Czarna ksiega perswazji Uzywaj NLP by zdobyc wszystko czego pragniesz.pdf

(791 KB) Pobierz
IDŹ DO:
Spis treści
Przykładowy rozdział
Czarna księga perswazji.
Używaj NLP, by zdobyć
wszystko, czego pragniesz
Autor: Rintu Basu
Tłumaczenie: Wojciech Sztukowski
ISBN: 978-83-246-3005-9
Tytuł oryginału:
Persuasion Skills Black Book:
Practical NLP Language Patterns for Getting
The Response You Want
Format: 140
×
208, stron: 200
Bierz z życia wszystko, czego chcesz… i jeszcze więcej
Jak zgodzić się z każdym i mimo wszystko postawić na swoim?
Jak posługiwać się prostymi słowami, by wywierać większy wpływ na innych?
Jak wzbudzać zaangażowanie za pomocą zaawansowanych umiejętności perswazji?
Jak sprawić, by Twój rozmówca miał szczerą ochotę zrobić to, na czym Ci zależy?
KATALOG KSIĄŻEK:
Katalog online
Bestsellery
Nowe książki
Zapowiedzi
CENNIK I INFORMACJE:
Zamów informacje
o nowościach
Zamów cennik
CZYTELNIA:
Fragmenty książek
online
OSTRZEŻENIE: Wiedza zawarta w tej książce jest narzędziem niebezpiecznym, o bardzo dużym
polu rażenia. Przedawkowanie i stosowanie wbrew zaleceniom może zagrażać Twojemu życiu
lub zdrowiu!
Ta wyjątkowa książka stanowi podręcznik do szybkiej nauki najpotężniejszych wzorców
językowych. Wzorców, które możesz wykorzystywać we wszystkich praktycznie sytuacjach
życiowych, osiągając zawsze najlepsze efekty.
Istota rzeczy, narzędzia i strategie, których nauczy Cię ta księga, są przekazywane w taki sposób,
że świadomie zdobywana wiedza i nieświadomie nabywane przez Ciebie umiejętności będą
się harmonijnie rozwijać od pierwszych stron lektury. Zostań tajemnym mistrzem perswazji
na własnych warunkach — siedząc wygodnie w domu i ucząc się o dowolnie wybranej porze.
Do koszyka
Do przechowalni
Nowość
Promocja
Onepress.pl Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. 32 230 98 63
e-mail:
onepress@onepress.pl
redakcja:
redakcjawww@onepress.pl
informacje:
o księgarni onepress.pl
Menedżerowie — dowiedzcie się, jak skutecznie motywować swoje zespoły!
Rodzice — nauczcie się skutecznie ośmielać i wspierać swoje dzieci!
Nauczyciele — przekonajcie się, jak sprawić, by Wasi uczniowie angażowali się w naukę.
Handlowcy — poznajcie niezawodne sposoby na dochodzenie do „tak”.
Pary — zdobądźcie umiejętność wzmacniania i pielęgnowania Waszego związku.
Single — przeczytajcie, jak przyciągać najlepszych partnerów i robić na nich dobre
wrażenie.
Podwładni — przyswajajcie metody zarządzania swoim szefem i awansowania.
Klienci — sprawiajcie, aby Wasze reklamacje były należycie rozpatrywane.
