Dowody podróbki w tekście rzekomej Trzeciej Tajemnicy.docx

(60 KB) Pobierz

Dowody podróbki w tekście rzekomej Trzeciej Tajemnicy [TT]

EVIDENCE OF FORGERY

IN THE   TEXT  OF THE
 
ALLEGED THIRD SECRET

 

 

 

Spis treści:

·         Rzekoma TT jest na 2 stronach. Prawdziwa TT jest napisana na jednej stronie papieru;

·         Rzekoma TT jest napisana na 62 linijkach, prawdziwa na ok. 23 linijkach;

·         Na rzekomej TT nie ma pierwszej linijki prawdziwej TT: "W Portugalii dogmaty wiary zawsze zostaną zachowane…", ani nie jest to kontynuacja tego tematu;

·         Rzekoma TT nie nawiązuje do konkretnej daty. Prawdziwa TT wymienia konkretny rok (1972);

·         Treść TT nie wyjaśnia dlaczego upublicznienie jej tłumiono przez 40 lat. Treść prawdziwej TT jest straszna, przerażająca i apokaliptyczna;

·         Rzekoma TT jest podróbką (załączona dokumentacja);

·         S. Łucja była ofiarą podróbek wcześniej.

 

 

 

o         

o         Na jednej stronie kartki:

 

 

 

 

9 stycznia 1944, s. Łucja napisała do bpa da Silva: "Spisałam to o co mnie poprosiłeś; Pan Bóg poddał mnie małej próbie, ale w końcu faktycznie taka była Jego wola: [tekst] zaklejony w kopercie i jest na kartce papieru listowego…" (cyt. przez ks. Alonso, oficjalnego archiwisty Fatimy, "Fatima 50," 13.10.1967, s. 11).

“Tam jest, na pierwszym miejscu, widoczna zwięzłość spisanej Tajemnicy. Kard. Ottaviani, który ją przeczytał, mówi to samo: 'Ona napisała na jednej kartce papieru (portugalski: folha) to co Matka Boża kazała jej powiedzieć Ojcu Świętemu'". (Tajemnica Fatimska: fakt i legenda /The Secret of Fatima: Fact and Legend, ks. Joaquin Alonso, s. 65).

 

 

 

o         Około 23 linijki:

 

 

 

 Po pilnym przesłuchaniu s. Łucji przez kard. Ottavianiego w maju 1955, Święte Oficjum odwołało swoje wcześniejsze odrzucenie tekstu TT i poprosiło o dostarczenie go do Rzymu przez nuncjusza w Lizbonie. Nuncjusz, pomocniczy biskup bpa da Silva, bp Venancio, obejrzał go pod światło: wyraźnie zobaczył 23 linijki rękopisu s. Łucji, co stanowi jedną z największych tajemnic w historii współczesnego świata.

Bp Venancio powiedział, że kiedy był sam, wziął wielką kopertę Tajemnicy i próbował patrzeć przez nią i zobaczyć treść, W dużej kopercie biskupa zobaczył mniejszą kopertę, tę s. Łucji, i w niej zwykłą kartkę papieru z marginesami po obu stronach 3 / 4 cm. A zatem ostateczna Tajemnica Fatimska napisana była na małej kartce papieru. (Cała prawda o Fatimie / The Whole Truth About Fatima, t. III, Brat Michał od Świętej Trójcy, s. 481)

 

 

 

o        Rzekoma trzecia tajemnica nie zawiera pierwszej linijki TT jak napisanej w Czwartych Dziennikach s. Łucji: "W Portugalii dogmaty wiary zawsze zostaną zachowane…", ani nie jest to kontynuacją czy wyjaśnieniem tego tematu.

 

 

 

  Wielki ks. Joaquin Alonso, oficjalny archiwista Fatimy, napisał co następuje o TT:"'W Portugalii dogmaty wiary zawsze zostaną zachowane'. To zdanie w całej jasności implikuje krytyczny stan wiary, który spadnie na inne narody. To oznacza, że będzie kryzys wiary, zaś Portugalia zachowa swoją wiarę. A zatem w okresie poprzedzającym wielki Triumf Serca Maryi, wydarzą się straszne rzeczy które są przedmiotem trzeciej części Tajemnicy. Które? Skoro 'W Portugalii dogmaty wiary zawsze zostaną zachowane', to można wydedukować z tego z absolutną jasnoś-cią, że w innych częściach Kościoła te dogmaty albo staną się przyćmio-ne, albo w ogóle zatracone. Dość możliwe jest to, że w tym pośrednim omawianym okresie (po 1960 i przed triumfem Niepokalanego Serca Maryi) tekst odnosi się konkretnie do zaniedbań samych pasterzy…

Jeden wniosek rzeczywiście wydaje się być bezsporny: treść nieupublicznionej części Tajemnicy nie odnosi się do nowych wojen czy niepokojów politycznych, a do wydarzeń o charakterze religijnym i wewnątrz-Kościelnym, które mają jeszcze bardziej poważny charakter". (La Verdad sobre el Secreto de Fatima, ks. Joaquin Alonso, oficjalny archiwista Fatimy, wyd. hiszpańskie, ss. 80-81)

Całkowity brak wzmianki o kryzysie wiary w tekście rzekomej TT to kolejny wskaźnik, że tekst nie może być prawdziwy. Papież Paweł VI, który przeczytał TT, wydaje się nawiązywać do treści prawdziwej TT w papieskiej wypowiedzi:

·         25.04.1968: "Bo, wiecie, Kościół teraz przechodzi duchowy moment w swojej historii, który nie jest spokojny, zwłaszcza w niektórych krajach… Jest tak dlatego, powiedzieliśmy, nie tylko z powodu praktycznej apostazji która się tak szeroko szerzy, a też i zwłaszcza z powodu zakłopotania jakie niepokoi pewne sektory katolickiego świata i wpływa na wrażliwość tych, Którzy mają odpowiedzialność w Kościele. Każdy to wie. Po soborze Kościół widział i nadal widzi wielkie i wspaniałe przebudzenie, które my pierwsi rozpoznajemy i popieramy. Ale Kościół cierpiał i cierpi na zawirowania idei i faktów, które na pewno nie są zain-spirowane przez dobrego ducha, i nie ogłaszają tej odnowy życia, które sobór obiecywał i promował". (Papież Paweł VI, Dyskurs 25.04.1968, Documentation catholique, 1968, kol. 875-877)
 

·         7.12.1968: "Kościół wszedł w okres niepokoju, samokrytyki, powiemy nawet samozniszczenia. Jest to jak dezorientacja wewnętrzna, ostra i złożona, której nikt nie spodziewałby się po soborze… Myśleliśmy o rozkwicie, o zdrowej ekspansji dojrzałych koncepcji wielkich sesji soboru. Ten aspekt też istnieje. Jakby Kościół sam się uderzał". (Papież Paweł VI, Dyskurs 7.12.1968,   Documentation catholique, 1969, kol. 12);
 

·         17.09.1969:  "Liczne symptomy wydają się zapowiadać wielki niepokój w Kościele". (Papież Paweł VI, Dyskurs 17.09.1969, Documentation catholique, 1969, kol. 853);
 

·         3.12.1969: "Wśród dzieci Kościoła wydaje się szerzyć poczucie dezorientacji, nawet wśród najlepszych, i niekiedy najbardziej wykwalifikowanych, tych którzy sprawują największą władzę". (Papież Paweł VI, Dyskurs 3.12.1969, Documentation catholique, 1969, kol. 1104);
 

·         29.06.1971: "W tej chwili jesteśmy w kryzysie wiary, kryzysie który ma reperkusje w innych sferach, całym życiu religijnym, moralnym i społecznym". (Papież Paweł VI, Dyskurs 29.06.1971, Documentation catholique, 1971, kol. 706);
 

·         29.06.1972: "Przez jakąś szczelinę swąd szatana wszedł do świątyni Boga". (Papież Paweł VI, Dyskurs 29.06.1972, Documentation catholique, 1972, kol. 658).

