Google_Analytics_w_biznesie_Poradnik_dla_zaawansowanych_goabiz.pdf

(622 KB) Pobierz
Wszelkie prawa zastrzeżone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu
niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione. Wykonywanie kopii metodą
kserograficzną, fotograficzną, a także kopiowanie książki na nośniku filmowym,
magnetycznym lub innym powoduje naruszenie praw autorskich niniejszej publikacji.
Wszystkie znaki występujące w tekście są zastrzeżonymi znakami firmowymi bądź
towarowymi ich właścicieli.
Autor oraz Wydawnictwo HELION dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce
informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani
za ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych
lub autorskich. Autor oraz Wydawnictwo HELION nie ponoszą również żadnej
odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartych
w książce.
Redaktor prowadzący: Magdalena Dragon-Philipczyk
Projekt okładki: Studio Gravite / Olsztyn
Obarek, Pokoński, Pazdrijowski, Zaprucki
Materiały graficzne na okładce zostały wykorzystane za zgodą Shutterstock.
Wydawnictwo HELION
ul. Kościuszki 1c, 44-100 GLIWICE
tel. 32 231 22 19, 32 230 98 63
e-mail:
onepress@onepress.pl
WWW:
http://onepress.pl
(księgarnia internetowa, katalog książek)
Drogi Czytelniku!
Jeżeli chcesz ocenić tę książkę, zajrzyj pod adres
http://onepress.pl/user/opinie/goabiz
Możesz tam wpisać swoje uwagi, spostrzeżenia, recenzję.
ISBN: 978-83-246-9500-3
Copyright © Helion 2015
Printed in Poland.
Kup książkę
Poleć książkę
Oceń książkę
Księgarnia internetowa
Lubię to! » Nasza społeczność
Spis treści
O autorce
1. Wprowadzenie, czyli jak analizowa w wiecie
wielokana owo ci
2. Universal Analytics — nowy standard analityki
od Google
3. Google Tag Manager — uniezale nij si od pomocy IT!
4. Pomiar aplikacji mobilnych
5. Jak Google Analytics mo e pomóc rozwin
6. Podsumowanie
biznes?
5
7
11
41
101
113
215
Kup książkę
Poleć książkę
4
Google Analytics w biznesie
Kup książkę
Poleć książkę
4
Pomiar aplikacji
mobilnych
Od d u szego czasu z zadziwieniem obserwuj , jak bran owe media
z ut sknieniem wyczekuj nadej cia „roku mobile”. Z zadziwie-
niem, bo przecie mobilna rewolucja trwa w Polsce w najlepsze!
Wed ug bada TNS Polska na pocz tku 2014 r. ju 44% Polaków
mia o w swoich kieszeniach smartfony. Je li tempo przyrostu „smart-
fonizacji” zostanie utrzymane, w 2015 r. wska nik powinien prze-
kroczy 60% (wi cej informacji na ten temat znale mo na na
blogu Moniki Mikowskiej:
http://goo.gl/67m3Y8)!
Powiedzmy sobie szczerze — nie mo emy ju d u ej zwleka
z pomiarem tego, jak u ytkownicy mobilni korzystaj z naszych:
klasycznych witryn,
witryn w wersji „lekkiej” (które lubi nazywa „m-kami”
aplikacji.
O ile przypadku dwóch pierwszych punktów sprawa jest do
prosta, o tyle wci niewiele pisze si o mierzeniu skuteczno ci apli-
kacji mobilnych. Spróbujmy wi c „wzi byka za rogi” i spraw-
dzi , jak zaimplementowa Google Analytics do aplikacji i czego
mo emy si z niego dowiedzie .
),
Kup książkę
Poleć książkę
Zgłoś jeśli naruszono regulamin