ARKUSZ OBSERWACYJNY DZIECKA PIĘCIOLETNIEGO ZE WSKAZANIEM STOPNIA OPANOWANIA OKREŚLONYCH UMIEJĘTNOŚCI
NAZWISKO I IMIĘ DZIECKA ....................................................................
DATA URODZENIA ....................................................................................
POZIOM UMIEJĘTNOŚCI:
1. Umiejętność zupełnie nierozwinięta
2. Umiejętność niezupełnie rozwinięta (dziecko wymaga pomocy n-lki)
3. Umiejętność rozwinięta zgodnie z oczekiwaniami
4. Umiejętność wysoko rozwinięta
L.p.
Data obserwacji
Umiejętność
I
obserwacja
II
III
ROZWÓJ RUCHOWY
1.
Uczestniczy w zabawach ruchowych
2.
Prawidłowo wykonuje :§ chód,
3.
§ bieg,
4.
§ czworakowanie,
5.
§ pokonywanie przeszkód,
6.
§ rzucanie i chwytanie
7.
Chodzenie po schodach
8.
Ćwiczenia z przyborami
9.
Zabawy organizowane samorzutne
10.
Wykonuje zadania ruchowe i ćwiczenia fizyczne korygujące postawę ciała
11.
Reakcje na sygnał, polecenia, znaki
SAMOOBSŁUGA
Umiejętność ubierania się: - wkłada buty,
- sznuruje,
- zapina guziki,
- zmienia odzież,
kaszub123