Jak zarabiac na blogu Praktyczny kurs dla blogerow.pdf

(658 KB) Pobierz
Kup książkę
Barbara Celińska
Jak zarabiać na blogu
Praktyczny kurs dla blogerów
Kup książkę
Kupuj taniej od wydawcy
https://kursyonline.wymownia.pl:
Wydawnictwo Wymownia
Kup książkę
WSTĘP
Świat bez Internetu trudno byłoby sobie dzisiaj wyobrazić. Jest to medium o
największym zasięgu, wszechogarniające, wręcz żarłocznie pochłaniające coraz
więcej dziedzin życia, o wpływach, które wydają się nie mieć granic. Doskonale
wiedzą o tym blogerzy, którym rozwój Internetu otworzył bramy do zupełnie
nowych możliwości. Blogów nie tworzy się już jedynie dla celów rozrywkowych,
nie są tylko wyrazem naszych pasji i zainteresowań, ale stały się również
narzędziem pracy i szansą na całkiem niezły zarobek. Nie każdy bloger wie jednak,
jak prowadzić swoją stronę, by wykorzystać ją w ten sposób. Nikt, kto ma własną
firmę, nie może pozostać obojętny wobec potencjału Internetu – biznesmeni coraz
częściej wykorzystują go do promowania swoich marek i wsparcia poszukują
właśnie u blogerów; pragną nawiązać z nimi współpracę, aby rozreklamować swój
produkt. Na jakiej jednak zasadzie przedsiębiorca wybiera blogera, któremu zaufa
na tyle, by pokazać swoją markę na jego stronie? Ważnym kryterium jest
oczywiście popularność – blogi o dużej liczbie wyświetleń, zasypane
komentarzami i mające sporą grupę czytelników bez wątpienia w pierwszej
kolejności wzbudzą zainteresowanie firm. W końcu im więcej odwiedzin na
stronie, tym większe grono odbiorców, do których dotrze reklama. Ale zasięgi to
tylko jeden z wielu czynników – trzeba o tym pamiętać, jeśli chce się osiągnąć
Kup książkę
Zgłoś jeśli naruszono regulamin