Poradnik - American McGee's Alice.docx

(20 KB) Pobierz

American McGee's Alice

 

VILLAGE OF THHE DOOMED
Biegnij do przodu. Weź rozbieg i przeskocz nad parą. Po drugiej stronie biegnij korytarzem. Na końcu zabierz nóż. Leć dalej. Wskocz tam gdzie siedzi kot. Wbiegnij na górę i skocz na półkę z wejściem (napis - Yur Mine)

Przeskocz po dwóch linach na drugą stronę. Biegnij korytarzem do wózka. Zabierz karty. Otwórz drzwi. Wbignij so sali. Zabierz przedmiot (czacha) i leć na górę. Przejdź przez portal. Przeskocz na liną. Z niej na pomost. Wejdź do portalu.


FORTRESS OF DOORS
Wejdź przez dziurę w murze I po blokach wespnij się na mur. pozbieraj co się da i zeskocz na dół. Wejdź w bramę - zrób to od strony domu. Wbiegnij na górę. Następnie przepraw się na drugą stronę do portalu. Biegnij w prawo, lewo, prosto do muru i w prawo. Otwórz drzwi. Przebiegnij do portalu. Przestaw wajchę i zbiegnij na dół. Tu przestaw wajchy w kolejności - jako I z prawej, II z lewej i jako trzecią przestaw środkową. Wejdź na górę i po kawałkach podłogi przejdź na drugą stronę (pojawiają się kiedy stoisz na krawędzi). Wbiegnij w portal.

Po kawałkach podłogi wskocz na górę - wejdź do portalu. Otwórz drzwi z prawej strony i wejdź w portal. Obiegnij domek i wskocz do środka przez okno. Wbiegnij na górę i po kominku przeskocz po laskę. Zeskocz na dół i przejdź przez drzwi na lewo od kominka. Pogadaj z krasnalem. Wyjdź spowrotem. Wbiegnij na górę i przejdź przez podwójne drzwi. Skręć w lewo. Na dole w bibliotece walnij książkę. Potem wejdź na schodki przy kolumnie. Skręć w lewo i wejdź na górę po książkach. Walnij księgę. Zejdź na dół. Biegnij teraz na drugą stronę. Wejdź po książkach na górę. Walnij kolejną knigę. Wejdź do windy. Walnij następną książkę. Teraz skacząc po księgach przeskocz do niszy. Popchnij księgę. Zeskocz na dół i obejrzyj książkę.

Otwórz drzwi po lewej. Zejdź na dół. Przeskocz po kości. Wróć spowrotem. Otwórz następne drzwi na parterze. Wejdź na podwyższenie i przestaw wajchę. Wysuną się schody. Wejdź po nich na rozwaloną belkę. Podejdź do krasnala. Po rozmowie zeskocz na dół. Rozwal trzy potwory. Wróć do schodów. Wejdź na piętro. Otwórz drzwi. Następne również. Obroń krasnala. Weź wywar. Wyjdź i skręć w prawo. Ponownie skręć w prawo. Przejdź do kolejnego pokoju. Podejdź do Poppy Seeds. Weź to co wyrośnie. Wróć do laboratorium. Weź gwiazdę i wywar ze stołu. Wejdź w portal. Wróć do biblioteki. Wejdź na ruchome schody. Skręć w lewo. Wejdź po książkach. Otwórz drzwi z napisem Observatory. Wbiegnij na górę. Spójrz przez teleskop.


VALE OF TEARS
Przeskocz przepaść i leć do góry. Omiń trzy kamienie (pierwszy przeczekaj, przed drugim schowaj się w wodzie, trzeci również przeczekaj). Na górze załatw mrówy i biegnij wzdłuż strumienia. Podejdź do zapłakanego stwora. Wskocz na liść. Po drodze wskocz na korzeń i znowu na liść. Po wodospadzie wyjdź na brzeg. Rozwal mrówy i przeskocz po zielsku na liść. Płyń dalej. Przeskocz kolejny korzeń. Potem przed wielkim wodospadem skocz na ziemię i zbiegnij przy skale na dół. Wskocz na kolejny liść. Przeskocz korzeń. Płyń dalej. Przed kolejnym wodospadem wskocz na linę. Z niej przeskocz na ścieżkę. Biegnij w prawo i wskocz na liść. Potem biegnij w dół, cały czas przed siebie. Przeskocz po zielskach na korzeń. Wejdź na korzeń i z niego na następny liść. Z liścia skocz na "plażę". Leć dalej. Rozwal mrówy i grzyba. Biegnij w górę. Potem w dół. Skocz na liść. Z niego przeskocz na korzeń. Idź do domku. Załatw królową. Następnie płyń cały czas za żółwiem (trzymaj się w okolicy baniek z powietrzem).


