Pozyskaj_klientow_premium_Poradnik_nowoczesnego_sprzedawcy_uslug_zwiesp.pdf
(
1688 KB
)
Pobierz
Wszelkie prawa zastrzeżone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu
niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione. Wykonywanie kopii metodą
kserograficzną, fotograficzną, a także kopiowanie książki na nośniku filmowym,
magnetycznym lub innym powoduje naruszenie praw autorskich niniejszej publikacji.
Wszystkie znaki występujące w tekście są zastrzeżonymi znakami firmowymi bądź
towarowymi ich właścicieli.
Autor oraz Wydawnictwo HELION dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce
informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za
ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub
autorskich. Autor oraz Wydawnictwo HELION nie ponoszą również żadnej odpowiedzialności
za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartych w książce.
Redaktor prowadzący: Magdalena Dragon-Philipczyk
Wydawnictwo HELION
ul. Kościuszki 1c, 44-100 GLIWICE
tel. 32 231 22 19, 32 230 98 63
e-mail:
onepress@onepress.pl
WWW:
http://onepress.pl
(księgarnia internetowa, katalog książek)
Drogi Czytelniku!
Jeżeli chcesz ocenić tę książkę, zajrzyj pod adres
http://onepress.pl/user/opinie/zwiesp
Możesz tam wpisać swoje uwagi, spostrzeżenia, recenzję.
ISBN: 978-83-283-4879-0
Copyright © Helion 2019
Printed in Poland.
•
Kup książkę
•
Poleć książkę
•
Oceń książkę
•
Księgarnia internetowa
•
Lubię to! » Nasza społeczność
S
PIS TREŚCI
W
STĘP
......................................................................... 11
Dla kogo jest ten przewodnik ........................................... 13
O autorze ........................................................................... 13
Jak korzystać z tego przewodnika ..................................... 16
Rozdział 1.
Z
APROJEKTUJ SWOJĄ USŁUGĘ
.......................................... 19
Czym są usługi? ................................................................. 19
Usługi
świadczone
przez internet ...................................... 22
Zawody, które przenoszą się do internetu ........................... 24
Formy
świadczenia
usług online ........................................ 25
Łączenie
różnych modeli biznesowych ze sobą ..................... 28
Czym jest sprzedaż? ........................................................ 29
Model freelancingowy vs. model agencyjny ......................... 31
Komu możesz oferować usługi freelancingowe
i jak je rozliczać? .......................................................... 36
Jakie usługi będą się sprzedawać w przyszłości .................... 39
Dwie przełomowe tendencje na rynku usług ........................ 43
Specjalizacja — obierz za cel wysokie stawki ................... 47
Korzyści płynące ze specjalizacji ........................................ 50
Jak wybrać dochodową specjalizację ................................... 52
Specjalizacja, czyli zyskujesz podwójnie ............................. 55
A co jeśli nie masz specjalizacji? ....................................... 60
5
Kup książkę
Poleć książkę
P
OZYSKAJ KLIENTÓW PREMIUM
Rozdział 2.
T
WÓJ STRATEGICZNY KLIENT
............................................. 65
Twoi strategiczni klienci — gdzie są
i jak poznać ich potrzeby ............................................... 65
Potrzeby firm lokalnych, mikro- i małych przedsiębiorstw .... 67
Potrzeby
średnich
i dużych przedsiębiorstw ........................ 68
Potrzeby korporacji .......................................................... 69
Potrzeby NGO ............................................................... 70
Potrzeby klientów indywidualnych .................................... 72
Badanie potrzeb klienta, czyli typy klientów i ich potrzeby .... 72
Trójkąt sprzedażowy. Wyceń swoją pracę
na najwyższe stawki ....................................................... 80
Jak wycenić pracę za pomocą trójkąta sprzedażowego .......... 81
Jak klient będzie oceniał Twój poziom umiejętności ............. 82
Cena w trójkącie sprzedażowym ........................................ 83
Metody pozyskiwania klientów ........................................ 86
Tworzenie listy firm i bazy klientów .................................. 87
Stworzenie listy firm docelowych ....................................... 87
Określenie nazw stanowisk osób decyzyjnych ...................... 88
Lista firm a baza klientów ............................................... 92
Pozyskiwanie klientów na LinkedIn ................................... 94
Pozyskiwanie klientów na grupach na Facebooku ................ 97
Pozyskiwanie klientów przez polecenia ............................. 100
Pozyskiwanie klientów dzięki współpracy
z wirtualnym partnerem .............................................. 102
Gdzie jeszcze są Twoi klienci? ......................................... 103
Jak często pracować z bazą klientów? ............................... 105
Psychologia sprzedaży — czyli czy kupiłbyś to,
co oferujesz? ................................................................. 106
Od kogo klienci kupują, czyli budowanie zaufania ............ 107
Argument podobieństwa i społeczny dowód słuszności ....... 108
Kompetencja i sympatia ................................................. 110
Pewność siebie ............................................................... 112
Uwaga i zainteresowanie w starym
i nowym procesie sprzedaży .......................................... 115
6
Kup książkę
Poleć książkę
S
PIS TREŚCI
Atrakcyjność usługi ........................................................ 117
Zaufanie ...................................................................... 117
Cztery typy klientów i jak się z nimi komunikować ........... 119
Skuteczna komunikacja — czyli jak się komunikować,
by tworzyć dobre relacje ............................................... 122
Stary a nowy model sprzedaży ........................................ 123
Podstawy komunikacji z klientem .................................... 126
Rodzaje pytań ............................................................... 128
Skuteczna komunikacja z klientem .................................. 136
Komunikacja mailowa ................................................... 141
Komunikacja telefoniczna ............................................... 144
Sytuacje trudne w komunikacji ....................................... 147
Rozdział 3.
T
Y JAKO MARKA
........................................................... 151
Twoja marka osobista ..................................................... 151
Czym jest marka osobista? ............................................. 152
Sześć fundamentalnych cech silnej marki osobistej ............ 154
Stwórz swoją markę ....................................................... 159
Ty online — elementy Twojego wizerunku
i niezbędne narzędzia ................................................... 167
Na czym się skupić, budując swoją stronę internetową ...... 168
Rekomendacje i polecenia ................................................ 170
Komunikacja mailowa ................................................... 173
Lista mailingowa ........................................................... 178
Grupy na Facebooku ...................................................... 179
Profil na Facebooku ....................................................... 180
Fanpage na Facebooku ................................................... 181
Transmisje Facebook Live ............................................... 181
Facebook Live w grupach na Facebooku ........................... 182
Oferta i pakiety cenowe .................................................. 182
Wzór umowy ................................................................ 183
Bezpłatny prezent .......................................................... 184
Blog — kiedy warto go założyć ....................................... 185
7
Kup książkę
Poleć książkę
Plik z chomika:
P.Kuba-47
Inne pliki z tego folderu:
Marketing_narracyjny_Jak_budowac_historie_ktore_sprzedaja_marnar.pdf
(865 KB)
Pozyskaj_klientow_premium_Poradnik_nowoczesnego_sprzedawcy_uslug_zwiesp.pdf
(1688 KB)
Tajniki_wystapien_publicznych_101_porad_dla_prezenterow_tawypu.pdf
(923 KB)
Inne foldery tego chomika:
Administracja
Afryka
After Effects
Agile - Programowanie
AJAX
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin