Kurs Specjalista ds. Social media.pdf
(
1770 KB
)
Pobierz
KAR
–
GROUP KURS SPECJALISTA DS. SOCIAL MEDIA
KURS SPECJALISTA DS. SOCIAL MEDIA
http://kar-group.elk.pl/
1
KAR
–
GROUP KURS SPECJALISTA DS. SOCIAL MEDIA
Spis treści
1.
Wstęp......................................................................................................................
4
Wprowadzenie
–
definicje, znaczenia ................................................................. 4
2.
Rodzaje mediów społecznościowych
............................................................... 12
Serwisy społecznościowe
..................................................................................... 12
Blog ........................................................................................................................... 15
Mikroblogi................................................................................................................ 17
Wiki ........................................................................................................................... 18
3.
Typy użytkowników w social media
................................................................. 21
4.
Wybór odpowiedniego momentu na publikację postu w mediach
społecznościowych
-
wskazówki
............................................................................ 24
Różne przykłady mediów społecznościowych, a odpowiednia
pora na
publikację postów
................................................................................................. 27
5. Promowanie nowego produktu na FB
– zasady i wskazówki
....................... 31
Wprowadzenie ........................................................................................................ 31
Wskazówki
............................................................................................................... 31
6.
Marketing w mediach społecznościowych
- YouTube ................................ 36
Wprowadzenie ....................................................................................................... 36
Wskazówki i porady jak rozpocząć marketing na YT
................................... 36
7.
Najczęściej popełniane błędy w marketingu na Instagramie
.................. 40
Wprowadzenie ....................................................................................................... 40
Najczęściej popełniane błędy przy tworzeniu kampanii marketingowych na
Instagramie............................................................................................................. 41
Podsumowując
........................................................................................................ 45
8. Snapchat ............................................................................................................. 47
Narzędzie sprzedażowe
...................................................................................... 47
Snapchat jako narzędzie marketingowe
......................................................... 48
Marketing - zalety aplikacji ............................................................................... 49
Snapchat, a inne aplikacje .................................................................................. 50
http://kar-group.elk.pl/
2
KAR
–
GROUP KURS SPECJALISTA DS. SOCIAL MEDIA
9.
Prawidłowe i legalne publikowanie zdjęć w mediach społecznościowych –
wskazówki i porady
.................................................................................................. 52
10.
11.
12.
Znaczenie social media w budowaniu marki firmy .................................. 56
Budowanie strategii marketingowej w social media............................... 65
Tworzenie treści prostych do udostępniania w social media
- zasady
71
Hashtagi
– to warto wiedzieć
............................................................................ 73
13.
Social media narzędziem
public relations ................................................ 77
Znaczenie zmian w komunikacji prowadzonej za pomocą mediów
społecznościowych
................................................................................................ 80
Zasady dotyczące skutecznej komunikacji w mediach społecznościowych
.................................................................................................................................. 82
Kryzys w social media i sposoby zarządzania nim
......................................... 84
14. Social media narzędziem marketingowym
................................................... 89
Potencjał serwisów społecznościowych w marketingu
.................................. 92
14.
Obsługa klienta w mediach społecznościowych
....................................... 98
Profil konsumenta
–
klienta w social media..................................................... 99
Kultura pracy w social media ............................................................................. 101
Netykieta ..............................................................................................................106
15.
Influenserzy ..................................................................................................108
Budowanie zaangażowania oraz zasady współpracy z influenserami........
110
W jaki sposób dotrzeć do influensera?
.......................................................... 111
Budowanie wizerunku firmy w Internecie i social media - porady ............ 62
http://kar-group.elk.pl/
3
KAR
–
GROUP KURS SPECJALISTA DS. SOCIAL MEDIA
1.
Wstęp
Wprowadzenie
–
definicje, znaczenia
Social Media
–
media
społecznościowe – są
niejako
formą
przekształcania
komunikacji (za
pomocą
mobilnych i
internetowych technologii) w interaktywny dialog. Termin ten
składa się
z
dwóch słów –
media oraz social
–
element
społeczny. Połączenie
tych
terminów
z
technologią
tworzy
ideę mediów społecznych.
Media są:
nośnikiem
informacji
środkiem
przekazu
narzędziem do
utrwalania i
przekazywania
informacji
Do funkcji, jakie pełnią media,
zaliczamy
funkcję informacyjną
–
przekazują aktualne wiadomości oraz szereg odnośników do wydarzeń (w
formie komentarzy, opinii, itp.), tym samym umożliwiają pozyskiwanie i
poszerzanie wiedzy odbiorców oraz
funkcję
rozrywkową.
Social media są społecznymi środkami przekazu –
czyli mediami
społecznymi.
http://kar-group.elk.pl/
4
KAR
–
GROUP KURS SPECJALISTA DS. SOCIAL MEDIA
Wykorzystanie
mediów społecznościowych może odbywać się na dowolną
skalę, tzn. że social media nie mają prawie żadnych ograniczeń i to
odróżnia je od „tradycyjnych” mass mediów.
RÓŻNICE
MASS MEDIA
SOCIAL MEDIA
•
Dowolny odbiorca
•
Wykorzystanie jedynie do
komunikacji masowej
• Możliwość działania na dowolną
skalę
•
Masowy odbiorca
• Zawierają treści przekazu oraz
• Możliwość działania jedynie na
możliwe punkty widzenia odbiorców
szeroką skalę
• Nastawienie na dialog, dyskusję,
•
Nastawienie na relacjonowanie i
wymianę poglądów, społeczną
narrację
analizę
• Przesyłanie informacji w 1 stronę,
• Podlegają (jedynie) kontroli
czyli do odbiorcy
społecznej
• Brak możliwości odniesienia się
• Środki wytwórcze są dostępne dla
odbiorcy do przekazywanych mu
każdej zainteresowanej osoby
treści
• Brak konieczności zdobywania
• Kontrolowany typ mediów –
cenzura
koncesji
• Środki wytwórcze są w rękach
rządowych lub prywatnych
instytucji
• Konieczność uzyskiwania koncesji
Sam
przebieg
procesu
mediowego,
który
zachodzi
w
mediach
społecznościowych różni się od tego tradycyjnego tym, że
publikacja
informacji stanowi początek procesu. Następnie dołącza się do niej
rozszerzenia, uzupełnienia treści, a także istnieje możliwość modyfikacji
pierwotnej wersji
– niezliczoną ilość razy. Zaletą i przewagą social mediów
http://kar-group.elk.pl/
5
Plik z chomika:
MadeInHell_
Inne pliki z tego folderu:
Facebook for bussiness.docx
(5011 KB)
dificult conversations (1).pdf
(635 KB)
dificult conversations (2).pdf
(797 KB)
google marketing (1).docx
(1727 KB)
google marketing (3).pdf
(167 KB)
Inne foldery tego chomika:
Pliki dostępne do 01.06.2025
Pliki dostępne do 19.01.2025
Chiny
chomik haslo haslo
Dokumenty
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin