Stworzona do sprzedazy Zbuduj firme ktora przetrwa bez Ciebie.pdf

(1034 KB) Pobierz
Tytuł oryginału: Built to Sell: Creating a Business That Can Thrive Without You
Tłumaczenie: Marta Czub
ISBN: 978-83-246-3938-0
Copyright © John Warrillow, 2010
All rights reserved.
All rights reserved including the right of reproduction in whole or in part in any form.
This edition published by arrangement with Portfolio, a member of Penguin Group
(USA) Inc.
Polish edition copyright © 2012 by Helion S.A.
All rights reserved.
All rights reserved. No part of this book may be reproduced or transmitted in any form
or by any means, electronic or mechanical, including photocopying, recording or by
any information storage retrieval system, without permission from the Publisher.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości
lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione.
Wykonywanie kopii metodą kserograficzną, fotograficzną, a także kopiowanie
książki na nośniku filmowym, magnetycznym lub innym powoduje naruszenie
praw autorskich niniejszej publikacji.
Wszystkie znaki występujące w tekście są zastrzeżonymi znakami firmowymi
bądź towarowymi ich właścicieli.
Wydawnictwo HELION dołożyło wszelkich starań, by zawarte w tej książce
informacje były kompletne i rzetelne. Nie bierze jednak żadnej odpowiedzialności ani
za ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych
lub autorskich. Wydawnictwo HELION nie ponosi również żadnej odpowiedzialności
za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartych w książce.
Drogi Czytelniku!
Jeżeli chcesz ocenić tę książkę, zajrzyj pod adres
Http://onepress.pl/user/opinie/zarosp
Możesz tam wpisać swoje uwagi, spostrzeżenia, recenzję.
Wydawnictwo HELION
ul. Kościuszki 1c, 44-100 GLIWICE
tel. 32 231 22 19, 32 230 98 63
e-mail:
onepress@onepress.pl
WWW:
http://onepress.pl
(księgarnia internetowa, katalog książek)
Printed in Poland.
Kup książkę
Poleć książkę
Oceń książkę
Księgarnia internetowa
Lubię to! » Nasza społeczność
Spis tre ci
Przedmowa
WstÚp
PodziÚkowania
R
OZDZIAŁ
1.
R
OZDZIAŁ
2.
R
OZDZIAŁ
3.
R
OZDZIAŁ
4.
R
OZDZIAŁ
5.
R
OZDZIAŁ
6.
R
OZDZIAŁ
7.
R
OZDZIAŁ
8.
R
OZDZIAŁ
9.
R
OZDZIAŁ
10.
R
OZDZIAŁ
11.
R
OZDZIAŁ
12.
R
OZDZIAŁ
13.
R
OZDZIAŁ
14.
Chaos w firmie
Firma bez warto ci?
Wdra anie procesu
WewnÚtrzna presja
Próba
Kandydaci
NarastajÈce trudno ci
Kwota
RozpÚd
Nieograniczone mo liwo ci rozwoju
Wyznanie
Pytanie
Firma gotowa na sprzeda
Meta
Przewodnik wdro enia
Wykaz rad Teda
9
13
17
21
29
39
47
57
65
73
85
91
103
111
119
127
133
137
165
Kup książkę
Poleć książkę
8
TYT KSIAZKI
Kup książkę
Poleć książkę
R
OZDZIAŁ
1.
Chaos w firmie
lex Stapleton zajechaï range roverem na parking przed budynkiem
Banku MNY. Zabraï z tylnego siedzenia teczkÚ i pobiegï do drzwi.
ZerknÈï na zegarek i straciï zïudzenia: 9.06. Znów byï spó niony.
Bywaï tu regularnie, wiÚc jego nazwisko znajdowaïo siÚ na li cie
w recepcji, a ochroniarz skinÈï tylko, eby wchodziï. Alex wsiadï do
wolnej windy i nacisnÈï przycisk na osiemnaste piÚtro. Po raz pierwszy
od wyj cia z biura odetchnÈï peïnÈ piersiÈ.
Jak tylko winda stanÚïa, pobiegï prosto do sali konferencyjnej,
w której odbywaïy siÚ wszystkie jego spotkania w MNY. Klient, John
Stevens, czekaï ju na niego z rozdra nionÈ minÈ.
— Przepraszam za spó nienie, John. Wiem, e jest piÈtek, ale te
korki...
— Masz makiety? — przerwaï mu zniecierpliwiony John.
John pracowaï w banku od siedmiu lat. Zaraz po studiach na aka-
demii ekonomicznej dostaï pracÚ na stanowisku specjalisty do spraw
klientów i przez kilka lat zajmowaï siÚ udzielaniem po yczek dla maïych
przedsiÚbiorstw. Potem przeszedï do dziaïu marketingu w gïównej
siedzibie banku. Mimo mïodego wieku byï otyïy i ïysy, wiecznie w cie-
kïy na caïy wiat, i choÊ z wyksztaïcenia nie byï marketingowcem,
chciaï kontrolowaÊ pracÚ Aleksa w najdrobniejszym szczególe.
A
Kup książkę
Poleć książkę
Zgłoś jeśli naruszono regulamin