Neuroshima - Karta Postaci.pdf

(44 KB) Pobierz
Lokacja i celowanie:
Imię:
Nazwisko:
Ksywa:
Pochodzenie:
Cecha:
Profesja:
Cecha:
Specjalizacja:
Choroba:
Lek:
K20:
1-2
3-4
5-6
7-15
16-17
18-19
Lokacja:
Głowa
Ręka prawa
Ręka lewa
Tułów
Noga prawa
Noga lewa
Strzał:
+80 %
+60 %
+60 %
+20 %
+40 %
+40 %
Walka:
+80 %
+40 %
+40 %
+60 %
+40 %
+40 %
Redukcja:
G R
P
R
L
T N
P
N
L
Kara
Rany
Akcje:
1s:
Odbezpieczenie broni, Przeładowanie pompki, Strzał (test), Krótka seria (test),
Wyrwanie zawleczki granatu, Bieg/Skok (2m), Czołganie się (0,5m),
Przyklęknięcie, Pad na ziemię, Wypatrzenie ukrytego przeciwnika (test),
Wychylenie się zza osłony, Schowanie się za osłonę z wychylenia.
2s:
Dobycie broni, Przeryglowanie broni, Powstanie z przyklęku,
Długa seria (test), Strzał z łuku (test), Rzut granatem/noŜem (test).
3s:
Zmiana magazynka, Załadowanie procy, Dobycie i załoŜenie strzały,
Załadowanie kuli do bębna, Ogień ciągły (test), Rzut włócznią (test),
Poderwanie się z pozycji leŜącej.
K
1
2
3
4
C
L
D
C
L
D
L
D
D
Kary za rany:
Krytyczna
160 %
CięŜka
30 / 60 %
Lekka
15 / 30 %
Draśnięcie 5 / 10 %
Pierwsza pomoc
Trudny test OnB
Problem. test OnB
Przeciętny test OnB
Zr Pc Ch Sp Bd
+2 Łatwy
mniej niŜ 0 %
+0 Przeciętny
0 – 10 %
-2 Problematyczny
11 – 30 %
-5 Trudny
31 – 60 %
-8 Bardzo trudny
61 – 90 %
-11 Ch. trudny
91 – 120 %
-15 Fart
121 – 160 %
G R
P
R
L
T N
P
N
L
Kara Wt
Kary
Suma
Przyjaciele, znajomi, wrogowie:
Sztuczki:
Pancerz
Punkty reputacji i sławy:
G R
P
R
L
T
N
P
N
L
Pancerz
Suma
Punkty doświadczenia:
Walka wręcz
Broń strzelecka
Broń dystansowa
Prowadzenie pojazdów
Zdolności manualne
Orientacja w terenie
Spostrzegawczość
KamuflaŜ
Przetrwanie
Negocjacje
Empatia
Siła woli
Medycyna
Technika
Wiedza ogólna
Sprzęt
Pirotechnika
Sprawność
Jeździectwo
Inne
Zr
Zr
Zr
Zr
Zr
Pc
Pc
Pc
Pc
Ch
Ch
Ch
Sp
Sp
Sp
Sp
Sp
Bd
Bd
Bijatyka
Pistolety
Łuk
Samochód
KradzieŜ kieszonkowa
Wyczucie kierunku
Nasłuchiwanie
Skradanie się
Łowiectwo
Persfazja
Postrzeganie emocji
Odporność na ból
Leczenie ran
Mechanika
Maszyny cięŜkie
Rusznikarstwo
Pływanie
Jazda konna
Broń ręczna
Karabiny
Kusza
CięŜarówka
Zwinne dłonie
Tropienie
Wypatrywanie
Ukrywanie się
Zdobywanie wody
Zastraszanie
Blef
Niezłomność
Leczenie chorób
Elektronika
Wozy bojowe
Wyrzutnie
Wspinaczka
PowoŜenie
Rzucanie
Broń maszynowa
Proca
Motocykl
Otwieranie zamków
Przygotowanie pułapki
Czujność
Maskowanie
Znajomość terenu
Zdolności przywódcze
Opieka nad zwierzętami
Morale
Pierwsza pomoc
Komputery
Kutry
Materiały wubuchowe
Kondycja
UjeŜdŜanie
W
W
RW
T
C
R
R
CR
R
C
C
W
RT
T
T
T
TW
R
R
Broń ręczna
+A +O
PP 1s 2s 3s
Reguły
Pięści
Broń palna
Zacięcie PP 1s
Mag
Nabój Szb
Reguły specjalne
Zgłoś jeśli naruszono regulamin