 

 

 

 

o        Rzekoma trzecia tajemnica nie wymienia żadnej konkretnej daty. Prawdziwa TT wymienia konkretny rok (1972);

 

 

 

 

 

 

 

 Wiemy, że prawdziwa TT mówi o konkretnej dacie, co można wywnioskować z oświadczenia papieża Jana XXIII po przeczytaniu TT w sierpniu 1959: "to nie dotyczy mojego pontyfikatu". (Ks. Joaquin Alonso, oficjalny archiwista Fatimy, "La Verite sur le Secret de Fatima", wyd. francuskie, s. 106). Najwyraźniej, niezależ-nie od wspomnianej daty, papież Jan XXIII nie uważał by dożył tego czasu.

Przesłanie M Bożej Różanej w Bayside, Nowy Jork, weryfikuje, że w TT była wymieniona konkretna data: "Mówię dziś wieczorem, jako wasz Bóg, że tego dnia, jak przepowiedziano w Fatimie, szatan wszedł do Mojego Kościoła na ziemi". (18.06.1986) Weronika Lueken, wizjonerka z Bayside, potwierdziła, że tą "datą" był 1972. Tę datę potwierdzono też w przesłaniu z 1978: "Szatan, Lucyfer w ludzkiej formie, wszedł do Rzymu w roku 1972." (Matka Boża, 7.09.1978)


http://www.tldm.org/images/a1jac.jpg
Co więcej, niedawno beatyfikowana Hiacynta z Fatimy pokazała cud na miejscu objawień w  Bayside, Nowy Jork, w postaci teraz słynnego zdjęcia "Jacinta 1972". Jak powiedziała mała Hiacynta w Bayside: "To ja napisałam wam zdjęcie. To ja napisałam".


Weronika I ona mówi: 
Hiacynta - "To prawda; to się wydarzy. To prawda". (06.1972) Oraz "Hiacynta ostrzegła was o sprawach Rzymu. Teraz jedno się spełni, tajemnica Nieba i ziemi. Powierzyłam wam to już, i poprosiłam byście przygotowali siebie i tych których kochacie na to wydarzenie". (Matka Boża, 30.12.1972) Read more...

Wiemy też, z przesłania z 3.10.1991, że Hiacynta z Fatimy przekazała TT Matce Godinho. Ta w liście do papieża Piusa XII (read letter), zmieniła treść TT, włączyła doń obce tematy, i pominęła istotę TT (że szatan wejdzie do Kościoła). Niemniej jednak zachowała prawdziwą datę która była w TT – 1972: "…przygotować się na rok 1972, bo grzechy nieczystości, próżności i nadmiernego luksusu sprowadzą wielkie kary na świat, co wywoła wielkie cierpienie dla Ojca Świętego. 'Biedny Ojciec Święty!' mówiła". (List Matki Godinho do papieża Piusa XII, 25.04.1954)

 Ola: Szatan zaczyna mi mącić, bo ten artykuł dotyczy Fatimy.

 

 

 

 

o        Rzekoma trzecia tajemnica nie wyjaśnia dlaczego jej upublicznienie tłumiono przez 40 lat. Prawdziwa TT jest straszna, przerażająca i apokaliptyczna w treści;

 

 

 

 

Trzecia Tajemnica, straszna do czytania: 11.07.1977, kard. Albino Luciani, przyszły papież Jan Paweł I, odprawił Mszę w kaplicy klasztoru s. Łucji w Portugalii.

Później, na prośbę s. Łucji, rozmawiał z nią przez prawie 2 godziny. Wyglądał na wstrząśniętego rozmową. Później słyszano go mówiącego "Tajemnica jest straszna". Również nieżyjący ks. Malachi Martin, który przeczytał TT, powiedział, że TT jest najgorszym koszmarem, tylko pomnożonym.

Kard. Ratzinger najwyraźniej zbyt dużo powiedział o TT w wydaniu z 1984 Raportu Ratzingera autorstwa Vittorio Messori (Messori przeprowadził też wywiad z Ojcem Świętym do książki Przekroczyć próg nadziei / Crossing the Threshold of Hope). Wydanie z 1985 Raportu Ratzingera "stępiono", usuwając zeń tę wnikliwą odpowiedź na pytanie Messori: "Dlaczego jej [TT] nie ujawniono?":

WYDANIE ...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin