C_Zacznij_programowac_czaczp.pdf

(3138 KB) Pobierz
Tytuł oryginału: Begin to Code with C#
Tłumaczenie: Lech Lachowski
ISBN: 978-83-283-6060-0
Authorized translation from the English language edition, entitled BEGIN TO CODE WITH C#, 1st Edition by MILES,
ROB, published by Pearson Education, Inc, publishing as Microsoft Press, Copyright © 2017 by Rob Miles.
All rights reserved. No part of this book may be reproduced or transmitted in any form or by any means,
electronic or mechanical, including photocopying, recording or by any information storage retrieval system,
without permission from Pearson Education, Inc.
POLISH language edition published by Helion SA, Copyright © 2020.
Microsoft and the trademarks listed at http://www.microsoft.com on the “Trademarks” webpage are
trademarks of the Microsoft group of companies. All other marks are the property of their respective owners.
All rights reserved. No part of this book may be reproduced or transmitted in any form or by any means,
electronic or mechanical, including photocopying, recording or by any information storage retrieval system,
without permission from the Publisher.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji
w jakiejkolwiek postaci jest zabronione. Wykonywanie kopii metodą kserograficzną, fotograficzną, a także kopiowanie
książki na nośniku filmowym, magnetycznym lub innym powoduje naruszenie praw autorskich niniejszej publikacji.
Wszystkie znaki występujące w tekście są zastrzeżonymi znakami firmowymi bądź towarowymi ich właścicieli.
Autor oraz Helion SA dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce informacje były kompletne i rzetelne.
Nie biorą jednak
żadnej
odpowiedzialności ani za ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne
naruszenie praw patentowych lub autorskich. Autor oraz Helion SA nie ponoszą również
żadnej
odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartych w książce.
Helion SA
ul. Kościuszki 1c, 44-100 Gliwice
tel. 32 231 22 19, 32 230 98 63
e-mail:
helion@helion.pl
WWW:
http://helion.pl
(księgarnia internetowa, katalog książek)
Pliki z przykładami omawianymi w książce można znaleźć pod adresem:
ftp://ftp.helion.pl/przyklady/czaczp.zip
Drogi Czytelniku!
Jeżeli chcesz ocenić tę książkę, zajrzyj pod adres
http://helion.pl/user/opinie/czaczp
Możesz tam wpisać swoje uwagi, spostrzeżenia, recenzję.
Printed in Poland.
Kup książkę
Poleć książkę
Oceń książkę
Księgarnia internetowa
Lubię to! » Nasza społeczność
Dla Mary
Kup książkę
Poleć książkę
Spis treści w skrócie
Część I Podstawy programowania
Rozdział 1.
Rozdział 2.
Rozdział 3.
Rozdział 4.
Rozdział 5.
Rozdział 6.
Rozdział 7.
Zaczynamy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2
Co to jest programowanie? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .18
Pisanie programów . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 42
Praca z danymi w programie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 68
Podejmowanie decyzji w programie . . . . . . . . . . . . . . . . 100
Powtarzanie akcji za pomocą pętli . . . . . . . . . . . . . . . . . . 134
Korzystanie z tablic . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 172
Część II Programowanie zaawansowane
Rozdział 8.
Rozdział 9.
Używanie metod do upraszczania programów . . . . . . . 212
Tworzenie strukturalnych typów danych . . . . . . . . . . . . . 246
Rozdział 10.
Klasy i referencje . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 288
Rozdział 11.
Tworzenie rozwiązań z wykorzystaniem obiektów . . . . 336
Część III Tworzenie gier
Rozdział 12.
Czym jest gra? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 374
Rozdział 13.
Tworzenie rozgrywki . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 394
Rozdział 14.
Gry i hierarchie obiektów . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 416
Rozdział 15.
Gry i komponenty oprogramowania . . . . . . . . . . . . . . . . 446
Kup książkę
iv
Poleć książkę
Część IV Tworzenie aplikacji (dodatek na WWW)
Rozdział 16.
Tworzenie interfejsu użytkownika
z wykorzystaniem obiektów (dodatek na WWW) . . . . . 476
Rozdział 17.
Aplikacje i obiekty (dodatek na WWW) . . . . . . . . . . . . . . 510
Rozdział 18.
Zaawansowane zagadnienia aplikacji
(dodatek na WWW) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 532
Kup książkę
Poleć książkę
v
Zgłoś jeśli naruszono regulamin