jak-zdobyc-popularnosc-i-zjednac-sobie-wyszukiwarki.pdf

(897 KB) Pobierz
Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji
"Jak zdobyć popularność i
zjednać sobie wyszukiwarki?"
Darmowa publikacja dostarczona przez
ZloteMysli.pl
Copyright by Złote Myśli & Emilia Jedamska, rok 2009
Autor: Emilia Jedamska
Tytuł: Jak zdobyć popularność i zjednać sobie wyszukiwarki?
Data: 13.04.2020
Złote Myśli Sp. z o.o.
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
www.zlotemysli.pl
email:
kontakt@zlotemysli.pl
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko i wyłącznie
w formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości
publikacji bez pisemnej zgody Wydawcy. Zabrania się jej odsprzedaży, zgodnie
z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.
Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce
informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za
ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub
autorskich. Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli nie ponoszą również żadnej
odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartych
w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
SPIS TREŚCI
WSTĘP................................................................5
CZĘŚĆ I...............................................................8
Pozycjonowanie pod wyszukiwarki.......................................9
Pozycjonowanie językowe...................................................10
KROK 1.
Wybór słów kluczowych..................................................10
KROK 2.
Słowa kluczowe w nazwie domeny..................................15
KROK 3.
Słowa kluczowe w znaczniku <title>..............................16
KROK 4.
Słowa kluczowe w <description metatag>......................19
KROK 5.
Słowa kluczowe w <keyword metatag>..........................21
KROK 6.
Słowa kluczowe w treści.................................................23
KROK 7.
Słowa kluczowe w nagłówkach.......................................24
KROK 8.
Tekst alternatywny dla obrazka......................................25
Pozycjonowanie architektoniczne.......................................27
KROK 9.
Mapa strony....................................................................27
KROK 10.
Przyjazne adresy URL....................................................30
KROK 11.
Inteligentne linki wewnętrzne........................................32
KROK 12.
Graficzne linki wewnętrzne............................................34
Pozycjonowanie reputacyjne...............................................36
KROK 13.
Linki przychodzące.........................................................36
KROK 14.
Po co są linki wychodzące?.............................................39
KROK 15.
Pozwól się polubić..........................................................40
KROK 16.
Dodaj się do katalogów...................................................41
KROK 17.
Czy jesteś świeży?...........................................................42
KROK 18.
Serwis jak wino…............................................................43
KROK 19.
Obserwuj, analizuj, testuj...............................................43
CZĘŚĆ II............................................................49
Popularność wśród ludzi.....................................................50
KROK 20.
E-mail marketing
............................................................51
KROK 21.
E-zine marketing
............................................................55
KROK 22.
Ostatni sekret e-sukcesu: optin box
...............................57
KROK 23.
Broń automatyczna = autoresponder.............................62
KROK 24.
Poleć znajomemu...........................................................64
KROK 25.
Fora.................................................................................65
KROK 26.
Blogi................................................................................66
KROK 27.
Serwisy społecznościowe................................................69
PRESS RELATIONS – relacje z prasą.................................72
KROK 28.
Lista list..........................................................................72
KROK 29.
Centrum prasowe...........................................................74
KROK 30.
Press Release, czyli informacja prasowa........................75
KROK 31.
Ty, czyli ekspert..............................................................77
Wzór informacji prasowej...................................................80
CZĘŚĆ III...........................................................71
DODATEK.........................................................79
JAK ZDOBYĆ POPULARNOŚĆ… — darmowy fragment —
Złote Myśli
Pozycjonowanie językowe
Pozycjonowanie językowe
KROK 1.
Wybór słów kluczowych
Warto, abyś na chwilę zatrzymał się i skrupulatnie przemyślał
ten krok. Wybrane w tym kroku słowa kluczowe umieścisz
w 10 strategicznych miejscach w celu skutecznego spozycjono-
wania Twojego serwisu internetowego. Dlatego też nie warto
się spieszyć. Od tego kroku zależy 10 następnych.
Jak wybrać słowa kluczowe, które przyciągną tłumy do Twojej
strony?
Wybierz je zgodnie z następującymi zasadami:
Wypisz wszystkie słowa, jakie kojarzą Ci się z propozycją
prezentowaną na Twojej stronie.
Posłużę się przykładem serwisu oferującego rezerwację
stolika w najlepszych restauracjach w Warszawie.
Słowa kojarzące się z treścią serwisu to np.:
restauracje, kuchnia, luksusowy, Warszawa, kuchnia fran-
cuska, kuchnia międzynarodowa, sushi, kuchnia włoska,
5
Zgłoś jeśli naruszono regulamin