WONDERLAND WOODS
Po wyjściu z wody biegnij po górę. Zeskocz na zielsko. Z niego skocz na linę. Podciągnij się i przeskocz na ścieżkę. Obiegnij wodospad i wskocz na świecącego grzyba. W locie odwróć się i złap liny. Podciągnij się i zeskocz na ścieżkę. Po rozmowie zbiegnij na dół i zeskocz na półkę. Skocz na linę i odciągnij się. Biegnij dalej. Zeskocz na półkę poniżej. Teraz dzięki dwóm liną przepraw się na drugą stronę. Wejdź w drzewo. Wejdź po linie i z niej skocz na grzyb. Po odbici się wskocz na półkę powyżej. Zeskocz z niej na grzyb i skocz na półki powyżej. Weź przemianę i skocz na ścieżkę po drugiej stronie. Biegnij dalej wzdłuż przepaści. Kiedy rozwali się przejście przeskocz na grzyba. Z niego na drugiego i wyląduj na półce skalnej po lewej stronie. Leć dalej. Wskocz na linę i przeskocz na drugą stronę. Wejdź na górę i przeskocz na ścieżkę. Przeskocz strumień. Biegnij dalej.

Przebiegnij obok kwiatka po prawej stronie. Wbiegnij na górę i wskocz do dziury. Zeskocz na strumień pary. Z niego na grzyba i po odbiciu na most skalny ponad nim. Pokonaj mostek. Następnie przebiegnij przez następny. Potem przeskocz na parę. Z niej na linę. Z liny na kolejną. Potem na półkę. I na ścieżkę. Leć dalej. Wyskocz na zewnątrz. Biegnij przy krawędzi. Skocz na linę. Z niej na ścieżkę. Biegnij dalej i wskocz do dziury. Uciekaj przed kamieniem. Wskocz na grzyba. Z półki na kolejnego. Przebiegnij po szkielecie. Potem szybko przejdź po lodzie. Kiedy w korytarzu załamie się podłoga, leć dalej. Przy wylocie korytarza skocz na półki po prawej stronie. Z nich skocz po nową broń. Z tej półki przejdź po mostku do tunelu. Kiedy wybiegniesz z tunelu skręć w prawo i przy krawędzi biegnij do strumieni pary. Dzięki nim przedostań się na drugą stronę. Biegnij dalej. Porozmawiaj z gościem. Wejdź do portalu.

Za filarem znajdziesz lusterko. Podnieś je i staniesz się niewidzialny. Biegnij do końca drogi. Skocz do wody i przepłyń pod skałą. Biegnij dalej i wskocz do dziupli.

Rozwal gościa (uderzaj go w "brzuch", kiedy się podnosi). Kiedy padnie wskocz po skałach na górę. Dotknij grzyba. 

Wskocz na skałę po środku i zabierz część laski. Teraz wbiegnij w nowo otwarte przejście. Na końcu rogi wysłuchaj przepowiednię. Wróć do wejścia i skręć w lewo. Biegnij na dół. Wskocz na górę i wejdź w portal.


LOOKING GLASS LAND
Podbiegnij do laufra. Następnie poruszaj się po białych polach (po skosie). Biegnij dalej. Wejdź w pierwsze drzwi na prawo. Wjedź windą. Otwórz drzwi po prawej stronie. Pokonaj kolce. Przejdź przez mostek i otwórz drzwi. Wejdź po schodach i przełącz wajchę. Zeskocz na dół i przejdź przez nowo otwarte przejście. Zbiegnij po schodach i podejdź do konika szachowego. Teraz poruszaj się według poniższych wskazówek: Góra, Lewo, L, Prawo, G, G, G, L, Dół, P, P, G, L, P. wbiegnij po schodach i otwórz drzwi. Wejdź na górę. Przełącz wajchę. Wróć na dół. Zbiegnij po schodkach. Podejdź do barierki i wskocz do wody. Wyjdź na powierzchnię po prawej stronie (tam gdzie leży serce). Leć dalej. Na dziedzińcu skręć w prawo i otwórz wrota. Przejdź prze pierwsze drzwi po prawej stronie. Wejdź na górę. po przebiegnięciu dalej, zeskocz na dół i otwórz drzwi po prawej stronie. Podejdź do króla. Po rozmowie biegnij za wieżami. Wskocz do portalu. Zbiegnij i skieruj się na schody prowadzące do wody. Wskocz do niej. Przepłyń pod murem (na wprost ciebie). Wskocz na linę i wejdź na górę. Biegnij dalej. Rozwal króla.