Persuasion Skills Black Book
Spis tre ci
Powiedzieli o Czarnej ksiÚdze .................................................................... 7
PodziÚkowania ......................................................................................... 11
Przedmowa .............................................................................................. 12
Wprowadzenie ......................................................................................... 14
Warto ci, etyka i manipulacja ................................................................. 16
Jak korzystaÊ z tej ksiÈ ki? ...................................................................... 18
10 minut praktyki dziennie ....................................................................... 21
N
AJWA¿NIEJSZE KWESTIE
......................................................................... 22
Zmiana kierunku my li rozmówcy ............................................................ 23
P
RZYKAD Z JEDNYM POSUNI}CIEM
............................................................. 26
Z
ASTOSOWANIA WZORCA REDEFINICJI
.......................................................... 27
m
WICZENIE WZORCA
................................................................................ 29
C
ZY JESTE¥ NAPRAWD} ZAANGA¿OWANY W NAUK} UMIEJ}TNO¥CI PERSWAZJI
? ... 30
W
I}CEJ PRZYKADÓW I ILUSTRACJI WZORCA REDEFINICJI
................................. 31
Ramy porozumienia ................................................................................. 33
U
ZYSKIWANIE ZGODY I WYKLUCZAJkCE SPRZECIW WARUNKOWANIE
.................... 34
R
AMY POROZUMIENIA
.............................................................................. 34
P
ROSTE mWICZENIE
................................................................................. 35
R
AMY POROZUMIENIA RAZ JESZCZE
............................................................. 35
Z
GADZAm SI} NA WSZYSTKO
? .................................................................... 36
W
ARIACJE NA TEMAT
............................................................................... 38
D
RUGA CZ}¥m FRAZY
............................................................................... 39
Jak byÊ przekonujÈcym? ......................................................................... 41
P
OMYSY NA ZASTOSOWANIA WZORCÓW
...................................................... 43
T
ECHNIKA SPRZEDA¿Y
:
BUDOWANIE
ZBIORÓW
TAK
” ....................................... 45
T
ECHNIKA
NLP:
HIPNOTYCZNE DOPASOWYWANIE I PROWADZENIE
...................... 46
T
ECHNIKA HIPNOTYCZNA
:
PRZERWANIE WZORCA
NLP ..................................... 46
P
RZYKAD PRZERWANIA WZORCA
............................................................... 47
Z
MIANA POSTRZEGANIA
............................................................................ 48
P
OZYCJE PERCEPCYJNE I NATURA RZECZYWISTO¥CI
........................................ 49
P
OZYCJE PERCEPCYJNE I NATURA JESZCZE JEDNEJ RZECZYWISTO¥CI
.................. 51
R
ADZENIE SOBIE ZE SPRZECIWEM I HIPNOTYCZNE WZORCE J}ZYKOWE
................. 51
NLP
A RADZENIE SOBIE ZE SPRZECIWEM
...................................................... 53
U
KRYTA HIPNOZA W RZECZYWISTYM ¥WIECIE
................................................ 54
N
AJWA¿NIEJSZA TAJEMNICA PERSWAZJI
NLP ............................................... 55
3
Rintu Basu
U ywanie prostych sïów w celu dodawania i usuwania my li .................. 57
P
OSUGIWANIE SI} PROSTYMI SOWAMI
W CELU WYWIERANIA WI}KSZEGO WPYWU NA INNYCH
................................. 57
ByÊ na tyle pewnym siebie, by ÊwiczyÊ w rzeczywistych sytuacjach ....... 63
P
OZBkD½ SI} OBAW PRZED PORA¿Kk
........................................................... 63
W
YKORZYSTYWANIE POZYCJI PERCEPCYJNYCH
W CELU STWORZENIA BARDZIEJ PRZEKONUJkCEJ OSOBOWO¥CI
....................... 66
N
AUCZ SI} MÓWIm DO SIEBIE TAK
,
BY BUDOWAm POZYTYWNk SAMOOCEN}
........... 68
Wzorce wiadomo ci ............................................................................... 70
W
ZORCE ¥WIADOMO¥CI
NLP .................................................................... 71
P
RZYKADY WZORCÓW ¥WIADOMO¥CI
......................................................... 72
Dobry kontakt… wiÚcej ni na ladowanie? ............................................. 76
C
ZYM JEST DOBRY KONTAKT
? —
PODSTAWY
............................................... 77
S
TANDARDOWE PODEJ¥CIE DO PROCESU
NAWIkZYWANIA DOBREGO KONTAKTU W
NLP .......................................... 77
D
OBRY KONTAKT W JEDNYM ATWYM KROKU
................................................ 80
U
KRYTA KONTROLA NAD PRZEBIEGIEM ROZMOWY
........................................... 81
Dopasowywanie i prowadzenie … ........................................................... 84
D
OPASOWUJ SI} I PROWAD½
...................................................................... 85
T
RADYCYJNA HIPNOTYCZNA TECHNIKA SPRZEDA¿Y
......................................... 85
P
RZYKADY DOPASOWYWANIA I PROWADZENIA
.............................................. 88
H
IPNOTYCZNY J}ZYK
NLP:
RZUTOWANIE W PRZYSZO¥m
................................. 89
R
EZULTATY DOPASOWYWANIA I PROWADZENIA
.............................................. 90
H
IPNOTYCZNY J}ZYK
:
WARUNEK
................................................................. 91
J
ESZCZE JEDEN ASPEKT DOPASOWYWANIA I PROWADZENIA
............................... 92
Wykorzystywanie wewnÚtrznych reprezentacji do ukrytego
ukierunkowywania my li ......................................................................... 94
K
LUCZ DO TECHNIK PERSWAZJI ODDZIAUJkCYCH NA POD¥WIADOMO¥m
M
ÓW O TYM
,
CO CHCESZ UMIE¥CIm W UMY¥LE ROZMÓWCY
........................... 95
P
RZYKAD UKRYTEJ HIPNOZY
..................................................................... 98
C
ZY ZASTOSOWANIE HIPNOTYCZNYCH WZORCÓW J}ZYKOWYCH JEST
MANIPULACJk
? ................................................................................... 98
Pytania sÈ odpowiedziÈ ......................................................................... 101
D
LACZEGO MIABY¥ CHCIEm WPROWADZIm ODBIORC} W G}BSZY TRANS
? ........ 102
Z
MYSOWY J}ZYK
NLP:
ROZWIJANIE PROCESOWYCH HIPNOTYCZNYCH WZORCÓW
J}ZYKOWYCH
.................................................................................... 103
P
YTANIE
NLP
JEST ODPOWIEDZIk
............................................................. 105
H
IPNOTYCZNE mWICZENIE
NLP ................................................................ 110
4
Czarna ksiÚga perswazji
Pisemne wzorce perswazji .................................................................... 112
C
ZTERY KLUCZE DO WZORCÓW J}ZYKOWYCH
............................................... 112
A
NALIZA J}ZYKA HIPNOTYCZNEGO U¿YTEGO W E
-
MAILU
................................. 116
R
Ó¿NICA MI}DZY WZORCAMI PISANYMI I MÓWIONYMI
.................................... 122
Jak to wszystko poïÈczyÊ? ..................................................................... 123
U
KRYTE HIPNOTYCZNE SKRYPTY PERSWAZYJNE
,
DZI}KI KTÓRYM B}DZIESZ ROBIm SZYBSZE POST}PY
.................................... 124
H
IPNOTYCZNE SKRYPTY PERSWAZYJNE
...................................................... 124
K
ONTROLA STANÓW A UMIEJ}TNO¥CI PERSWAZJI
NLP ................................. 126
P
LANOWANIE HIPNOTYCZNYCH TECHNIK PERSWAZJI
...................................... 126
H
IPNOTYCZNE WZORCE PERSWAZJI
NLP .................................................... 127
H
IPNOTYCZNA PERSWAZJA
,
WI}CEJ NI¿ TYLKO WZORZEC J}ZYKOWY
................. 128
P
RZYKAD PODEJ¥CIA STRATEGICZNEGO
.................................................... 128
Proces sprzeda y NLP zdekonstruowany ............................................... 132
P
RZED SPOTKANIEM Z POTENCJALNYM KLIENTEM
......................................... 132
P
OCZkTEK SPOTKANIA
........................................................................... 133
A
NALIZA POTRZEB
................................................................................. 133
kCZENIE ROZWIkZA I POTRZEB
.............................................................. 134
R
ADZENIE SOBIE ZE SPRZECIWEM
............................................................. 135
P
RO¥BA O ZAWARCIE TRANSAKCJI
............................................................ 136
P
OWSTRZYMYWANIE WYRZUTÓW SUMIENIA NABYWCY
................................... 136
Stosowanie porównañ w celu wytworzenia
u odbiorcy po Èdanego stanu ................................................................ 139
W
ZORCE NISZCZENIA DECYZJI
.................................................................. 140
J
}ZYK
NLP:
RZUTOWANIE W PRZYSZO¥m I WIkZANIE MY¥LI
........................... 141
Przechodzenie od monologów do hipnotycznych rozmów perswazyjnych ....144
J
AK LEPIEJ WYKORZYSTYWAm HIPNOTYCZNk PERSWAZJ} W ROZMOWACH
.......... 145
T
ECHNIKA
NLP:
POZYCJE PERCEPCYJNE
.................................................... 145
J
}ZYK
NLP:
WYPOWIADANIE WZORCÓW
..................................................... 145
H
IPNOTYCZNE KONWERSACJE PERSWAZYJNE
.............................................. 146
S
KRYPT UWODZENIA
NLP —
POCZkTEK
................................................... 147
Przekonywanie rozczarowanego zespoïu ............................................... 151
P
RZYWÓDZTWO
NLP:
ZARZkDZANIE ZESPOEM
........................................... 151
Koniec poczÈtku .................................................................................... 155
S
TOSOWANIE WZORCÓW J}ZYKOWYCH
NLP
W PRAWDZIWYM ¥WIECIE
.............. 156
Z
ARZkDZANIE ROZMOWk WEDUG
NLP:
RADZENIE SOBIE Z KRZYKACZAMI I DOMOKRk¿CAMI
.................................... 156
5
Zgłoś jeśli naruszono regulamin