotyczne podróże ............................................................................................ 91
Czym się różni marketing sieciowy od pracy na etacie? ...................... 93
Różnica pierwsza ................................................................................................... 96
Różnica druga ....................................................................................................... 98
Różnica trzecia ...................................................................................................100
Czym się różni marketing sieciowy od tradycyjnego biznesu? ......103
Różnica pierwsza .................................................................................................103
Różnica druga .....................................................................................................106
Różnica trzecia ...................................................................................................107
Dlaczego MLM jest bliżej tradycyjnego biznesu
niż umowy o pracę? ............................................................................................109
Możliwości finansowe .....................................................................................110
Samodzielność i niezależność ......................................................................111
Możliwość dziedziczenia ................................................................................111
Jakie są podobieństwa pomiędzy etatem
a marketingiem sieciowym? ........................................................................112
Szybki kurs otwierania drzwi ........................................................................114
Klucz 1. — twoje predyspozycje .....................................................................118
Czy jesteś ścianą, do której warto przystawić drabinę? ...................119
Klucz 2. — twoja firma......................................................................................125
Klucz 3. — twój mentor ....................................................................................128
Klucz 4. — twój sposób działania.................................................................131
Po co przeczytałeś wszystkie rozdziały? ..................................................134
Dziękujemy
Wszystkim naszym Współpracownikom. Byłym i obec-
nym. Bez was nie byłoby naszych doświadczeń i powo-
du, żeby napisać tę książkę. Dziękujemy wam za zaufanie
i zaproszenie nas do swojego życia. Za wspólne spotkania,
wyjazdy i szkolenia. Za inspirację i motywację do działania
oraz wspólne pokonywanie przeszkód. Przede wszystkim
jednak za to, że swoją wyjątkowością nadaliście sens naszej
pracy.
Dziękujemy Czytelnikom pierwszego wydania tejże książ-
ki. Wasze uwagi i sugestie przyczyniły się do powstania jej
kolejnej wersji.
Dziękujemy Absolwentom pierwszych w Polsce studiów dla
branży marketingu sieciowego — Marketing Bezpośredni
i Mikroprzedsiębiorczość — utworzonych przy Wyższej
Szkole Bankowej we Wrocławiu. Zajęcia z wami pozwoliły
i nam otworzyć się na nowe możliwości współpracy z wami
i jeszcze lepiej poznać wasze potrzeby.
Nasza książka powstała również dzięki osobom, z którymi
nie mieliśmy okazji bezpośrednio współpracować, a które
mamy przyjemność spotykać i podziwiać w ramach naszej
działalności. Wasze sukcesy są dla nas źródłem inspiracji
i najlepszym potwierdzeniem tego, że marketing sieciowy
5
Zgłoś jeśli naruszono regulamin