Biegnij w lewo. Potem w prawo w tunel. Na skrzyżowaniu w prawo. Tutaj kiedy pęknie jedno z luster pojawi się przestrzeń z zegarem. Przejdź po rurze i rozwal zegar. Wróć do korytarzy i biegnij dalej do nowo otwartego przejścia. Wskocz w tunel. Kiedy się odwróci przejdź do nowego korytarza. Odwiedź każdą otwartą celę i rozwal zegary. Wróć do tunelu i przejdź na drugą stronę. Ponownie odwieź cele i rozwal zegary. Biegnij na koniec i otwórz drzwi. Zbiegnij na dół. Przejdź przez mały mostek na środku do ruchomych pierścieni. Przeskocz po nich na drugą stronę. Otwórz drzwi. Załatw gości.

BEHIND THE LOOKING GLASS
Skacząc dojdź do drzwi po prawej stronie. Biegnij w prawo. Przekręć wajchę. Potem drugą w lewym korytarzu. Teraz wskocz ze środka na zębatkę. Z niej w środkowe przejście. Przeskocz po zegarach i przestaw wajchę. Po zegarach skacz w lewą stronę. Obiegnij korytarz. Wskocz do dziury w podłodze. Biegnij korytarzem. Po rozmowie przekręć wajchę i biegnij na górę. Przejdź przez otwarte drzwi. Przebiegnij schody i wejdź przez kolejne drzwi. Zbiegnij i wejdź w portal. Skacząc po krzesłach wskakuj do filiżanek i zanurzaj kostki. Potem wejdź w portal. Porusz wajchę i wskocz w portal. Zabierz kolejną część. Rozwal gościa (co jakiś czas spada ognista kropla, która rozwala roboty). Wskocz na ruchomą część zegara i wjedź na górę. Podnieś zegarek i wejdź w portal.


LAND OF FIRE AND BRIMSTONE
Biegnij przez lawę na górę. Na górze w grocie przeskocz przez lawę i pnij się cały czas do góry. Wskocz po nową broń. Potem trzymaj się korytarz po prawej stronie. Po rozmowie zacznij wskakiwać pomiędzy strumieniami lawy na górę. Wejdź w portal. Rozwal pacjenta (w czasie walki prowokuj go do przypalania swoich podopiecznych). Po walce zabierz oko.


WONDERLAND WOODS
Biegnij jedyną możliwą drogą. Przy magicznych wrotach (koniec drogi) użyj nowo zdobytej broni (laska).


QUEEN OF HEARTSLAND
Biegnij w prawo. Cały czas przed siebie. W podziemiu skręć w lewo. Przy portalu skręć ponownie w lewo. Wejdź w portal na końcu drogi. Teraz wróć do początku etapu. Tutaj za prawym zakrętem znajdziesz chłopaczka. Dotknij go i pójdzie za tobą. Wróć razem z nim pod portal. Ustaw go tak, ażeby stanął na przycisku. Po otwarciu bramy wejdź w duży portal.

Przeskocz po dwóch strumieniach pary na drugą stronę. Stąd przez kolejne strumienie dostaniesz się na "schody". Wejdź na górę. Ponownie skacz po parze. Biegnij dalejhttp://cdncache-a.akamaihd.net/items/it/img/arrow-10x10.png. Znowu skacz po strumieniach. Na końcu wejdź w portal.

Biegnij na górę. W lewo, w prawo. I ponownie w prawo. Wskocz do dziury z wodą. Płyń w lewo. Przy bąblach pobierzhttp://cdncache-a.akamaihd.net/items/it/img/arrow-10x10.png powietrze i płyń dalej do kolejnych bąbli (poniżej). Płyń dalej. Wyskocz z wody przy czerwonych kryształach. Skacząc po skałach dotrzesz do korytarza. Na jego końcu przestaw wajchę. Zbiegnij na dół. Wejdź po schodach. Skręć w prawo. Przejdź po rurze. Za sercem wskocz do wody. Płyń tak jak poprzednio do końca. Tyle, że tym razem nie skręcaj do skały z czerwonymi kryształami tylko płyń w lewo. Za skałami znajdziesz tunel. Wpłyń w niego. W czasie drogi zatrzymuj się przy bąblach. Na końcu płyń w górę i wyjdź z wody. Biegnij w lewo. Potem skręć w prawo. Przeleć po moście. Przestaw wajchę. Skręć w prawo i zeskocz na dół. Odwróć się i wejdź w tunel. Skręć w lewo. Wejdź w portal. Skręć w prawo i wskocz do wody. Płyń na wprost. Przepłyń pod murkiem i wyskocz z wody. Wejdź na górę i wskocz na platformę. Kiedy podniesie się poziom wody płyń na początek lewelu i zanurkuj w pierwszym nowo otwartym tunelu. Zatrzymaj się przy bąblach. Potem przepłyń obok wirnika. W lewo i do góry. Wyskocz z wody. Znowu wskocz na ruchomą platformę. Teraz płyń do kolejnego otwartego w tej chwili tunelu. Wpłyń w niego. Przepłyń obok wirników i zatrzymaj się przy bąblach. Płyń do góry. Przeczekaj na dziurę w wirniku i płyń dalej. Wyskocz na górę i wejdź na platformę. Ponownie podniesie się poziom wody. Teraz przepłyń do drugiego wielkiego pomieszczenia i tam wpłyń w najwyższy tunel. W środku będzie portal.

