Twoja firma w social mediach Podrecznik marketingu internetowego dla malych i srednich przedsiebiorstw Wydanie II.pdf
(
1710 KB
)
Pobierz
Wszelkie prawa zastrzeżone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu
niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione. Wykonywanie kopii metodą
kserograficzną, fotograficzną, a także kopiowanie książki na nośniku filmowym,
magnetycznym lub innym powoduje naruszenie praw autorskich niniejszej publikacji.
Wszystkie znaki występujące w tekście są zastrzeżonymi znakami firmowymi bądź
towarowymi ich właścicieli.
Autor oraz Wydawnictwo HELION dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce
informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za
ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub
autorskich. Autor oraz Wydawnictwo HELION nie ponoszą również żadnej odpowiedzialności
za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartych w książce.
Redaktor prowadzący: Magdalena Dragon-Philipczyk
Wydawnictwo HELION
ul. Kościuszki 1c, 44-100 GLIWICE
tel. 32 231 22 19, 32 230 98 63
e-mail:
onepress@onepress.pl
WWW:
http://onepress.pl
(księgarnia internetowa, katalog książek)
Drogi Czytelniku!
Jeżeli chcesz ocenić tę książkę, zajrzyj pod adres
http://onepress.pl/user/opinie/twfis2
Możesz tam wpisać swoje uwagi, spostrzeżenia, recenzję.
ISBN: 978-83-283-4224-8
Copyright © Helion 2018
Printed in Poland.
•
Kup książkę
•
Poleć książkę
•
Oceń książkę
•
Księgarnia internetowa
•
Lubię to! » Nasza społeczność
Spis treści
Wstęp ..............................................................................................7
Rozdział 1. Panorama mediów społecznościowych ................15
Dziki Zachód ............................................................................16
Social jest stary! ........................................................................19
1, 2, 3, internet ..........................................................................20
Człowiek jest najważniejszy ....................................................24
Nowe media dla nowego człowieka ........................................27
Nowe media (nie) są bezpłatne! ..............................................28
Nie ma Cię w socialu, to znaczy,
że
i tak jesteś w sieci .........30
Social media — co jest czym? ..................................................31
Rozdział 2. Od koncepcji do działania,
czyli social media marketing ................................................33
Marketing pod strzechy! ..........................................................36
Najtrudniejszy ......................................................................37
Komputer czy jabłko? ..............................................................38
Naszą siłą będzie treść .............................................................39
Analiza rynku — gdzie jest konkurencja?
Gdzie są moi odbiorcy? .........................................................41
Monitoring social mediów — jak go wykorzystać? ...............45
Obsługa klienta w social mediach
— jak prowadzić ją efektywnie? ...........................................57
5
Kup książkę
Poleć książkę
Twoja firma w social mediach
Rozdział 3. Przegląd narzędzi ....................................................69
Facebook ...................................................................................70
Facebook Messenger ..............................................................106
Twitter ....................................................................................114
YouTube .................................................................................132
Blogosfera ...............................................................................154
Mikroinfluencerzy ..................................................................174
Visual content .........................................................................176
LinkedIn .................................................................................203
Przydatne narzędzia socialowca ............................................217
Rozdział 4. Social biznes, czyli media społecznościowe
w działaniu firmy — przyszłość czy teraźniejszość? ........225
So-lo-mo .................................................................................226
Hipsteryzacja ..........................................................................227
Internet rzeczy .......................................................................228
Social biznes ...........................................................................229
Social selling ...........................................................................232
Społeczna odpowiedzialność .................................................234
Rozdział 5. #człowiek — trend numer jeden w 2018 roku
i później? ...............................................................................237
Mniej stocka, więcej
życia
......................................................238
Mniejszość też ma znaczenie? ...............................................240
Treść — klucz do serc i umysłów .........................................242
Długi ogon nadaje ton ...........................................................244
Każdy z nas jest medium .......................................................246
Podziękowania ...........................................................................251
6
Kup książkę
Poleć książkę
Rozdział 2.
Od koncepcji do działania,
czyli social media marketing
Mam wujka, który przy każdej okazji mówi,
że
jego praca ma
sens, a moja — niekoniecznie. Bo ja pracuję w marketingu,
który dla niego jest wciskaniem ludziom kitu (ewentualnie
ściemy).
No cóż, ludzie zajmujący się marketingiem czy re-
klamą nie mają dobrego PR — to fakt. Jednak jakoś tak się
składa,
że
bez marketingu nasze
życie
byłoby pewnie uboż-
sze, bo w końcu co ten wujek by jadł, pił i kupował?
Marketing to całkiem poważny biznes. Lekceważy go wpraw-
dzie wiele osób, ale działa trochę jak wiatr (albo Duch
Święty
— w wersji dla wierzących). Nikt go nie widzi, ale każdy
czuje. W mediach społecznościowych działa to dokładnie tak
samo — marketing, który prowadzimy, powinien być jak
wiatr — ma wywoływać pożądany efekt, ale ludzie nie muszą
być go
świadomi.
Dla wielu osób zajmujących się obszarem
public relations albo marketingu wchodzących w
świat
me-
diów społecznościowych jest to zresztą nie lada problem.
Często spotykam się z opinią,
że
działania w mediach spo-
łecznościowych
są użyteczne, ale wtedy, gdy nie korzysta się
tu ze sponsorowania treści. Bo wówczas — dla wielu trady-
cyjnych PR-owców — to są działania public relations. A jeśli
już sponsorujemy, to robi się z tego kampania reklamowa.
33
Kup książkę
Poleć książkę
Plik z chomika:
PDFator
Inne pliki z tego folderu:
Serwisy spolecznosciowe Budowa administracja i moderacja.pdf
(8815 KB)
FACEBOOK MARKETING Profil Na Facebooku.pdf
(190 KB)
Dowiedz sie jak zarabiac online bez inwestycji.pdf
(444 KB)
Google dla biznesu.pdf
(1047 KB)
Jak cie widza tak cie pisza Sztuka autopromocji w mediach spolecznosciowych.pdf
(851 KB)
Inne foldery tego chomika:
3ds max
50 zadań i zagadek szachowych
Access
Acrobat
Administracja
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin