Employer branding czyli zarzadzanie marka pracodawcy Uwarunkowania procesy pomiar.pdf
(
515 KB
)
Pobierz
EMPLOYER BRANDING,
CZYLI ZARZĄDZANIE MARKĄ
PRACODAWCY
UWARUNKOWANIA, PROCESY,
POMIAR
Katarzyna Wojtaszczyk
Kup książkę
Katarzyna Wojtaszczyk
– Katedra Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Wydział Zarządzania, Uniwersytet Łódzki, 90-237 Łódź, ul. Matejki 22/26
RECENZENT
Marta Juchnowicz
Katarzyna Wojtaszczyk -
Katedra Zarządzania Zasobami
Ludzkimi, Wydział Zarządzania, Uniwersytet Łódzki, 90-237 Łódź, ul.
SKŁAD I ŁAMANIE
Matejki 22/26 personel@uni.lodz.pl
ESUS
–
Agnieszka Buszewska
PROJEKT
OKŁADKI
Maciej Brodecki
REDAKTOR WYDAWNICTWA UŁ
Ewa Siwińska
© Copyright by Uniwersytet Łódzki, Łódź
2012
REDAKTOR WYDAWNICTWA UŁ
Ewa Siwińska
Wydane przez Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
SKŁAD I ŁAMANIE
Wydanie I. 5089/2012
ISBN (wersja drukowana) 978-83-7525-747-2
ISBN (ebook) 978-83-7969-247-7
Copyright by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2012
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Wpłynęło do Wydawnictwa 24.04.2012
90-131
Łódź, ul. Lindleya 8
www.wydawnictwo.uni.lodz.pl
e-mail: ksiegarnia@uni.lodz.pl
tel. (42) 665 58 63, faks (42) 665 58 62
Kup książkę
SPIS tREśCI
Wstęp .........................................................................................................................................
Część I. Uwarunkowania
employer branding.........................................................................
Rozdział 1. Zewnętrzne determinanty rozwoju koncepcji
employer branding
.........................
1.1 Przemiany demograficzne ...........................................................................................
1.2 Pokolenie Y i jego oczekiwania wobec pracy.............................................................
1.3 Wojna o talenty ...........................................................................................................
Rozdział 2.
Employer branding
w kontekście ewolucji nauki o zarządzaniu i przeobrażeń
wewnątrz organizacji ..............................................................................................
2.1. Tożsamość organizacji podstawą budowy
employer brand
.......................................
2.2. Zmiany w podejściu do zarządzania zasobami ludzkimi ...........................................
2.3. Marka i siła jej oddziaływania ...................................................................................
Część II. Zarządzanie marką pracodawcy
............................................................................
Rozdział 3. Istota
employer branding
........................................................................................
3.1. Cele i pojęcie
employer branding
..............................................................................
3.2. Pracodawca z wyboru jako organizacja z silną marką...............................................
3.3. Skala wykorzystania
employer branding
w praktyce gospodarczej ..........................
Rozdział 4. Funkcje i narzędzia
employer branding
.................................................................
4.1. Planowanie i organizowanie działań w obszarze
employer branding
.......................
4.2. Angażowanie pracowników w budowanie marki –
employee branding
...................
4.3. Kontrola siły
employer brand
....................................................................................
4.4. Zarządzanie zasobami ludzkimi instrumentem umacniania
employer brand
............
Część III. Pomiar siły
employer brand
....................................................................................
Rozdział 5. Wizerunek marki pracodawcy działającego na polskim rynku i moc jego
oddziaływania ........................................................................................................
5.1. Koncepcja badań własnych i metodologia badawcza ................................................
5.2. Badani o swoich pracodawcach .................................................................................
5.3. Lojalnościowe postawy i zachowania pracowników jako pochodna wizerunku
employer brand
..........................................................................................................
Rozdział 6. Praktyka
employer branding
...................................................................................
6.1. Propozycja wartości dla pracownika oraz stopień zaspokojenia oczekiwań wobec
pracy ..........................................................................................................................
6.2.
Employee branding
w organizacjach zatrudniających respondentów .......................
6.3. Wizerunek
employer brand
i wybrane narzędzia zarządzania marką
a przywiązanie do pracodawcy..................................................................................
6.4. Wnioski z badań .........................................................................................................
5
11
13
14
21
33
47
48
53
65
75
77
78
89
98
105
105
114
122
134
149
151
152
162
179
187
187
195
200
208
Kup książkę
4
Zakończenie ...............................................................................................................................
Bibliografia ................................................................................................................................
Netografia...................................................................................................................................
Spis tabel ....................................................................................................................................
Spis rysunków ............................................................................................................................
Aneks. Kwestionariusz ankiety zastosowanej w badaniach własnych ......................................
Od Redakcji ...............................................................................................................................
213
219
233
237
241
243
251
Kup książkę
Plik z chomika:
PDFator
Inne pliki z tego folderu:
360 stopni System ocen pracowniczych.pdf
(308 KB)
Ksiazka dla skutecznych szefow Znane i mniej znane drogi do sukcesu w kierowaniu ludzmi Wydanie II rozszerzone.pdf
(6835 KB)
Absencja chorobowa pracownikow Uwarunkowania ksztaltowanie pomiar.pdf
(662 KB)
Bezposrednie formy partycypacji pracowniczej Polska na tle starych krajow Unii Europejskiej.pdf
(575 KB)
Assessment Development Center Poznaj najskuteczniejsza metode oceny kompetencji pracownikow i kandydatow do pracy.pdf
(1098 KB)
Inne foldery tego chomika:
3ds max
50 zadań i zagadek szachowych
Access
Acrobat
Administracja
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin