Sila Lucyfera Ciemna strona copywritingu.pdf

(3822 KB) Pobierz
Wszelkie prawa zastrzeżone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu
niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione. Wykonywanie kopii metodą
kserograficzną, fotograficzną, a także kopiowanie książki na nośniku filmowym,
magnetycznym lub innym powoduje naruszenie praw autorskich niniejszej publikacji.
Wszystkie znaki występujące w tekście są zastrzeżonymi znakami firmowymi bądź
towarowymi ich właścicieli.
Autor oraz Helion SA dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce informacje były
kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za ich wykorzystanie,
ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub autorskich. Autor oraz
Helion SA nie ponoszą również żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe
z wykorzystania informacji zawartych w książce.
Redaktor prowadzący: Magdalena Dragon-Philipczyk
Fotografia na okładce została wykorzystana za zgodą Shutterstock.
Helion SA
ul. Kościuszki 1c, 44-100 Gliwice
tel. 32 231 22 19, 32 230 98 63
e-mail:
onepress@onepress.pl
WWW:
http://onepress.pl
(księgarnia internetowa, katalog książek)
Drogi Czytelniku!
Jeżeli chcesz ocenić tę książkę, zajrzyj pod adres
http://onepress.pl/user/opinie/silalu
Możesz tam wpisać swoje uwagi, spostrzeżenia, recenzję.
ISBN: 978-83-283-6891-0
Copyright © Helion SA 2021
Printed in Poland.
Kup książkę
Poleć książkę
Oceń książkę
Księgarnia internetowa
Lubię to! » Nasza społeczność
Spis treści
WSTĘP (LEPIEJ TO PRZECZYTAJ) .............................. 5
1. DLACZEGO KLIENT NIE CHCE KUPOWAĆ? ........ 11
Bo ma wybór ............................................................................. 17
Bo ma czas ................................................................................. 30
Bo chce wszystkiego na raz ...................................................... 42
Bo nie widzi wartości ............................................................... 57
Bo to nie dla niego .................................................................... 61
Bo nie piszesz prawdy o produkcie ......................................... 64
Bo jest mu za dobrze ................................................................ 69
Bo Ci nie ufa (i ma rację) .......................................................... 79
Bo nie czuje wobec Ciebie
żadnego
zobowiązania ................ 89
Bo myśli racjonalnie ................................................................. 94
Bo widzi lepszą konkurencję ................................................. 100
Bo ucieka przed prawdą ......................................................... 105
2. SALIGIA ................................................................... 109
Pycha ....................................................................................... 120
Chciwość ................................................................................. 124
Pożądanie ................................................................................ 127
Zazdrość .................................................................................. 130
Łakomstwo
.............................................................................. 134
Gniew ...................................................................................... 137
Lenistwo .................................................................................. 141
Kup książkę
Poleć książkę
Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
3. GRZESZNA OFERTA .............................................. 145
4. USPRAWIEDLIWIENIE ........................................... 149
5. SIŁA OKAZJI ........................................................... 157
6. DIABELNIE PROSTE TEKSTY ................................ 161
7. STRATEGIA KUSZENIA ......................................... 167
8. TO NIE KONIEC ..................................................... 173
4
Kup książkę
Poleć książkę
Wstęp
(lepiej to przeczytaj)
Od razu uprzedzam,
że
to nie jest książka dla każdego. Z kilku
powodów. Pierwszy jest taki,
że
będziemy mówić o ciemniejszej
stronie natury ludzkiej i wykorzystaniu jej do sprzedaży. Jeśli sama
myśl o tym budzi Twój wstręt lub oburzenie, dla swojego dobra
nie czytaj tej książki. Ale nie to może być dla Ciebie najbardziej
bulwersujące. Główna idea tego poradnika opiera się na pewnym
starożytnym obrazie z Biblii — często będę wspominał mit o
Upad-
ku
z księgi
Genesis.
Jeśli więc razi Cię odwoływanie się do sym-
boli religijnych albo mieszanie ich z biznesem, to jest to dobry
moment, by tę książkę odłożyć i nigdy więcej do niej nie wracać.
Odradzam Ci jej spalenie, jeśli trzymasz ją w księgarni — wywołasz
niepotrzebny alarm i narazi Cię to na koszty. Odłóż ją więc grzecz-
nie na półkę i udawajmy,
że
nic się nie stało.
5
Kup książkę
Poleć książkę
Zgłoś jeśli naruszono regulamin