Unreal Engine w 24 godziny Nauka tworzenia gier.pdf

(1317 KB) Pobierz
Tytuł oryginału: Sams Teach Yourself Unreal® Engine 4 Game Development in 24 Hours
Tłumaczenie: Joanna Zatorska
Projekt okładki: Studio Gravite / Olsztyn
Obarek, Pokoński, Pazdrijowski, Zaprucki
ISBN: 978-83-283-3084-9
Authorized translation from the English language edition: Sams Teach Yourself Unreal Engine 4
Game Development in 24 Hours, ISBN 0672337622; by Aram Cookson, Ryan DowlingSoka,
Clinton Crumpler, and Tim Johnson; published by Pearson Education, Inc, publishing as SAMS
Publishing.
Copyright © 2016 by Pearson Education, Inc.
All rights reserved. No part of this book may be reproduced or transmitted in any form or by any
means, electronic or mechanical, including photocopying, recording or by any information storage
retrieval system, without permission from Pearson Education Inc.
Polish language edition published by HELION SA. Copyright © 2017.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej
publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione. Wykonywanie kopii metodą kserograficzną,
fotograficzną, a także kopiowanie książki na nośniku filmowym, magnetycznym lub innym
powoduje naruszenie praw autorskich niniejszej publikacji.
Wszystkie znaki występujące w tekście są zastrzeżonymi znakami firmowymi bądź towarowymi
ich właścicieli.
Autor oraz Wydawnictwo HELION dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce informacje
były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za ich wykorzystanie,
ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub autorskich. Autor oraz
Wydawnictwo HELION nie ponoszą również żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody
wynikłe z wykorzystania informacji zawartych w książce.
Wydawnictwo HELION
ul. Kościuszki 1c, 44-100 GLIWICE
tel. 32 231 22 19, 32 230 98 63
e-mail:
helion@helion.pl
WWW:
http://helion.pl
(księgarnia internetowa, katalog książek)
Drogi Czytelniku!
Jeżeli chcesz ocenić tę książkę, zajrzyj pod adres
http://helion.pl/user/opinie/une24g
Możesz tam wpisać swoje uwagi, spostrzeżenia, recenzję.
Printed in Poland.
Kup książkę
Poleć książkę
Oceń książkę
Księgarnia internetowa
Lubię to! » Nasza społeczność
Spis tre ci
O autorach ................................................................................ 11
Dedykacja ................................................................................. 12
Podzi kowania .......................................................................... 12
Wst p ....................................................................................... 13
Godzina 1.
Wprowadzenie do Unreal Engine 4 ........................................... 17
Godzina 2.
Platforma Gameplay ................................................................. 35
Godzina 3.
Wspó rz dne, transformacje, jednostki i organizacja ................ 51
Kup książkę
Poleć książkę
4
Spis tre ci
Godzina 4.
Korzystanie z aktorów typu Static Mesh ................................... 67
Godzina 5.
O wietlenie i renderowanie ....................................................... 87
Godzina 6.
U ywanie materia ów ............................................................. 101
Godzina 7.
U ywanie elementów systemu d wi ków ............................... 119
Kup książkę
Poleć książkę
Spis tre ci
5
Godzina 8.
Tworzenie krajobrazów i ro linno ci ....................................... 133
Godzina 9.
Budowanie wiata ................................................................... 147
Godzina 10.
Tworzenie efektów za pomoc systemów cz stek .................. 167
Godzina 11.
U ywanie aktorów siatki szkieletowej ..................................... 185
Kup książkę
Poleć książkę
Zgłoś jeśli naruszono regulamin