Zeskocz na dół na lewy występ. Wejdź na zębatkę i z niej wskocz na środkową platformę. Z niej przeskocz dalej i wejdź na ścieżkę. Leć przed siebie. Na końcu zeskocz na mały występ. Z niego skocz na przeciwległy. Podciągnij się i leć dalej. Wejdź na górę. Przeskocz po obrotowym kole na drugą stronę. Za drzwiami pokonaj dwa koła. Biegnij na sama górę i wyjdź na zewnątrz. Potem wejdź przez drzwi. Przejdź pod zębatką. Wskocz na następną i z niej na strumień pary. Ze strumienia wskocz na balkon powyżej.

Przebiegnij na drugą stronę i wskocz na następny strumień. Stąd wskocz na zębatkę i z niej w korytarz powyżej. Biegnij dalej. Skocz na zębatkę. Przejdź po niej na około i skocz na platformę z drzwiami. Leć dalej. Przejdź pod gilotynami. Na końcu drogi skocz po kominach parowych na górę. Skręć w prawo. Przejdź pod zębatkami i skręć w lewo. Następnie odwróć się i ponownie przejdź pod zębatkami. Po prostu wróć. Wejdź w portal. Skacząc zębatkach dostaniesz się do korytarza powyżej. Ponownie skacz po zębatkach. W trzeciej sali to samo. Przy końcu wejdź na wielkie koło. Stań po środku. Poczekaj aż metalowe pręta spadną obok ciebie. Odwróć się i po nich przejdź na drugą stronę do portalu.


QUEENSLAND
Rozwal gościa (proponuję obiegać rozwalonego kumpla cały czas rzucając nożem w pacjenta).

Przejdź przez most i wyjdź przez bramę. Biegnij przed siebie i rozwalaj karty.

Zbiegnij i przeskocz na prawo. Wejdź na górę (na przęsło). Z niego zeskocz na platformę poniżej (stoją tam dwie karty). Znajdziesz tu tunel. Wejdź w niego. Kiedy wyjdziesz z tunelu. Przeskocz na drugą stronę, na skały. Tu jest następne przejście. W środku wskocz na parę. Ponownie na następny strumień. Zeskocz na most i biegnij do góry. Wejdź przez bramę i rozwal towarzystwo. Wejdź na windę.

Leć do przodu. Wbiegnij na górę i przełącz wajchę. Zejdź na dół i zobacz co odbija się w lustrze. Zapamiętaj również na jaką twarz nakierowane jest lustro. Teraz wróć do początku i skręć w prawo. W przejściu znajdziesz strumień pary. Wskocz na górę. Tu znajdziesz trzy wrota. Każe z nich ma oznaczenie. Jeżeli w lustrze odbijało się trefl to teraz drzwi z takim znakiem będą otwarte. Przejdź przez nie. Wejdź na środek platformy. Pojawią się trzy portrety. Jeżeli lustro z treflem w środku nakierowane było na skrzydlatego gościa to w tym momencie wyjmij kosę i rzuć ją w jego portret. Wróć do sali z wajchą i wykonaj te same czynności dla dwóch pozostałych kolorów. Wtedy otworzą się główne drzwi za wajchą. Przejdź przez nie. Rozwal królową. Proponuję być cały czas w ruchu i nawalać do niej kartami albo nożem z przed dwóch pierwszych kolumn (oznacz to że należy do niej strzelać stojąc jak najbliżej przepaści)

Po niej staniesz twarzą w twarz z kolejnym wrogiem. Wywal w niego cały magazynek kart i skacz w prawo po platformach. Po drodze zeskocz na małą platformę poniżej i podnieś nową broń. Wskocz powyżej i wywal do niego z nowej broni. Teraz biegaj tak po platformach. Zbieraj serca i nawalaj z nowej broni.

Zgłoś jeśli naruszono regulamin