Biblia_sprzedazy_Wydanie_II_rozszerzone_bibsp2.pdf

(3093 KB) Pobierz
Wszelkie prawa zastrzeżone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej
publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione. Wykonywanie kopii metodą kserograficzną,
fotograficzną, a także kopiowanie książki na nośniku filmowym, magnetycznym lub innym powoduje
naruszenie praw autorskich niniejszej publikacji.
Wszystkie znaki występujące w tekście są zastrzeżonymi znakami firmowymi bądź towarowymi ich
właścicieli.
Autor oraz Wydawnictwo HELION dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce informacje były
kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za ich wykorzystanie, ani za związane
z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub autorskich. Autor oraz Wydawnictwo HELION nie
ponoszą również żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji
zawartych w książce.
Redaktor prowadzący: Barbara Gancarz-Wójcicka
Projekt okładki: ULABUKA
Fotografia na okładce została wykorzystana za zgodą Shutterstock.
Wydawnictwo HELION
ul. Kościuszki 1c, 44-100 GLIWICE
tel. 32 231 22 19, 32 230 98 63
e-mail:
onepress@onepress.pl
WWW:
http://onepress.pl
(księgarnia internetowa, katalog książek)
Drogi Czytelniku!
Jeżeli chcesz ocenić tę książkę, zajrzyj pod adres
http://onepress.pl/user/opinie?bibsp2
Możesz tam wpisać swoje uwagi, spostrzeżenia, recenzję.
ISBN: 978-83-283-2462-6
Copyright © Helion 2016
Printed in Poland.
Kup książkę
Poleć książkę
Oceń książkę
Księgarnia internetowa
Lubię to! » Nasza społeczność
Spis treści
Spis tre ci
Wst p do wydania drugiego .............................................................9
KSI GA WEJ CIA
KW.I. GENEZA ..........................................................................................13
KW.II. POJAWIA SI SPRZEDA .........................................................13
KW.III. CO O TYM MY LISZ? ...............................................................20
KW.IV. CO NAS POWSTRZYMUJE? .....................................................22
KSI GA PRZYCZYNY
CZ
I
JAK I DLACZEGO ................................................... 31
KP.I.1. SK D SI BIOR EFEKTY? .....................................................32
KP.I.2. O CO PYTA ? ...............................................................................38
KP.I.3. NIE ZAWSZE RAZEM ................................................................42
CZ
II
Z DYSTANSU .......................................................... 45
KP.II.1. CZYM JEST MOTYWACJA? .....................................................46
KP.II.2. WA NE PYTANIA ......................................................................53
CZ
III
U
RÓDE .............................................................. 57
...................................................58
KP.III.1. BIP. BÓL I PRZYJEMNO
KP.III.2. PERCEPCJA ..............................................................................66
5
Kup książkę
Poleć książkę
Biblia sprzedaży
CZ
IV
G ÓWNY NURT .................................................... 73
KP.IV.1. WZORCE MENTALNE ............................................................74
KP.IV.2. WARTO CI ................................................................................76
KP.IV.3. PRZEKONANIA .........................................................................87
KP.IV.4. POTRZEBY ...............................................................................118
KP.IV.5. METAPROGRAMY ..................................................................133
CZ
V
OTWÓRZ OCZY! .................................................. 145
KP.V.1. ZMYS Y ......................................................................................146
KP.V.2. KONCENTRACJA .....................................................................148
KP.V.3. SI A PYTA
...............................................................................155
KP.V.4. J ZYK ..........................................................................................173
CZ
VI
PODRÓ
DO PRZYSZ O CI .............................. 181
KP.VI.1. MAGIA EFEKTÓW .................................................................182
KP.VI.2. STWÓRZ WIZJ ! ....................................................................185
KP.VI.3. WYTYCZANIE CELÓW .........................................................192
KSI GA METODY
CZ
I
DLACZEGO LUBIMY KUPOWA
I NIE LUBIMY, JAK SI NAM SPRZEDAJE ......... 207
KM.I.1. RÓD A NASZYCH DECYZJI ...............................................208
KM.I.2. POTRZEBY .................................................................................210
CZ
II
OD CZEGO ZACZ
? ......................................... 229
KM.II.1. PIERWSZY KROK ..................................................................230
KM.II.2. BAZA KONTAKTÓW ..............................................................235
KM.II.3. SIANIE ......................................................................................241
6
Kup książkę
Poleć książkę
Spis treści
CZ
III
W A CIWE PODEJ CIE DO SPRZEDA Y ........... 259
KM.III.1. TWÓJ KLIENT ......................................................................260
KM.III.2. SKUTECZNO
ROZMOWY TELEFONICZNEJ ..........264
CZ
IV
TELEFON .............................................................. 271
KM.IV.1. ZANIM WYBIERZESZ NUMER ..........................................272
KM.IV.2. KONSTRUKCJA ROZMOWY TELEFONICZNEJ ...........275
KM.IV.3. ZASTRZE ENIA ....................................................................300
CZ
V
SPOTKANIE HANDLOWE .................................... 309
KM.V.1. ETAP PIERWSZY — NAWI ZANIE KONTAKTU ...........312
KM.V.2. ETAP DRUGI — ZBIERANIE INFORMACJI
I U WIADAMIANIE POTRZEB ..........................................................326
KM.V.3. ETAP TRZECI
— PRZEDSTAWIENIE PROPOZYCJI I PREZENTACJA ...............339
KM.V.4. PREZENTACJA WIELOOSOBOWA ...................................345
KM.V.5. ETAP CZWARTY — ZAMKNI CIE SPRZEDA Y ............352
KM.V.6. UTWIERDZENIE W DECYZJI ............................................359
KM.V.7. ZASTRZE ENIA ......................................................................362
KM.V.8. PODSUMOWANIE ..................................................................374
CZ
VI
WZORZEC PYTA
KM.VI.1. SI A PYTA
PROWADZ CYCH (WPP) .... 377
............................................................................378
...........................................................388
KM.VI.2. JAK DZIA A WZORZEC? ....................................................381
KM.VI.3. TWORZENIE PYTA
CZ
VII
KLIENT NIEZADOWOLONY… ............................ 393
KM.VII.1. W PIERWSZYM ODRUCHU .............................................394
KM.VII.2. PRAWA KLIENTA ...............................................................396
KM.VII.3. JAK TO ZA ATWI ? ...........................................................402
7
Kup książkę
Poleć książkę
Zgłoś jeśli naruszono regulamin