social tigers KSIĘGA ADSÓW.pdf

(4449 KB) Pobierz
social tigers
KSIĘGA
ADSÓW
Prawa autorskie: Social Tigers
Zabronione jest kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie
w jakimkolwiek celu oraz jakiejkolwiek postaci bez pisemnej zgody
autora i wydawcy.
Social Tigers dołożyło wszelkich starań, by zawarte w niniejszej pub-
likacji treści były rzetelne i kompletne. Nie bierze jednak odpowied-
zialności za ich wykorzystanie, w tym za skutki działań wynikłe
z wykorzystania informacji zawartych w tej książce.
Zdjęcie udostępnione dzięki: Shutterstock [434372086]
Projekt okładki: Róża Szczepańska, Social Tigers
Skład: Paweł Wasilewski, Social Tigers
Korekta: Katarzyna Mazurkiewicz, Social Tigers
Wydanie I, Warszawa 01.06.2017
socialtigers.pl
SPIS TREŚCI
WSTĘP
KROK 1: KONCEPCJA I CEL
Cel działań
Określenie grupy docelowej
Poznaj swoją branżę i konkurencję
KROK 2: KREACJA
Dobierz typ posta
Dobierz odpowiedni obraz
Copywriting
KROK 3: REKLAMA
Wybierz cel kampanii
Targetowanie
Pozostałe opcje
KROK 4: ANALIZA I OPTYMALIZACJA
PODSUMOWANIE
PODZIĘKOWANIA
POWIEDZ O EBOOKU ZNAJOMEMU
03
04
05
08
10
12
13
16
19
21
23
24
34
40
44
45
46
wstęp
Cześć!
Publikacja, którą czytasz, to efekt olbrzymiej mobilizacji zespołu So-
cial Tigers wokół drugiej rocznicy istnienia firmy. Aż łezka się w oku
kręci, kiedy myślę o naszej drodze od pierwszych spotkań na plas-
tikowych krzesełkach w salce coworkingowej do skali i siły rażenia,
którą mamy dzisiaj.
Jesteśmy dumni z tego progresu i świętujemy go, dzieląc się z Wami
tą publikacją.
Co znajdziesz w „Księdze Adsów”? To, czego naszym zdaniem brakuje
w polskim środowisku social media: pewne i sprawdzone informacje
na temat tego, jak prowadzić solidne kampanie Facebook Ads.
Chcemy przeprowadzić Cię bezpiecznie po dżungli pełnej przepal-
onych budżetów reklamowych. Nie sugerujemy, że w dżungli tej
nie ma innych dróg do celu, a nawet skrótów, których jeszcze nie
znaleźliśmy. Ale zboczenie z pewnego szlaku, który Wam przedst-
awiamy może być ryzykowne. Ta droga doprowadziła nas do wielu
naprawdę spektakularnych sukcesów, a jest możliwa do pokonania
nawet dla początkujących.
Przeczytajcie i przekonajcie się sami, że nie są to słowa bez pokrycia.
Wszystkiego dobrego i pozostańmy w kontakcie!
Franciszek Bazyli Georgiew
SOCIAL TIGERS
03
socialtigers.pl
krok 1
KONCEPCJA I CEL
Podstawowym błędem popełnianym w branży
jest postrzeganie reklamy na Facebooku
wyłącznie poprzez pryzmat menadżera reklam.
Reklama nie istnieje w oderwaniu od szerszej
strategii, a w szczególności – od jej celu.
Nie ma nic gorszego niż wydawanie pieniędzy
i poświęcanie długich godzin na pracę, gdy
nasze działania od samego początku zmierzają
w złą stronę.
1. OKREŚL CEL.
2. OKREŚL GRUPĘ DOCELOWĄ.
3. POZNAJ BRANŻĘ I KONKURENCJĘ.
Posłuchaj nas zamiast ryzykować zgubienie
się w niebezpiecznej dżungli przepalonych
budżetów. Cel musi towarzyszyć Ci do ostat-
niego etapu wędrówki.
socialtigers.pl
04
Zgłoś jeśli naruszono regulamin