Stworz jednorozca Od idei po startup wart miliony.pdf
(
682 KB
)
Pobierz
Wszelkie prawa zastrzeżone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej
publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione. Wykonywanie kopii metodą kserograficzną,
fotograficzną, a także kopiowanie książki na nośniku filmowym, magnetycznym lub innym
powoduje naruszenie praw autorskich niniejszej publikacji.
Wszystkie znaki występujące w tekście są zastrzeżonymi znakami firmowymi bądź towarowymi ich
właścicieli.
Autor oraz Wydawnictwo HELION dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce informacje
były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za ich wykorzystanie,
ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub autorskich. Autor oraz
Wydawnictwo HELION nie ponoszą również żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody
wynikłe z wykorzystania informacji zawartych w książce.
Redaktor prowadzący: Magdalena Dragon-Philipczyk
Projekt okładki: Anna Kozłowska
Grafika na okładce: designed by Freepik.com
Wydawnictwo HELION
ul. Kościuszki 1c, 44-100 GLIWICE
tel. 32 231 22 19, 32 230 98 63
e-mail:
onepress@onepress.pl
WWW:
http://onepress.pl
(księgarnia internetowa, katalog książek)
Drogi Czytelniku!
Jeżeli chcesz ocenić tę książkę, zajrzyj pod adres
http://onepress.pl/user/opinie/starpi
Możesz tam wpisać swoje uwagi, spostrzeżenia, recenzję.
ISBN: 978-83-283-0714-8
Copyright © Helion 2016
Printed in Poland.
•
Kup książkę
•
Poleć książkę
•
Oceń książkę
•
Księgarnia internetowa
•
Lubię to! » Nasza społeczność
SPIS TRE CI
Wprowadzenie ..................................................................................... 7
Cz
I. Wiedza i praca
....................................................................13
Rozdzia 1. Jednoro ce istniej .......................................................... 13
Nie licz si zasoby, tylko zaradno
Narodziny jednoro ców ...........................................................................................15
yj w przysz o ci .......................................................................................................17
Wpadnij w na óg dzia ania .......................................................................................19
Nie zatrzymuj si na aplikacji ..................................................................................21
Rozwa stworzenie platformy ................................................................................23
Startup to nie zabawa ...............................................................................................25
Rozdzia 2. Motywacja do dzia ania i szukanie problemu ..................... 27
Zdobywanie wiedzy w XXI wieku ............................................................................27
Wzoruj si na innych .................................................................................................29
Zdefiniuj swój problem .............................................................................................37
Dlaczego warto tworzy platformy ........................................................................42
Pora na twój startup musi by dobra idealna ......................................................47
Dobry biznes nie jest z y ...........................................................................................50
To jak stworzy ten model biznesowy? ................................................................63
Rozdzia 3. Nigdy nie uwa aj si za eksperta ...................................... 71
Ucz si na czyich b dach .....................................................................................71
B d w czym autentycznie dobry ........................................................................73
Zatrudniaj swoje s abo ci ........................................................................................75
Co takiego daje wspó za o yciel? ...........................................................................76
Kup książkę
Poleć książkę
Stwórz jednoro ca
Na co trzeba uwa a ................................................................................................ 78
G ówne kompetencje trzymaj w domu ................................................................. 79
Nie musisz tego zna i umie . Ale mo esz .......................................................... 80
Gdzie rozszerza wiedz ? ....................................................................................... 85
Wystarczy si gn
.................................................................................................... 87
Cz
Osi gn
II. Eksperymenty i narz dzia
Rozdzia 4. Jak wygra z konkurencj , czyli marketing mix ................. 91
du o ma ym kosztem ............................................................................ 91
Do kogo skierowa przekaz marketingowy? ....................................................... 93
Czego marketingowiec ci nie zdradzi ................................................................... 95
Narz dzia, narz dzia i jeszcze raz pomiary ......................................................... 97
SEO, czyli pozwól si znale
...............................................................................100
E-mail marketing, czyli z klientem „na ty” ...........................................................111
Referral marketing, czyli „kupi em to i polecam!” ..............................................133
Pozyskiwanie leadów, czyli „sk d wzi
klientów” ...........................................141
Conversion rate optimization, czyli „poprawianie wyniku” ..............................158
O wszystkim i tak zdecyduje cena .......................................................................161
Gospodarka cyfrowa — tu rozpocznij .................................................................169
Rozdzia 5. Wykorzystaj spo eczno
, ale zacznij od siebie ............... 171
Wi cej za mniej ........................................................................................................171
Jak tworzy biznes — nastawienie zaradnego przedsi biorcy ......................173
Spo eczno
w roli twojego pracownika ............................................................183
Czy jeste gotów na skalowanie? ........................................................................195
VC niezb dne w tworzeniu jednoro ca ...............................................................205
Cz
III. Odwaga i skalowanie
Rozdzia 6. Tworzenie jednoro ca ..................................................... 209
Pomówmy o pieni dzach ......................................................................................209
Jednoro ec? Raczej zebra! ...................................................................................216
Ile za ile? ....................................................................................................................221
Istotne formalno ci ................................................................................................224
Co zrobi z pieni dzmi? .........................................................................................228
–4–
Kup książkę
Poleć książkę
Spis tre ci
Od autora. Wystarczy mie racj tylko raz ........................................ 231
Dodatek. Polecane ród a i narz dzia ............................................... 235
Newslettery .............................................................................................................. 235
Informacje, blogi nt. startupów, technologii, trendów ..................................... 236
Blogi dla inwestorów i przedsi biorców ............................................................. 236
Narz dzia marketingowe, SEO, dla startupów .................................................. 237
Zestawy startowe dla przedsi biorców ............................................................. 237
Budowanie linków SEO .......................................................................................... 238
Dodatkowe porady ................................................................................................. 238
Bibliografia ..................................................................................... 239
Cz
Cz
Cz
I. Wiedza i praca ......................................................................................... 239
II. Eksperymenty i narz dzia .................................................................... 242
III. Odwaga i skalowanie ........................................................................... 246
–5–
Kup książkę
Poleć książkę
Plik z chomika:
PDFator
Inne pliki z tego folderu:
Efektywne zarzadzanie projektami Wydanie VII.pdf
(1238 KB)
Agile Szansa na skokowy wzrost produktywnosci.pdf
(1171 KB)
Audyt we wspolczesnej gospodarce rynkowej.pdf
(719 KB)
Alfabet zarzadzania projektami.pdf
(370 KB)
Bariery we wspolpracy jednostek samorzadu terytorialnego miejskich obszarow funkcjonalnych Przyklad wojewodztwa lodzkiego.pdf
(774 KB)
Inne foldery tego chomika:
3ds max
50 zadań i zagadek szachowych
Access
Acrobat
Administracja
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin