Godzina dziennie z mobile marketingiem.pdf
(
1456 KB
)
Pobierz
•
Kup książkę
•
Poleć książkę
•
Oceń książkę
•
Księgarnia internetowa
•
Lubię to! » Nasza społeczność
Spis tre ci
O autorach ...................................................................................19
Przedmowa ..................................................................................21
Wstęp ..........................................................................................23
Dlaczego napisali my t ksi k ? ...................................................................... 24
Kto powinien przeczyta t ksi k ? ................................................................. 26
Czego si nauczysz? ........................................................................................................27
Czego potrzebujesz? .......................................................................................................27
11
SPIS TRE CI
Co znajdziesz w tej ksi ce? .............................................................................. 28
Strony firm i kontakt z autorami ...................................................................... 30
Rozdział 1 . Opracuj możliwości mobilne ...........................................................33
Rozmiar rynku i jego potencjalny rozwój .......................................................... 34
Globalny sukces smartfonów i tabletów ........................................................... 40
Smartfony ......................................................................................................................41
Tablety ...........................................................................................................................46
Co aktywizuje rozwój urz dze mobilnych? ....................................................................50
Sie staje si prawdziwie mobilna ....................................................................................52
Kluczowe formy aktywno ci mobilnej .............................................................. 58
Wiadomo ci tekstowe ....................................................................................................58
Sieci spo eczno ciowe ......................................................................................................59
Wyszukiwanie ................................................................................................................64
Zakupy ...........................................................................................................................65
Rozrywka .......................................................................................................................67
Jak mobilno zmienia… wszystko ................................................................... 71
Produkty detaliczne i szybkozbywalne ............................................................................71
Motoryzacja ....................................................................................................................72
Us ugi finansowe ............................................................................................................73
Podró e ..........................................................................................................................74
Przemys farmaceutyczny i opieka zdrowotna .................................................................76
Dziennikarstwo i rozrywka .............................................................................................76
Podsumowanie ................................................................................................. 78
Kup książkę
Poleć książkę
Rozdział 2. Tydzień 1. Opracuj swoją strategię mobilną ....................................79
Odró niaj strategi od taktyki .......................................................................... 80
Poniedzia ek. Zrozum, co mo esz osi gn
dzi ki strategii mobilnej ................. 82
Budowanie marki i wiadomo ci .....................................................................................82
Mobilno a zarz dzanie relacjami z klientami ................................................................83
Mobilno w marketingu ................................................................................................85
Mobilno w reklamie .....................................................................................................87
Mobilno w sprzeda y ...................................................................................................89
Wtorek. Zbierz odpowiednie informacje
pozwalaj ce zbudowa projekt biznesowy ...................................................... 90
Wgl d wewn trz ............................................................................................................90
Badania podstawowe ......................................................................................................96
Badania wtórne ............................................................................................................100
12
SPIS TRE CI
roda. Zrozum swoich odbiorców i mo liwo ci ............................................... 101
Oce technografi mobiln w swojej firmie ...................................................................104
Wyznacz segmenty klientów ........................................................................................106
Prze o enie segmentów na persony i cie ki zakupowe ..................................................107
Czwartek. Oce swoj obecno w wiecie mobilnym i ustal,
gdzie w Twoim marketingu jest miejsce na mobilno ................................. 110
Oce swoj obecn gotowo mobiln ..........................................................................111
Opracuj i oce obraz konkurencji .................................................................................113
Zidentyfikuj unikalne mo liwo ci mobilne stoj ce przed Twoj mark .........................114
Pi tek. Opracuj w swojej organizacji projekt biznesowy
po wi cony mobilno ci ................................................................................ 116
Opracuj plan mobilny ..................................................................................................117
Opracuj projekt biznesowy po wi cony mobilno ci .......................................................118
Podsumowanie ............................................................................................... 119
Rozdział 3. Tydzień 2. Zacznij od podstaw — SMS-y ........................................121
Poniedzia ek. Naucz si , gdzie, jak, kiedy i dlaczego u ywa SMS-ów ............ 122
Ewolucja SMS-ów jako no nika marketingowego ..........................................................122
Zacz od podstaw .......................................................................................................124
Wtorek. Okre l czynniki biznesowe ............................................................... 129
Zdob d pozwolenie .....................................................................................................129
Znajd równowag mi dzy jako ci a liczb wiadomo ci ...............................................133
Czy osobiste uwagi .....................................................................................................134
roda. Zdefiniuj swoich partnerów i opracuj kampani ................................... 134
Zdob d krótki numer .................................................................................................135
Wybierz agregator .......................................................................................................137
Wspó praca z operatorami sieci ....................................................................................140
Pospiesz si i czekaj. Otrzymywanie numeru i (lub) zgody na kampani .......................141
Kup książkę
Poleć książkę
Czwartek. Zintegruj SMS-y z pozosta ymi elementami
strategii marketingowej ............................................................................... 142
Ford przekierowuje do dilerów ......................................................................................143
SMS-y to dla Sprite’a atwizna ......................................................................................144
Pi tek. Zarz dzaj kampani wiadomo ci mobilnych i monitoruj efekty .......... 145
Podsumowanie ............................................................................................... 145
Rozdział 4. Tydzień 3. Maksymalizuj zasięg za pomocą mobilnych witryn ..........147
Poniedzia ek. Ustal podej cie do tworzenia strony .......................................... 148
Mo liwo ci rozwoju mobilnego .....................................................................................149
Wtorek. Okre l swoje podej cie do projektu ................................................... 160
Strona mobilna kontra aplikacja mobilna ......................................................................160
Uniwersalny UI ............................................................................................................164
UI na smartfonie ..........................................................................................................165
UI na tablecie ...............................................................................................................166
13
SPIS TRE CI
roda. Podejmij kluczowe decyzje deweloperskie ............................................ 168
HTML5 i CSS3. Zaspokajanie potrzeb zaawansowanych u ytkowników .......................168
Projekt responsywny kontra rozwój wielopoziomowy ...................................................169
Kontrola jako ci i testy funkcjonalno ci ........................................................................174
Zakup sprz tu ..............................................................................................................174
Narz dzia zdalnego testowania .....................................................................................174
Czwartek. Spraw, by mo na by o znale Twoj stron dzi ki mobilnej
optymalizacji wyszukiwarek (SEO) .............................................................. 175
Mobilne silniki wyszukiwania i indeksowanie ...............................................................176
Okre l struktur URL ...................................................................................................177
Wykrycie urz dzenia ....................................................................................................178
Opracuj strategi mobilnych s ów kluczowych ..............................................................179
Pi tek. Zdefiniuj swoje analizy mobilne .......................................................... 181
Oszacuj liczb internautów mobilnych na stronie stacjonarnej ......................................182
Zintegrowanie analiz ze stron mobiln ........................................................................183
Ustal mobilne KPI i mierz sukces .................................................................................185
Przeszkody w pomiarach mobilnych .............................................................................186
Wdra aj zdobyt wiedz (udoskonalenia iteracyjne) ......................................................189
Podsumowanie ............................................................................................... 190
Rozdział 5. Tydzień 4. Maksymalizuj zaangażowanie w aplikacje mobilne ........191
Poniedzia ek. Zrozum aplikacje natywne ........................................................ 192
Zadbaj o to, by Twoja aplikacja by a przyswajalna dla klientów ....................................194
Wybierz aplikacj natywn b d sieciow (HTML5) .....................................................199
Wyznacz odpowiednie platformy ..................................................................................200
Wtorek. Opracuj strategi zawarto ci aplikacji ............................................... 204
Cykl yciowy aplikacji mobilnej — ogólny przegl d od pocz tku do ko ca ..................205
Kup książkę
Poleć książkę
Plik z chomika:
dd.nauka
Inne pliki z tego folderu:
125 pytan na temat e biznesu do Piotra Majewskiego.pdf
(11275 KB)
Badz pro 7 krokow do mistrzostwa w marketingu sieciowym twarda oprawa.pdf
(3998 KB)
Aktywnosc promocyjna polskich miast.pdf
(1482 KB)
100 sposobow na zglebienie tajemnic umyslu.pdf
(495 KB)
AdWords 360 Katalog skutecznych kampanii.pdf
(1003 KB)
Inne foldery tego chomika:
3ds max
50 zadań i zagadek szachowych
Access
Acrobat
Administracja
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin