2010 11 13 Red. Blumsztajn przejmuje ulice.pdf

(121 KB) Pobierz
Red. Blumsztajn przejmuje ulice?
13 November 2010 17:50
Stanisław Michalkiewicz
Na 11 listopada, w rocznicę odzyskania niepodległości przez Polskę w roku 1918, Obóz
Narodowo-Radykalny zapowiedział Marsz Niepodległości, na który uzyskał zezwole-
nie władz. Na takie dictum związany z „Gazetą Wyborczą” red. Seweryn Blumsztajn
wezwał, by uczestników tego Marszu z Warszawy „wygwizdać”. Nawet rozdał w tym
celu gwizdki, pewnie kupione z funduszów jakiegoś filantropa – może nawet tego
samego, który sponsoruje Fundację Batorego, utrzymującą („żydki dają na zbytki”)
różnych postępowców do wynajęcia. Przyczyną tego „wygwizdania” jest okoliczność,
że Obóz Narodowo-Radykalny skupia narodowców, czyli zwolenników nacjonalizmu.
Nacjonalizm jest obecnie w Europie demonizowany, ale w zasadzie niczego demo-
nicznego w nim nie ma. Jest to pogląd, że każda wspólnota etniczna powinna się poli-
tycznie zorganizować w państwo. Niekiedy bywa to słuszne, a niekiedy nie; na przy-
kład większość Żydów hołduje syjonizmowi, to znaczy żydowskiemu nacjonalizmowi,
który jest nawet oficjalną ideologią Izraela. Nawiasem mówiąc, od czasów Teodora
Herzla żydowski nacjonalizm przekształcił się w szowinizm – bo w odróżnieniu od
pierwotnych założeń syjonizmu, według których Żydzi stanowią taki sam naród, jak
każdy inny i dlatego powinni mieć własne państwo – syjonizm współczesny uważa
Żydów za naród wyjątkowy, któremu dla własnej wygody wolno inne narody prze-
kształcać w tak zwany „nawóz historii”. Zbliża go to do ideologii hitlerowskiej, której
twardym jądrem było przekonanie o istnieniu „wyższej rasy”, która z powodu tej wyż-
szości powinna panować nad innymi. Więc nacjonalizm w pewnych sytuacjach bywa
uzasadniony, a w innych – niekoniecznie – na przykład gdyby, dajmy na to, Kurpie,
czy górale, którzy niewątpliwie stanowią wspólnotę etniczną, też chcieli utworzyć so-
bie własne państwa.
W Polsce nacjonaliści nie mają swojej reprezentacji parlamentarnej, w odróżnieniu
od Izraela, czy takiej na przykład Ukrainy, gdzie najtwardszym jądrem zaplecza poli-
tycznego prezydenta Wiktora Juszczenki i premier Julii Tymoszenko byli banderow-
cy, kierujący politycznie również ukraińską diasporą. Banderowcy – w odróżnieniu
od cokolwiek safandulskich narodowców polskich – są bardzo, mówiąc delikatnie,
radykalni. Ciekawe, że mimo to środowisko żydowskie skupione wokół „Gazety Wy-
borczej” i większość tak zwanych sił postępu w Polsce szalenie banderowcom nadska-
kiwała, co ośmieliło ich do tego stopnia, że próbowali nawet zorganizować rajd szla-
kiem Stefana Bandery przez Polskę do Monachium – i tylko zdecydowana postawa
części opinii publicznej – właśnie tej, skłaniającej się ku łagodnemu nacjonalizmowi,
temu eksperymentowi zapobiegła. W ogóle Żydzi na ogół bardzo się angażują w walkę
z nacjonalizmem w Europie, podczas gdy bardzo rzadko zdarza im się krytykować
nacjonalizm żydowski, a prawie nigdy – Izrael, w którym, jak wspomniałem, syjo-
nizm w odmianie już szowinistycznej, jest ideologią obowiązującą. Warto zwrócić
uwagę, że środowiska żydowskie korzystają w tej sprawie z daleko idącej protekcji
władającej Unią Europejską biurokratycznej międzynarodówki, która w ideologii na-
cjonalistycznej słusznie upatruje zagrożenie dla swego dobrego fartu i swojej władzy
nad obezwładnianymi europejskimi narodami.
Wszystko to – a również roszczenia majątkowe, podnoszone nieustannie wobec Pol-
ski przez żydowskie organizacje wiadomego przemysłu - musi niewątpliwie uskrzy-
dlać red. Seweryna Blumsztajna oraz postępaków skupionych w rozmaitych „centra-
lach anarchistycznych” (czyżby anarchiści tak hołdowali centralizmowi ze względu na
jedną kasę?), absolwentki studiów płciowych ze sponsorowanej przez warszawski
magistrat fundacji MaMa, sodomitów i gomorytki z Lambdy, Żydów z Żydowskiej
Ogólnopolskiej Organizacji Młodzieżowej (zwróćmy uwagę, że zorganizowanej we-
dług kryterium narodowego, czy jak kto woli - rasowego!), transseksualistów, nekro i
zoofilów oraz Aleksandra Pawłowskiego („piękne panie, szanowni panowie i ty Dawi-
dzie Abrahamowiczu” - powiedział na pewnym zebraniu Wojciech Dzieduszycki) ze
Stowarzyszenia Wolność Równość Solidarność, preferującego działania „fizyczne”.
Uskrzydlać do tego stopniu, że postanowił posunąć się o krok dalej w stosunku do
okresu międzywojennego, kiedy to Żydzi zadowalali się posiadaniem kamienic, ulice
łaskawie zostawiając tubylcom. Red. Seweryn Blumsztajn chciałby przejąć kontrolę
również nad ulicami
Stanisław Michalkiewicz
Zgłoś jeśli naruszono regulamin