#Zagraj 2.5 2020 Inspired by Love.pdf

(14447 KB) Pobierz
INS IR D BY LO
P E
VE
#ZAG AJ
R
EDYCJA SPECJA L N A
SPI S T RE? CI
3
15
23
31
#GrajScenariuszem nr 1 - Maria 'Merry' Borys-Pi?tkowska
#GrajScenariuszem nr 2 - Karol 'Dzik' Olchowy
#GrajScenariuszem nr 3 - W?
adys? 'W?
aw
odi' Kasicki
#GrajSystemem - Aleksandra 'Neverwhere' Menio & Martyna 'Derpina' Pietrzak
Z M I ?O ? CI D O SERA
(a.k.a. Love aCHEESEly)
# GRA JSCEN A RI U SZEM
B Y M ERRY
M ECHANIKA:
FU RPG (UPROSZCZONE)
SETTING: ?WIAT Z SERIALU
" CHIP I DALE: BRYGADA RR" , NOWY JORK
LICZBA GRACZY: 3
OGRANICZENIA WIEKOWE: 6+, TYPOWO
KRESKÓWKOWE PODEJ?CIE DO RAN I PRZEM OCY
M OTYWY:
#KOM IZM #PRZEM OC #UZALE?NIENIE (OD SERA!)
CZAS ROZGRYWKI:
1 SESJA, OK 3-4H
CZYM JEST BRYGADA RYZYKOWNEGO RATUNKU?
To grupa detektywistyczna znana z animowanego serialu produkcji Disneya,
pt. ?
Chip i Dale: Brygada RR? emitowanego w latach 1989-1992. G?
,
ównymi
bohaterami oraz za?
o?ycielami Brygady s? dwie wiewiórki - Chip i Dale,
którzy prze?ywaj? przygody wspierani przez swoich dzielnych towarzyszy
z zespo?
u.
3
Zanim poprowadzisz t? przygod?, Mistrzu Gry, sugeruj? obejrze? z Graczami
kilka odcinków ?Brygady RR? aby lepiej zrozumie? klimat naszej przygody
,
i pozna? bohaterów. Wszystkie odcinki dost?pne s? na platformie YouTube.
BOHATEROWIE PRZYGODY:
-
Ch ip
- Za?
o?yciel i przywódca grupy. Zawsze pe?
ny pomys?
ów,
wielbiciel powie?ci kryminalnych. Ubrany w kapelusz typu fedora
i lotnicz? kurtk?.
-
Dale
- Nierozwa?ny i lekkomy?lny przyjaciel Chipa, ma wielki talent do
wpakowywania si? w liczne k?
opoty. Wielki mi?
o?nik czekolady,
komiksów i heavy metalu. Nosi hawajsk? koszul?.
-
Gad?et - Mysz, majsterkowiczka i zapalona wynalazczyni. Potrafi
tworzy? z niczego ró?ne, mniej lub bardziej skomplikowane maszyny
i urz?dzenia, które z regu? powinny dzia? bez problemu, co
y
a?
niejednokrotnie
katastrof?.
-
Spa?lak
- Szary kot perski, czo?
owa figura zwierz?cego ?wiata
przest?pczego. Najwi?kszy wróg Brygady RR. Oty? zawsze ubrany
y,
w elegancki garnitur, dystyngowany i inteligentny. Ceni kosztowne
drobiazgi i wykwintne dania. Przewodzi gangiem trzech pomagierów,
którzy zwykle za niego wykonuj? brudn? robot?:
-
Kr et
? nierozgarni?ty, acz radosny
kret. Gdy co? nie idzie zgodnie
z planem, zwykle to on s?
u?y jako
popychad? dla Spa?laka.
o
-
M epps
? leniwy kot o rudej sier?ci.
J do?? zaniedbany i mówi j?cz?cym
est
g?
osem.
-
War t
? jaszczur.
jest
Z ca?
ej
bandy
ubrany
Spa?laka
najlepiej
ko?czy
si?
mniej
lub
bardziej
spektakularn?
i najm?drzejszy.
Spa?lak i jego gang zamieszkuj? wn?trze
ogromnej rze?by z?
otego kota, znajduj?cej
si? na dachu fabryki kociego pokarmu.
4
-
Jack ?Rock y ? Roqu ef or t
- Australijska mysz, wuj Gad?et, przyjaciel
Chipa i Dale? Obie?y?wiat i ekspert od podró?y. Bardzo silny
a.
fizycznie, ma porywczy charakter. J
ego s?
abo?ci? s? serowe ataki
? Roquefort zaczyna biec w stron? sera niczym zahipnotyzowany.
W?
a?nie w ten sposób da?si? schwyta? w pu?
apk? Spa?lakowi.
PRZYGODA:
S? walentynki. Z tej okazji Chip i Dale zabrali Gad?et na romantyczn? kolacj?
do restauracji SERATON. W trakcie podró?y sterowcem Gad?et dowiaduje
si?, ?e jej ukochany wujek i przyjaciel wiewiórek ? J
ack Roquefort wpad?
w ?
apy Spa?laka, diabolicznego kota trz?s?cego ?wiatem przest?pczym
w mie?cie. Plany ca?
kiem si? zmieniaj?, a grupa obiera nowy kierunek
? pe? niebezpiecznych pu?
na
apek siedziba Spa?laka. Wszystko wskazuje na
to, ?e tam zabrano Roqueforta!
-
Lot st er ow cem
Bohaterowie lec? sterowcem nale??cym do Brygady. Wykorzystaj t? scen?
na zawi?zanie relacji pomi?dzy Bohaterami Graczy. Popro? Graczy, aby
opisali jak wygl?daj? ich postacie i na co zwracaj? uwag?, lec?c sterowcem.
Mo?e przygl?daj? si? czemu? szczególnemu? Mo?e co? zauwa?yli? Zach?caj
ich do przejmowania narracji.
Maszyna zbli?a si? do dachu fabryki ?Happy Tom Cat Factory? Du?a rze?ba
.
Z?
otego Kota widoczna jest z oddali i b?
yszczy w promieniach zachodz?cego
s?
o?ca. Pada deszcz, pogoda nie sprzyja podró?y. J
ako, ?e Gad?et jest u steru
(sterowiec przypisany jest do jej Wyposa?enia), popro?, aby wykona? test,
a
czy uda? jej si? bezpiecznie wyl?dowa?. J
o
e?li tak, opisz jak wygl?da rze?ba
i miejsce, w którym wyl?dowali BG. J
e?li test nie powiód?si?, popro? Gracza,
aby sam zdecydowa? co mog? pój?? nie tak. Mo?e roztrzaska? si? skrzyd?
,
o
o
o?
Mo?e l?duj?c sterowiec wpad? w po?lizg? Mo?e BG co? zgubili po drodze?
J
e?li konsekwencje b?d? niebezpieczne, popro?, aby wszyscy BG wykonali
test, aby sprawdzi?, czy ?adnemu nic si? nie sta? J
o. e?li test nie powiedzie si?,
BG zostaj? ranni. Pami?taj jednak, aby ostatecznie BG dotarli do rze?by
Kota.
5
Zgłoś jeśli naruszono regulamin