Metoda Lean Product Jak byc innowacyjnym dzieki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalnosci i informacji zwrotnej od klientow.pdf
(
2324 KB
)
Pobierz
Tytuł oryginału: The Lean Product Playbook: How to Innovate
with Minimum Viable Products and Rapid Customer Feedback
Tłumaczenie: Maksymilian Gutowski
ISBN: 978-83-283-3690-2
Copyright © 2015 by Dan Olsen
Published by John Wiley & Sons, Inc., Hoboken, New Jersey
Ali Rights Reserved. This translation published under license with the original publisher
John Wiley & Sons. Inc
Translation copyright © 2018 by Helion SA
No part of this publication may be reproduced, stored in a retrieval system, or transmitted
in any form or by any means, electronic, mechanical, photocopying, recording, scanning,
or otherwise without either the prior written permission of the Publisher.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu
niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione. Wykonywanie kopii metodą
kserograficzną, fotograficzną, a także kopiowanie książki na nośniku filmowym,
magnetycznym lub innym powoduje naruszenie praw autorskich niniejszej publikacji.
Wszystkie znaki występujące w tekście są zastrzeżonymi znakami firmowymi bądź
towarowymi ich właścicieli.
Autor oraz Wydawnictwo HELION dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce
informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za
ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub
autorskich. Autor oraz Wydawnictwo HELION nie ponoszą również żadnej odpowiedzialności
za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartych w książce.
Drogi Czytelniku!
Jeżeli chcesz ocenić tę książkę, zajrzyj pod adres
http://onepress.pl/user/opinie/melepr
Możesz tam wpisać swoje uwagi, spostrzeżenia, recenzję.
Wydawnictwo HELION
ul. Kościuszki 1c, 44-100 GLIWICE
tel. 32 231 22 19, 32 230 98 63
e-mail:
onepress@onepress.pl
WWW:
http://onepress.pl
(księgarnia internetowa, katalog książek)
Printed in Poland.
•
Kup książkę
•
Poleć książkę
•
Oceń książkę
•
Księgarnia internetowa
•
Lubię to! » Nasza społeczność
Spis tre ci
Wprowadzenie: Sk d si bior nieudane produkty
i kiedy metoda Lean wchodzi do gry
17
Cz
I. Podstawowe zagadnienia
27
27
28
32
33
Rozdzia 1. Dopasowanie produktu do rynku
w ramach metody Lean Product
Czym jest dopasowanie produkt – rynek?
Piramida dopasowania produkt – rynek
Quicken: z 47. miejsca na podium
Metoda Lean Product
Rozdzia 2. Przestrzenie problemów i rozwi za
Kosmiczny d ugopis
Problem definiuje rynek
Co i jak
Rozwój produktu od zewn trz
Czy warto s ucha klientów?
Historia dwóch funkcji
Wykorzystanie przestrzeni rozwi za
do znalezienia przestrzeni problemów
37
37
39
40
40
41
42
44
Kup książkę
Poleć książkę
METODA LEAN PRODUCT
Cz
II. Metoda Lean Product
49
49
50
52
53
54
Rozdzia 3. Wska odbiorc docelowego (krok 1.)
Poszukiwanie klientów
Segmentacja rynku docelowego
U ytkownicy a nabywcy
Cykl przyjmowania nowych technologii
Persony
Rozdzia 4. Zidentyfikuj zaniedbane potrzeby odbiorców (krok 2.)
Potrzeby odbiorcy
Przyk ad potrzeby klienta: TurboTax
Odkrywanie klienta
Drabiny korzy ci
Hierarchie potrzeb
Istotno a zadowolenie
Powi zane techniki analityczne
Wizualizacja warto ci dodanej
Model Kano
Zastosowanie modeli poznawczych
61
61
62
64
66
67
69
80
83
88
90
Rozdzia 5. Zdefiniuj propozycj warto ci (krok 3.)
Strategia — mówi „nie”
Propozycje warto ci wyszukiwarek
Katastrofa Cuil
Tworzenie propozycji warto ci produktu
Podje d anie tam, gdzie b dzie kr ek
Kamera Flip
Przewidywanie przysz o ci w propozycjach warto ci
91
92
93
95
97
99
100
100
Rozdzia 6. Okre l zestaw funkcji MVP (krok 4.)
Historyjki u ytkownika: funkcje i korzy ci
Rozk ad funkcji na cz ci
Mniejsze serie s atwiejsze w obs udze
Okre lanie zakresów punktami
Priorytetyzowanie na podstawie ROI
Wybór propozycji MVP
12
103
104
105
106
106
107
111
Kup książkę
Poleć książkę
Spis tre ci
Rozdzia 7. Stwórz prototyp MVP (krok 5.)
Czym (nie) jest MVP?
Testy MVP
Matryca testów MVP
Jako ciowe testy marketingu
Ilo ciowe testy marketingu
Jako ciowe testy produktu
Ilo ciowe testy produktu
115
115
117
119
119
120
126
134
Rozdzia 8. Zasady dobrego projektowania UX
Czym jest dobry UX?
Góra lodowa projektowania UX
Projekt koncepcyjny
Architektura informacji
Projektowanie interakcji
Projekt graficzny
Zasady projektowania
Tekst jako wa ny aspekt UX
Dru yna A
Decyduje u ytkownik
137
138
142
143
146
149
156
162
167
168
169
Rozdzia 9. Przetestuj MVP z udzia em klientów (krok 6.)
Z iloma klientami nale y prowadzi testy?
Testowanie na ywo, zdalnie i bez moderacji
Jak rekrutowa klientów z rynku docelowego
Testy u ytkowników Intuit
Testowanie Ramen
Jak ustrukturyzowa sesj badawcz
Jak zadawa dobre pytania
Pytania otwarte i zamkni te
Empatia i jej brak
Podsumowanie testu
Jak analizowa informacje zwrotne
U yteczno a dopasowanie produktu do rynku
171
172
174
176
182
183
184
186
187
189
190
191
193
13
Kup książkę
Poleć książkę
Plik z chomika:
PDFator
Inne pliki z tego folderu:
Biblioteki cyfrowe tworzenie zarzadzanie odbior.pdf
(1335 KB)
Biblia e biznesu 2 Nowy Testament.pdf
(1547 KB)
Biblia e biznesu.pdf
(743 KB)
E biznes po godzinach Jak zarabiac w sieci bez rzucania pracy na etacie Wydanie kieszonkowe.pdf
(582 KB)
Droga Startupu Metoda sukcesu.pdf
(792 KB)
Inne foldery tego chomika:
3ds max
50 zadań i zagadek szachowych
Access
Acrobat
Administracja
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin