Mistrz sprzedazy Wydanie 3 poszerzone.pdf

(394 KB) Pobierz
Wszelkie prawa zastrzeżone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu
niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione. Wykonywanie kopii metodą
kserograficzną, fotograficzną, a także kopiowanie książki na nośniku filmowym,
magnetycznym
lub innym powoduje naruszenie praw autorskich niniejszej publikacji.
Wszystkie znaki występujące w tekście są zastrzeżonymi znakami firmowymi bądź
towarowymi ich właścicieli.
Autor oraz Wydawnictwo HELION dołożyli wszelkich starań,
by zawarte w tej książce informacje były kompletne i rzetelne.
Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za ich wykorzystanie,
ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych
lub autorskich. Autor oraz Wydawnictwo HELION nie ponoszą
również żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania
informacji zawartych w książce.
Redaktor prowadzący: Barbara Gancarz-Wójcicka
Projekt okładki: ULABUKA
Fotografia na okładce została wykorzystana za zgodą Shutterstock.
Wydawnictwo HELION
ul. Kościuszki 1c, 44-100 GLIWICE
tel. 32 231 22 19, 32 230 98 63
e-mail: onepress@onepress.pl
WWW: http://onepress.pl (księgarnia internetowa, katalog książek)
Drogi Czytelniku!
Jeżeli chcesz ocenić tę książkę, zajrzyj pod adres
http://onepress.pl/user/opinie?mistr3
Możesz tam wpisać swoje uwagi, spostrzeżenia, recenzję.
ISBN: 978-83-246-8358-1
Copyright © Helion 2014
Printed in Poland.
Kup książkę
Poleć książkę
Oceń książkę
Księgarnia internetowa
Lubię to! » Nasza społeczność
Spis tre ci
Trudne pocz tki .................................................................................9
Rozdzia 1. Co z t sprzeda ? Dlaczego nie lubimy sprzedawa
i aby nam sprzedawano, a uwielbiamy kupowa ........................13
Inne spojrzenie ..................................................................................................15
Pieni dze ...........................................................................................................19
Przekonania .......................................................................................................24
Zmiana przekona ............................................................................................29
Koncentracja .....................................................................................................31
Zmiana koncentracji ..........................................................................................34
Kontrola ............................................................................................................43
Rozdzia 2. Dlaczego kupujemy?
Co wp ywa na nasze decyzje o zakupie .....................................47
Sk d si bior decyzje .......................................................................................50
Chcemy czu si lepiej lub przesta czu si
Pewno
le ...............................................52
Potrzeby ............................................................................................................53
............................................................................................................55
Urozmaicenie ....................................................................................................61
Uznanie .............................................................................................................65
Kup książkę
Poleć książkę
MISTRZ SPRZEDA Y
Przynale no
................................................................................................... 69
Rozwój .............................................................................................................. 72
Prawa wp ywu .................................................................................................. 75
Rozdzia 3. Dlaczego i jak to robi ? O motywacji do dzia ania
i warsztacie sprzedawcy .............................................................99
Dlaczego i jak .................................................................................................. 100
Cele ................................................................................................................ 107
Technologia .................................................................................................... 131
Jak zdobywa wiedz ? .................................................................................... 132
Podsumowanie ............................................................................................... 140
Rozdzia 4. Co na pocz tek? Jak i gdzie szuka klientów ...............143
Lista kontaktów .............................................................................................. 148
Osoby wp ywowe .......................................................................................... 149
Rekomendacje ................................................................................................ 151
Lista mo liwo ci .............................................................................................. 158
Nawyki ........................................................................................................... 160
Rozdzia 5. Jak si spotka ?
Jak umówi si na spotkanie handlowe ....................................167
Rozmowa telefoniczna .................................................................................... 171
Rozdzia 6. Jak sprzeda ?
Jak prowadzi skuteczne spotkanie handlowe .........................207
Etap pierwszy — nawi zanie kontaktu i zbudowanie relacji .......................... 210
Etap drugi — zbieranie informacji i u wiadamianie potrzeb ........................... 224
Etap trzeci — przedstawienie propozycji i prezentacja .................................. 238
Kolejny krok ................................................................................................... 266
6
Kup książkę
Poleć książkę
SPIS TRE CI
Rozdzia 7. Jak nie da si zwariowa ? O trudnych klientach ........267
Ró nice indywidualne ......................................................................................274
Metaprogramy .................................................................................................274
Systemy reprezentacji .....................................................................................290
Pi cioczynnikowy Model Osobowo ci ............................................................293
Rozdzia 8. Czym jest network marketing .....................................301
Konflikt relacji .................................................................................................314
Mentalno
pracownika ...................................................................................317
Piramida ..........................................................................................................320
Masz do mnie interes… ..................................................................................324
L k ..................................................................................................................325
Jak osi gn
sukces w MLM? ...........................................................................326
Moje do wiadczenia ........................................................................................333
Zako czenie ...................................................................................337
Zawarto
CD ...............................................................................343
7
Kup książkę
Poleć książkę
Zgłoś jeśli naruszono regulamin