dzwonisz-sprzedajesz.pdf
(
504 KB
)
Pobierz
Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji
"Dzwonisz, sprzedajesz"
Darmowa publikacja dostarczona przez
ZloteMysli.pl
Copyright by Złote Myśli & Artur Affek, rok 2011
Autor: Artur Affek
Tytuł: Dzwonisz, sprzedajesz
Data: 13.04.2020
Złote Myśli Sp. z o.o.
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
www.zlotemysli.pl
email:
kontakt@zlotemysli.pl
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko i wyłącznie
w formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości
publikacji bez pisemnej zgody Wydawcy. Zabrania się jej odsprzedaży, zgodnie
z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.
Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce
informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za
ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub
autorskich. Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli nie ponoszą również żadnej
odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartych
w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Spis treści
Prolog akcji ................................................................................................ 5
1. Cechy osobowe handlowca, nastawienie do klienta ............... 9
1.1. Fakty na temat postawy ........................................................10
7 cech profesjonalnego handlowca ................................12
1.2. Wypracowanie własnego podejścia .................................23
1.3. Odmowa to dopiero początek............................................45
1.4. Dobór podejścia do „stanu klienta”...................................53
1.5. Rozumienie reakcji klientów ...............................................64
2. Zasady i
środki
wpływu ..................................................................71
2.1. Twoja motywacja.....................................................................71
8 kroków do
żelaznej
motywacji ......................................73
2.2. Nastawienie ...............................................................................75
2.3. Emocje, które sprzedają ........................................................84
6 sposobów wywoływania emocji ...................................87
2.4. Głos, intonacja i kalibracja....................................................88
Jesteś jak John Rambo .........................................................91
3. Etapy sprzedaży ................................................................................95
3.1. Dotarcie do osoby docelowej .............................................95
3.2. PPW ..............................................................................................98
6 sposobów na pozytywne wrażenie .......................... 101
3.3. Badanie poprzez pytania ................................................... 102
3.4. Przedstawienie dostosowane do potrzeb ................... 108
3.5. Obiekcje ................................................................................... 111
Cena ......................................................................................... 113
Czas .......................................................................................... 118
3.6. Zamknięcie sprzedaży ........................................................ 122
6 warunków pozytywnej
finalizacji
.............................. 123
3.7. Notatki handlowca, feedback .......................................... 126
12 pytań poprawiających sprzedaż .............................. 128
4. Praktyka ............................................................................................. 131
4.1. Przygotowanie ...................................................................... 132
4.2. Znajomość produktu .......................................................... 133
Pytania na znajomość produktu .................................... 134
4.3. Twój dialog sprzedażowy .................................................. 134
5. Zanim będziesz najlepszy ........................................................... 139
Bibliografia ............................................................................................ 143
1. Cechy osobowe handlowca,
nastawienie do klienta
Nie sądzę, by ktokolwiek urodził się ze
smykałką do handlu. Za to każdy z nas ma
szansę zostać tym, kim zechce.
Frank Bettger
Z tego rozdziału dowiesz się, jak jeszcze bardziej
rozwinąć w sobie te cechy, które prezentuje pro-
fesjonalny handlowiec z wynikami. Bardzo waż-
ną rzeczą jest Twoja postawa i nie mam tu na my-
śli trzymania pleców pod kątem prostym, choć
to pomaga w cyrkulacji powietrza w Twoich płu-
cach i intonacji głosu — więc mama jednak miała
rację, mówiąc, byś się nie garbił. Chodzi o Twoje
podejście do pracy i to, jaką rolę w całym proce-
sie sprzedaży odgrywasz. Następnie wypracujesz
własną, indywidualną technikę kontaktu. Dowia-
dując się, jakie są „stany” i oczekiwania różnych
klientów, dobierzesz odpowiednie podejście. Na
koniec otrzymasz feedback — informację zwrot-
ną. Zrozumiesz, jak go zinterpretować na swoją
korzyść i wyciągnąć wnioski na przyszłość.
9
Plik z chomika:
Ksiazki_20
Inne pliki z tego folderu:
1-menadzer-doskonaly-komunikacja.pdf
(1796 KB)
262-strategie-marketingowe.pdf
(1580 KB)
2-menadzer-doskonaly-kreatywnosc.pdf
(1367 KB)
5-menadzer-doskonaly-rozwiazywanie-problemow.pdf
(1494 KB)
3-menadzer-doskonaly-przywodztwo.pdf
(1573 KB)
Inne foldery tego chomika:
Pliki dostępne do 01.06.2025
bezdroża
dlabystrzakow
ebookpoint
Helion
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin