Strzygi - Graffiti.pdf

(1260 KB) Pobierz
STRZYGI
GRAFFITI
Tekst
Łukasz Kołodziej
Współpraca
Maciej Sznurkowski
Ilustracje
PublicDomainPictures
Na podstawie
Lasers & Feelings,
John Harper 2013
Licencja
CC BY 4.0
Wersja
1.0, czerwiec 2021
SPIS RZECZY
Wprowadzenie
Nowe moce
Nowe totemy
Legendy
Pogłoski
Inni
Miejsca
4
5
7
9
10
11
13
WPROWADZENIE
Niniejszy podręcznik stanowi suplement do gry fabularnej Strzygi
i podobnie jak on przeznaczony jest dla osób pełnoletnich.
Kolejne rozdziały prezentują szeroki wybór opcjonalnych zasad, po-
mysłów oraz inspiracji do wykorzystania w trakcie gry. Korzystając
z nich, warto zachować zdrowy rozsądek i umiar – wybierać i wpro-
wadzać tylko najważniejsze, najbardziej interesujące dla uczestni-
ków modyfikacje. Nadmiar zmian może zepsuć wrażenia z rozgryw-
ki, wywołać chaos i poczucie zagubienia wśród grających.
Nic również nie stoi na przeszkodzie, aby wykorzystać zebrane tutaj
materiały jako inspirację do tworzenia własnych totemów, miejsc,
pogłosek i innych elementów, których można użyć w trakcie gry.
04
NOWE MOCE
Kiedy strzyga odradza się po czymś, co unicestwiłoby zwykłego
człowieka, otrzymuje od swojego totemu kolejną moc z listy.
Kot
Strzyga może wejść, gdziekolwiek zechce.
◈◈
Strzyga może przeciąć pazurami nawet stal.
◈◈◈
Strzyga może dziewięć razy zignorować coś, co unicestwiłoby
zwykłego człowieka (nie licząc śmierci z rąk nemezis).
Kruk
Strzyga może latać.
◈◈
Strzyga może naśladować głosy i dźwięki, które słyszała.
◈◈◈
Strzyga może wezwać stado kruków, które przesłoni słońce.
Nietoperz
Strzyga może używać echolokacji.
◈◈
Strzyga może sparaliżować wzrokiem.
◈◈◈
Strzyga może zmienić się w chmarę nietoperzy.
Pająk
Strzyga może poruszać się po każdej powierzchni.
◈◈
Strzyga ma włosy mocne jak stalowe liny.
◈◈◈
Strzyga ma dwie dodatkowe pary rąk.
Pies
Strzyga może zawsze znaleźć coś, czego zapach zna.
◈◈
Strzydze nie można odebrać przedmiotu, którego nie chce oddać.
◈◈◈
Strzyga może zmienić się w ogara wielkości konia.
05
Zgłoś jeśli naruszono regulamin