zostan-superpartnerem.pdf

(585 KB) Pobierz
Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji
"Zostań SuperPartnerem!"
Darmowa publikacja dostarczona przez
ZloteMysli.pl
Copyright by Złote Myśli & Krzysztof Abramek, rok 2010
Autor: Krzysztof Abramek
Tytuł: Zostań SuperPartnerem!
Data: 13.04.2020
Złote Myśli Sp. z o.o.
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
www.zlotemysli.pl
email:
kontakt@zlotemysli.pl
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko i wyłącznie
w formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości
publikacji bez pisemnej zgody Wydawcy. Zabrania się jej odsprzedaży, zgodnie
z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.
Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce
informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za
ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub
autorskich. Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli nie ponoszą również żadnej
odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartych
w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
SPIS TREŚCI
WSTĘP
.....................................................................................7
CO TO JEST PROGRAM PARTNERSKI?................................................10
Rodzaje programów partnerskich...............................................
11
Czy/ile można na tym zarobić?
................................................. 13
PODSTAWY PRAWNE....................................................................15
POTRAKTUJ TO JAK POWAŻNY BIZNES!
...........................................17
PRZYGOTUJ SIĘ
........................................................................19
PRZEDE WSZYSTKIM POTRZEBUJESZ PLANU DZIAŁANIA
....................... 20
Materiały szkoleniowe i marketingowe
....................................... 20
MOTYWACJA.............................................................................23
WIEDZIAŁEM, ŻE TEGO NIE ZROBISZ
…..............................................27
MIEJ LISTĘ LUB ZGIŃ!
.................................................................28
LISTA TYPU OPT-IN
.................................................................... 28
BUDOWA BAZY SUBSKRYBENTÓW...................................................
30
Personalizacja
...................................................................... 33
Follow-up – klucz do sukcesu.....................................................35
Wydawaj e-zin
......................................................................40
ZOSTAŃ SWOIM NAJLEPSZYM KLIENTEM...........................................44
BUTIKI TEMATYCZNE, CZYLI ZAMIEŃ PASJĘ NA GOTÓWKĘ......................46
SPRZEDAWAJ WIĘCEJ
.................................................................48
UNIKAJ DŁUGICH LINKÓW
............................................................53
BĄDŹ INNY...............................................................................57
SPRZEDAWAJ KORZYŚCI
...............................................................63
TWORZENIE OFERT
....................................................................65
Słowa
................................................................................. 67
Słowa kreujące sprzedaż
........................................................ 69
Ekscytujące nagłówki
............................................................. 71
Reguła Białej Przestrzeni
........................................................ 75
Krótkie sentencje..................................................................
76
Wywołaj akcję
...................................................................... 76
Trenuj i ćwicz
...................................................................... 77
Zastosuj UPO
....................................................................... 78
Podglądaj innych
.................................................................. 79
Opowiedz o własnych doświadczeniach
...................................... 80
Zacytuj innych
..................................................................... 81
SYNDROM 2 I 6 MIESIĄCA
.............................................................83
2 miesiąc.............................................................................
83
6 miesiąc.............................................................................
85
PROMUJ PRODUKT, OSOBĘ LUB FIRMĘ
............................................87
MINISTRONY.............................................................................93
POTRZEBUJESZ WŁASNEJ DOMENY
.................................................96
MONITORUJ
.............................................................................98
PO DRUGIEJ STRONIE WWW SĄ LUDZIE...........................................101
NARZĘDZIA
.............................................................................103
Wyszukiwarki
..................................................................... 103
Bannery i pochodne
............................................................. 104
Własne e-ziny
..................................................................... 106
Reklama w innych e-zinach
.................................................... 109
Crosslinking........................................................................
109
Ebooki
.............................................................................. 110
Tablice ogłoszeniowe
............................................................ 111
Stopki w e-mailach...............................................................
112
Fora dyskusyjne
.................................................................. 115
Pop-up...............................................................................
116
Płatna reklama....................................................................
117
POZYCJONOWANIE W WYSZUKIWARKACH
.......................................119
PISZ BLOG..............................................................................122
JAK WYBRAĆ PROGRAM PARTNERSKI?
............................................125
Kryteria wyboru programów partnerskich i MLM-ów
..................... 126
Unikaj systemów piramidalnych
.............................................. 133
Ponzi
................................................................................ 135
Matryce.............................................................................
138
Z KIM PODJĄĆ WSPÓŁPRACĘ........................................................142
Złote Myśli..........................................................................
142
Best-Class
.......................................................................... 144
Nextranet...........................................................................
144
CnebPoints
........................................................................ 145
ESCPartners
....................................................................... 147
DobryEbook
....................................................................... 148
Escape Magazine
................................................................. 149
Klub Zixo...........................................................................
150
Matsol
.............................................................................. 151
PROGRAMY PARTNERSKIE I FINANSE
..............................................154
ZAKŁADY BUKMACHERSKIE
.........................................................156
NIE TYLKO PIENIĄDZE................................................................158
Systemy wymiany linków
....................................................... 158
NIE DAJ SIĘ WYKOŁOWAĆ!..........................................................161
BŁĘDY UCZESTNIKÓW PP............................................................164
STWÓRZ WŁASNY PROGRAM PARTNERSKI........................................172
Przykłady
.......................................................................... 172
ZAINWESTUJ W SIEBIE!
..............................................................174
POTRZEBUJESZ TEJ WIEDZY
................................................... 175
ARTYKUŁY
.............................................................................176
Domowe biznesy
................................................................. 181
Czy Internet potrzebuje network marketingu i vice versa?.............
186
Siła biznesów rekomendacyjnych, czyli dźwignia czasu.................
194
Targeting, czyli tłusta część rynku............................................
198
„Jeśli masz 8 godzin na ścięcie drzewa, to 6 godzin poświęć na
ostrzenie piły”....................................................................
204
Twoja nisza
........................................................................ 210
Samolubni, ważni i docenieni
................................................. 215
Sprzedawaj najdroższy towar na świecie
................................... 220
TYLKO DLA AMBITNYCH..............................................................230
LICENCJA
...............................................................................233
WYŁĄCZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI
...............................................236
Zgłoś jeśli naruszono regulamin