Dark Messiah of Might and Magic poradnik do gry.pdf
(
586 KB
)
Pobierz
Nieoficjalny poradnik GRY-OnLine do gry
Dark Messiah
of Might and Magic
autor: Mariusz „Pirx” Janas
Copyright © wydawnictwo GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
www.gry-online.pl
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp.
należą do ich prawowitych właścicieli.
Kup książkę
Dark Messiah of Might and Magic
– Poradnik
GRY-OnLine
SPIS
TRE
Ś
CI
Wstęp________________________________________________________________ 3
Prolog _______________________________________________________________ 4
Rozdział 1: The Gate of Stonehelm ________________________________________ 13
Rozdział 2: The Gleam of a Cold Knife ______________________________________ 24
Rozdział 3: Dead Man’s Trail _____________________________________________ 53
Rozdział 4: Across the Sea of Blood ________________________________________ 74
Rozdział 5: The Temple of the Spider_______________________________________ 89
Rozdział 6: The Altar of the Skull _________________________________________ 137
Rozdział 7: Fire in the Blood ____________________________________________ 159
Rozdział 8: In the House of Ashes ________________________________________ 184
Rozdział 9: City of Flame _______________________________________________ 207
Epilog______________________________________________________________ 223
Zakończenia alternatywne ______________________________________________ 244
Zakończenie nr 2 ___________________________________________________ 244
Zakończenie nr 3 ___________________________________________________ 247
Zakończenie nr 4 ___________________________________________________ 253
Od Autora __________________________________________________________ 254
Copyright © wydawnictwo GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione
bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A. Ilustracja na okładce
-
wykorzystana za zgodą © Shutterstock
Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Dodatkowe informacje na temat opisywanej w tej publikacji gry znajdziecie na stronach serwisu GRY-OnLine.
www.gry-online.pl
Strona: 2
Kup książkę
Dark Messiah of Might and Magic
– Poradnik
GRY-OnLine
Wstęp
Jam jest Sareth – uczeń Wielkiego Czarodzieja Phenriga!
Z Jego polecenia, wyposażon w Wiedzę i Moce przekazane mi przez Niego ruszam do Ashan, gdyż
Przeznaczenie i Mistrz tam mnie kierują. Ci, których serce ich nieulękłe do Czynu popycha niechaj
towarzyszyć mi zechcą i pamiętają – Mrok i
Śmierć
drogę Naszą znaczyć będę.
Cokolwiek czynić będziecie pamiętajcie,
że
każdy z nas
Śmiertelnym
jest, jeno jedno
Życie
przypadło mu w udziale. Uczcie się i rozwijajcie swoje umiejętności nabyte w walce, jako ja
zdobywałem je pod okiem Potężnego Phenriga! Postępujcie ostrożnie i roztropnie, aby nie stać się
żerem
dla Orków i Goblinów, oraz innej wszelkiej wszeteczności! Korzystajcie ze Wszystkich
Zmysłów i Rozumu wspierając je Ducha hartem. Połączywszy w jedno, o czym teraz rzekłem jest
Nadzieja – nadzieja,
że
przeżyjecie ze mną w mrok Nieznanego!
Kto ze mną podąży w stronę Przeznaczenia, kto chciw Sławy i Chwały?!
Na koń i za mną! Ruszamy!
Strona: 3
Kup książkę
Dark Messiah of Might and Magic
– Poradnik
GRY-OnLine
Prolog
Uśpione
Zło
zostało obudzone! Wezwany szybko znalazłem się przed obliczem mojego Mistrza i
Mentora Phenriga, który w formie wielce lakonicznej poinformował mnie,
że
czas mojej Nauki minął
i nadszedł moment, abym pokazał czegom nauczyć się zdołał. Ton głosu uzmysłowił mi,
że
czas
wyrozumiałego traktowania, należny Adeptom mam już za sobą
Zło zostało obudzone!
W poprzednim wcieleniu musiałem mieć na imię Raziel, tak
mi się przynajmniej wydaje …
Wysłuchałem dokładnie, co mam czynić, zadanie zdawało się proste, ale znając Mistrza
przeczuwałem,
że
ten egzamin spacerem nie będzie. Miałem w opuszczonej i zrujnowanej
Świątyni
odnaleźć starożytny artefakt
Shantiri Crystal
(Kryształ Shantiri). Kluczem i to dosłownie miał być
porzucony, gdzieś na jednym z ołtarzy
świątyni
Spider Key
(Klucz Pająka). W drogę!
Mistrz Phenrig uznał,
że
jestem gotów do egzaminu.
Korytarz cuchnął wilgocią i nie zachęcał raczej do jego
zwiedzania. Naprzód!
Strona: 4
Kup książkę
Plik z chomika:
PDFator
Inne pliki z tego folderu:
Alpha Protocol poradnik opis przejscia questy.pdf
(776 KB)
Angry Birds Epic poradnik do gry.pdf
(1546 KB)
Arcania Gothic 4 poradnik opis przejscia questy.pdf
(735 KB)
Alpha Protocol porady NPC perki umiejetnosci akta romanse.pdf
(505 KB)
Arcania Gothic 4 Atlas swiata poradnik do gry.pdf
(485 KB)
Inne foldery tego chomika:
3ds max
50 zadań i zagadek szachowych
Access
Acrobat
Administracja
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin