Druga_pensja_z_sieci_Jak_rozpoczac_i_rozwinac_dzialalnosc_w_internecie_nie_rezygnujac_z_aktualnej_pracy_drupen.pdf

(863 KB) Pobierz
IDŹ DO:
Spis
treści
Przykładowy rozdział
KATALOG KSIĄŻEK:
Katalog
online
Bestsellery
Nowe książki
Zapowiedzi
Druga pensja z sieci.
Jak rozpocząć i rozwinąć
działalność w internecie,
nie rezygnując
z aktualnej pracy
Autorzy: David Lindahl, Jonathan Rozek
Tłumaczenie: Arkadiusz Sugiero
ISBN: 978-83-246-3053-0
Tytuł oryginału: The Six-Figure Second Income:
How To Start and Grow A Successful Online
Business Without Quitting Your Day Job
Format: 158 × 235
Skuteczne taktyki tworzenia i sprzedawania ciekawych produktów w internecie
Wspaniałe źródła potencjalnych klientów
Dobre relacje, które zwiększają zyski
Sekrety spirali dochodów
Pomocne wskazówki, pozwalające szybko i łatwo stworzyć tekst, który będzie się
sprzedawał
Przydatne narzędzia Google oraz inne źródła internetowe, które pomogą Ci odkryć nowe
trendy i rynki
Większość ludzi cieszyłaby się z dużych dochodów — ale duże dochody z dodatkowej działalności
to szczyt marzeń. Lindahl i Rozek pokonują wszystkie bariery stojące na drodze do sukcesu w działalności
internetowej i pokazują, że zignorowanie konwencjonalnej wiedzy może być najmądrzejszym ruchem,
jaki kiedykolwiek wykonasz.
Harvey Mackay,
autor Pływaj z rekinami i nie daj się pożreć, bestsellera nr 1 według „New York Timesa”
CENNIK I INFORMACJE:
Zamów
informacje
o nowościach
Zamów cennik
CZYTELNIA:
Fragmenty
książek
online
Do koszyka
Do przechowalni
Nowość
Promocja
Jak wydobyć kasę z sieci?
Spędzasz w sieci sporo czasu i zostawiasz tam swoje pieniądze. Robisz przelewy, kupujesz
online, klikasz łącza reklamowe, dzięki czemu zarabiają właściciele stron. Czas, aby ten strumień
kasy popłynął i w drugą stronę! Nie musisz rzucać etatu ani podejmować brawurowego
ryzyka, by zacząć zarabiać w internecie. Nie musisz zarywać nocy, by rozpocząć tam swoją
działalność. Nie musisz być młodym wilkiem informatyki, nie musisz mieć niespotykanego
talentu do sprzedaży, nie musisz wpadać na przełomowy pomysł. Jedyne, co musisz, to otworzyć
tę książkę i… zacząć czytać.
Trudno jest znaleźć na rynku wspaniałe poradniki na temat marketingu internetowego, które
omawiają to zagadnienie od A do Z. Ta książka zawiera wszystkie ważne informacje, od definicji
PDF po zaawansowane strategie biznesowe. Jest to baza, na której będziesz się opierać, tworząc
szczegółowe taktyki dla Twojej konkretnej branży. Znajdziesz tutaj praktyczne, skuteczne rady
na temat tego, jak otworzyć i rozwinąć nową działalność, gdy nie możesz spodziewać się żadnej
pomocy z zewnątrz — oczywiście nie licząc tego podręcznika.
Onepress.pl Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. 32 230 98 63
e-mail:
onepress@onepress.pl
redakcja:
redakcjawww@onepress.pl
informacje:
o księgarni onepress.pl
Spis tre ci
WstÚp
ROZDZIA 1.
MO¿ESZ siÚ wzbogaciÊ — ale niestety jest pewien haczyk
10 gigantycznych znaków Uwaga!
na drodze do Twojego sukcesu w internecie — fałszywych barier
A teraz sześć niebezpiecznych i bardzo realnych zagrożeń
dla Twojego sukcesu w internecie
ROZDZIA 2.
Jak szybko stworzyÊ produkt, który bÚdzie przynosiï zyski
Typowe marzenie jest bezużyteczne
Twój pierwszy produkt powinien należeć do tej kategorii
Zbadaj inne wariacje na sprawdzony temat
Zwróć się do zapalonych hobbystów
Inna szkoła
Unikaj tej pułapki
Wykorzystaj moje propozycje
ROZDZIA 3.
Jak napisaÊ tekst w sposób ïatwy i tani
Etap 1: Zebranie informacji
Etap 2: Zredagowanie tekstu
Etap 3: Zaprezentowanie tekstu
Doskonała koncepcja kontynuacji
Inżynier okazji
7
9
10
17
27
29
32
42
45
48
49
50
51
51
61
63
91
94
4
SPIS TRE¥CI
ROZDZIA 4.
Przygotowanie do rozpoczÚcia dziaïalno ci
Siedem fundamentów dobrej strony internetowej
Zlecanie pracy
ROZDZIA 5.
Jak sprawiÊ, eby ludzie chcieli kupowaÊ Twoje produkty
Mit numer 1: Najważniejszy jest ruch na stronie
Mit numer 2: Najważniejszy jest ruch targetowany
Mit numer 3: Czekam na przełom
Mit numer 4: Najważniejszy jest koszt zdobycia potencjalnego klienta
Zmienne aspekty taktyki pozyskiwania potencjalnych klientów
Wspaniałe źródła potencjalnych klientów
ROZDZIA 6.
Jak sprawiÊ, eby potencjalni klienci kupili Twój produkt
Błąd numer 1: Nieskuteczni sprzedawcy mylą przyciąganie uwagi
z krzykiem
Błąd numer 2: Nieskuteczni sprzedawcy popadają w przesadę,
gdy opowiadają o swoich produktach
Błąd numer 3: Nieskuteczni sprzedawcy skupiają się na sobie,
a nie na kliencie
Błąd numer 4: Nieskuteczni sprzedawcy za szybko proszą o to,
żeby kupić ich produkt
Błąd numer 5: Nieskuteczni sprzedawcy nie proszą o działanie
ani nie podają terminu ostatecznego
Błąd numer 6: Nieskuteczni sprzedawcy podkopują zaufanie
potencjalnych klientów, podając im fałszywe terminy ostateczne
Błąd numer 7: Nieskuteczni sprzedawcy przemawiają do publiczności,
a nie do pojedynczych odbiorców
Osiem pytań związanych z
pieniędzmi
— odpowiedz na nie,
a Twój produkt będzie się sprzedawał
ROZDZIA 7.
Dobre relacje oznaczajÈ dochody
Autoresponder kontra broadcast
Cztery wskazówki, jak budować dochodowe relacje
za pośrednictwem e-maili
Inne sposoby na utrzymanie bliskich kontaktów z klientami
95
95
129
133
133
135
136
138
142
148
173
173
175
177
178
179
179
180
182
199
200
202
207
SPIS TRE¥CI
5
ROZDZIA 8.
Sekrety spirali dochodów
209
Krok 1: Zainstaluj programy do dokonywania pomiarów
210
Krok 2: Dowiedz się, dlaczego pewna grupa osób nic u Ciebie nie kupuje,
i dokonaj odpowiednich zmian na stronie
211
Krok 3: Testuj wszystko
212
ROZDZIA 9.
Czynnik „R”
215
Zgłoś jeśli naruszono regulamin