Spolecznosciowy BOOM Wykorzystaj potencjal sieci e kontaktow do wykreowania marki zwiekszenia sprzedazy i zdominowania rynku.pdf

(1374 KB) Pobierz
Tytuł oryginału: Social BOOM!: How to Master Business Social Media to Brand Yourself,
Sell Yourself, Sell Your Product, Dominate Your Industry
Tłumaczenie: Sławomir Kupisz
Projekt okładki: Studio Gravite/Olsztyn
Obarek, Pokoński, Pazdrijowski, Zaprucki
ISBN: 978-83-246-3664-8
Authorized translation from the English language edition, entitled: Social BOOM!,
First Edition, ISBN 0132686058, by Jeffrey Gitomer; published by Pearson Education, Inc,
publishing as Financial Times Prentice Hall.
Copyright © 2011 by Jeffrey Gitomer. All right reserved
© 2011 Pearson Education, Inc. Publishing as FT Press
All rights reserved. No part of this book may be reproduced or transmitted in any form
or by any means, electronic or mechanical, including photocopying, recording or by any
information storage retrieval system, without permission from Pearson Education Inc.
Polish language edition published by Helion S.A.
Copyright © 2012
Wszelkie prawa zastrzeżone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości
lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione.
Wykonywanie kopii metodą kserograficzną, fotograficzną, a także kopiowanie
książki na nośniku filmowym, magnetycznym lub innym powoduje naruszenie
praw autorskich niniejszej publikacji.
Wszystkie znaki występujące w tekście są zastrzeżonymi znakami firmowymi
bądź towarowymi ich właścicieli.
Autor oraz Wydawnictwo HELION dołożyli wszelkich starań, by zawarte
w tej książce informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej
odpowiedzialności ani za ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne
naruszenie praw patentowych lub autorskich. Autor oraz Wydawnictwo HELION
nie ponoszą również żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe
z wykorzystania informacji zawartych w książce.
Materiały graficzne na okładce zostały wykorzystane za zgodą Shutterstock Images LLC.
Drogi Czytelniku!
Jeżeli chcesz ocenić tę książkę, zajrzyj pod adres
http://onepress.pl/user/opinie/spboom
Możesz tam wpisać swoje uwagi, spostrzeżenia, recenzję.
Wydawnictwo HELION
ul. Kościuszki 1c, 44-100 GLIWICE
tel. 32 231 22 19, 32 230 98 63
e-mail:
onepress@onepress.pl
WWW:
http://onepress.pl
(księgarnia internetowa, katalog książek)
Printed in Poland.
Kup książkę
Poleć książkę
Oceń książkę
Księgarnia internetowa
Lubię to! » Nasza społeczność
Społecznościowy BOOM
Jeffrey Gitomer
17
Spis tre ci
Media biznesowo-spoïeczno ciowe i ukryte w nich mo liwo ci ............... 7
To nie jest ksiÈ ka ................................................................................... 10
Có takiego spoïecznego jest w mediach spoïeczno ciowych?
Jak spoïeczny jeste Ty? ......................................................................... 12
BOOM STA SI} FAKTEM. SKORZYSTAJ I TY!
Boom na media spoïeczno ciowe staï siÚ faktem, a Ty zostaïe w tyle .... 21
Spoïeczno ciowa rewolucja i Twoja ewolucja ........................................ 27
Media spoïeczno ciowe — akwizycja na nowo. PrzyïÈczysz siÚ? .......... 31
Czy jeste ju aktywny w wiecie mediów spoïeczno ciowych?
Czy wciÈ czekasz i przypatrujesz siÚ z boku? ........................................ 35
Od osobistych do biznesowych zastosowañ mediów spoïeczno ciowych ... 40
Media spoïeczno ciowe czy media BIZNESOWO-spoïeczno ciowe?
Ty wybierasz ............................................................................................. 44
9 sposobów na skuszenie zïotej rybki ................................................ 49
Czy media spoïeczno ciowe sprawdzajÈ siÚ w ka dej bran y? ........... 60
Sekretne drzwi: 8 kroków i jeste W ¥RODKU! ................................... 67
BOOM NA FACEBOOKA
Ró nica pomiÚdzy mediami spoïeczno ciowymi
a mediami biznesowo-spoïeczno ciowymi na przykïadzie Facebooka ... 80
O nie, tylko nie Facebook! Aaaaaaaaaa!!! ................................................ 83
Co „ÊwierkaÊ”? Co publikowaÊ? Jak szukaÊ kontaktów? ....................... 88
Tworzenie wïasnej strony firmowej na Facebooku .................................. 93
Kup książkę
Poleć książkę
18
Jeffrey Gitomer
Społecznościowy BOOM
BOOM NA LINKEDIN
Ró nica pomiÚdzy mediami spoïeczno ciowymi
a mediami biznesowo-spoïeczno ciowymi na przykïadzie LinkedIn ....... 97
15 zasad, których powinien przestrzegaÊ
ka dy u ytkownik LinkedIn ................................................................100
Sprzedawanie jest prospoïeczne — media spoïeczno ciowe
jako narzÚdzie sprzeda y ..................................................................108
LinkedIn dla wszystkich i dla ka dego ..............................................120
BOOM NA TWITTERA
Ró nica pomiÚdzy mediami spoïeczno ciowymi
a mediami biznesowo-spoïeczno ciowymi na przykïadzie Twittera .......126
TweetujÚ, wiÚc jestem ............................................................................128
ZrozumieÊ Twittera i potÚgÚ retweetów ..................................................132
Sandy Carter — liderka (spoïeczno ciowa) z pierwszego rzÚdu ...........137
Witaj na najwiÚkszym cocktail party wiata .....................................142
3 rzeczy na temat Twittera, które kompletnie umykajÈ
uwadze biznesmenów .......................................................................149
12 rzeczy, których dowiedziaïem siÚ o Twitterze ..............................157
Tweety Jeffreya Gitomera nawiÈzujÈce do tematyki
mediów spoïeczno ciowych ...................................................................162
BOOM NA YOUTUBE
Ró nica pomiÚdzy mediami spoïeczno ciowymi
a mediami biznesowo-spoïeczno ciowymi na przykïadzie YouTube ......166
YouTube — jak wspiÈÊ siÚ na szczyt .................................................168
Kup książkę
Poleć książkę
Społecznościowy BOOM
Jeffrey Gitomer
19
KLEJ!
BLOG. BLOG. BLOG ...................................................................................176
Proces klejenia .......................................................................................180
Siïa Twojego e-magazynu .......................................................................182
BOOM SPOECZNO¥CIOWY
Warto Ê. Mowa o Tobie? .........................................................................186
Pomocy! ChcÚ pisaÊ, ale nie wiem jak! ..................................................190
4 zasady marketingu szeptanego ......................................................197
Media spoïeczno ciowe a biznes. Z perspektywy karierowicza .......204
Jeste pracownikiem czy czïowiekiem? ................................................212
Twoja (osobista) strategia dziaïania w mediach spoïeczno ciowych ....214
Ace of Sales — w sïu bie mediom spoïeczno ciowym ..........................217
Przepis na sukces w mediach biznesowo-spoïeczno ciowych:
przyciÈgaj ludzi, zaciekawiaj ich, nawiÈzuj kontakty .............................219
Chcesz wïÈczyÊ siÚ w boom na media spoïeczno ciowe?
PomogÚ Ci w tym osobi cie! ...................................................................222
Ta ksiÈ ka nie ma zakoñczenia… .............................................................223
Kup książkę
Poleć książkę
Zgłoś jeśli naruszono regulamin